TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 22. 9h:33'
EZ A 224. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
225. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2040
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 449

RHIANNON DADDY KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy szem szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy regeneráló gyűrűt, egy arany karperecet, egy ametiszt medált, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy aranylille piheg a vállán. Hohó! A másiknak még van 0-2 TU-ja! Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész. Az 1. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy gromak páncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot, egy vassisakot, egy sárga erőövet és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy purifikátor trófea és egy tüskés harci gromak trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki spirituszt. Ellenállva a varázslatnak, megrázod fejedet. Folytatod utadat. Az 1. napon találkozol egy vörös, göndör hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy zafír medalliont, egy umbatari karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy bíbor erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 6-8 TU-val rendelkezik. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Az 1. napon összefutsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah hittérítője. Egy vassisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy szöges páncélt, egy koponya szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy csontváz lord trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 1-3 TU-val rendelkezik. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Kelögem. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A 4. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din követője. Egy káosz szimbólumot, egy aranygyűrűt, egy vassisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy gromak páncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy aranyláncot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy arató csattanat trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 3-5 TU-val rendelkezik. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Tompika. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. A 4. napon találkozol Weeleannal. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy lánckesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynő trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy quwarg harcos! Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Hohó! A másiknak még van 4-6 TU-ja! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Motyogni kezd: " Vigyázz ! A quwarg rajzáson befelé haladva egyre er‹sebb quwargok jönnek !" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az 5. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, félszemű elf férfival. Fekete a bőre. Leah tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy sárga erőövet, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy purifikátor trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Kaján mosollyal látod a potenciális áldozat 1-3 TU-ját. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Genestealer. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 5. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrsisakot, egy tankány karmot, egy fekete bőrcsizmát, egy szöges páncélt, egy umbatari karkötőt és egy obszidián karkötőt visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított sullár. Hohó! A másiknak még van 1-3 TU-ja! Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Há-Pszi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Falcon Castagir mentális üzenete érinti elmédet: Vennék 264 tárgyat 400 arany/db áron. Aki eladna, üzenjen! Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
* 1. KP: t. energia kisütése: 211
Aktiválod az éjfókuszt. [3 pontot használtál fel, van még 548.]
* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a munka gyümölcse varázslatot! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 548.]
* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 543.]


fvh 1 felt. varázslat haszn. 1
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ek 192 t. energia kisütése: 192
Felemeled kezed, és koncentrálni kezdesz. Az égen lassan sötét felhők kezdenek gyülekezni. Egy-két távoli villám hasít végig a fellegek között. Hirtelen közvetlenül előtted egy fülsiketítő repedés kíséretében egy luk keletkezik a létsíkok közti szöveten! Lassan egy szellemalak materializálódik előtted. KT-d védőszentje! Érzed, hogy hihetetlen hatalmat kölcsönöz jelenléte. (-1 ilkin érc.) (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 533.]

ftv 29 221 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 523.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 518.]

v 63 elmormolod a 63. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 513.]

be 612 3 14 bemész a 612. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. Egy üres asztalhoz vezet, és te azonnal rendelsz. Egy féldeci varkaudar nedűt rendelsz. Jóleső meleg fut végig a testeden. Újabb pohárkákkal rendelsz. Öüoh, alaposan megöntözted a kiszáradt torkocskádat. Berúgtál, mint a disznó! Négykézláb hagyod el a fogadót. Nem is emlékszel rá, amikor a fogadós elvett fizetségképp 43 aranyat. [a köv. forduló elejéig +6 támadás, -6 védekezés; a részegség bónuszok nem adódnak össze!]. [70 pontot használtál fel, van még 443.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz! [132,37] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde jobb oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a pattanóböde bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,38] Még mindig dombos terepen vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Felfedeztél egy púdersziklát. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a pattanóböde bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 398.]

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

flh 8 94 felt. lőfegyver haszn. 8 a 94. tárggyal
Ok, FLH 8 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

lm 905 2 mozogsz 905 2
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-65 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy degradátor. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a degradátor testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a degradátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! A degradátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 292 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy joviális m.szockó van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a joviális m.szockó gömbtestét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a joviális m.szockó gömbtestét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A joviális m.szockó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál. Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kneopatikus mollusk testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kneopatikus mollusk testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kneopatikus mollusk bal első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a kneopatikus mollusk jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [11 pontot használtál fel, van még 382.]

flh 8 94 felt. lőfegyver haszn. 8 a 94. tárggyal
FLH 8 94 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

a 259 3777 1 átadod a 259. tárgyat a 3777. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókő. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

lm 4 900 8 mozogsz 4 900 8
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [4. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vízionár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal végigmetszed a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vízionár jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 vízionár szemet. [vízionár szem ->eldobod] 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] [17 pontot használtál fel, van még 365.]

lm 9 905 18 mozogsz 9 905 18
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a pszi elementál farkát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 560 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementál lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 560 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 560 tapasztalati pontot kaptál. Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [17 pontot használtál fel, van még 348.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 900 15 905 mozogsz 900 15 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ongóliant. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal néhányszor megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ->eldobod], egy nagy bronzkulcs, egy fekete gyöngy, egy nagy vaskulcs, 5 arany és egy gyöngymangó. Eldobod az értéktelenné vált quwarg ősmágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +95 életerő.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 12 11 900 mozogsz 12 11 900
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű, 80 arany, 30 drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [11. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Összefutsz Géppuskinnal. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy vasvértet, egy obszidián karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy umbatari karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy Mágikus Koponyát, egy koponya szimbólumot és egy láthatatlan köpenyt visel. Ruházatát egy alanori csatamén trófea, egy ongóliant trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Kaján mosollyal látod a potenciális áldozat 6-8 TU-ját. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 12 15 17 mozogsz 12 15 17
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [15. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Találkozol egy vörös hajú, homokóra szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah eljövendő papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy koponya szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt és egy kvazár sisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 0-2 TU-val rendelkezik. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Találkozol Reménysugárral. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy villám szimbólumot, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy bíbor erőövet és egy lánckesztyűt visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Kaján mosollyal látod a potenciális áldozat 4-6 TU-ját. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. [18 pontot használtál fel, van még 297.]

v 6 10 20 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 51 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 14 mozogsz 14
A fenébe! Egy zsákutca. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy acélkolosszus van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával párszor keményen megütöd az acélkolosszus fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az acélkolosszus mellkasát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Csontpálcával többször eltalálod az acélkolosszus fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az acélkolosszus testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 286.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 14 17 905 mozogsz 14 17 905
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [14. PONT.] Egy acélkolosszust veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. vasnyíl. Alaposan megsorozod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acélkolosszus testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor megcsapod az acélkolosszus testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az acélkolosszus bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az acélkolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis adószedő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes acélkolosszus trófeát. 3940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Elmúlt a vámpirizáció hatása. Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Összeakadsz egy vörös hajú, homokóra szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah eljövendő papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy koponya szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt és egy kvazár sisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Kaján mosollyal látod a potenciális áldozat 0-2 TU-ját. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Összefutsz Reménysugárral. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy villám szimbólumot, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy bíbor erőövet és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 4-6 TU-val rendelkezik. Elsétál melletted. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 274.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 67 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

lm 19 20 900 mozogsz 19 20 900
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Nyekk! A csapás szele kettérepesztette a sisakodat. A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály, 13 arany és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Találkozol Weisser Riese-ével. Sheran főpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy Eldaran karkötőjét, egy virág szimbólumot, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy sárga erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát és egy rejtőköpenyt visel. Felszerelését egy quwarg anyakirálynő trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Kaján mosollyal látod a potenciális áldozat 27-29 TU-ját. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összeakadsz Mentha Arvensisszel. Tharr eljövendő papja. Egy szürke bőrkesztyűt, egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy fekete bőrcsizmát, egy ónix masszavadítót és egy arany masszariasztót visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 3-5 TU-val rendelkezik. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy jégtroll! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszívet. 1403 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy norpadolótika. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
lm 2 1 mozogsz 2 1
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Találkozol egy vörös hajú, homokóra szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah eljövendő papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy koponya szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt és egy kvazár sisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 0-2 TU-val rendelkezik. Persze nem lát téged. Összefutsz Reménysugárral. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy villám szimbólumot, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy bíbor erőövet és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 4-6 TU-val rendelkezik. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Folytatod az utat. [10. PONT.] Egy varkaudar behemót lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [10. PONT.] Egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 3 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 329 1 kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vasalt bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

tv 61 támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

fvh 1 felt. varázslat haszn. 1
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 231.] Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 200.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 26, 9. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.

Nekik írhatsz
Kelögem (#4066) : Hankóczy Miksa, Miskolc, Klapka Gy. u. 26. I/2., 3524
Tompika (#1978) : Jánosi József, Tokodaltáró, Kun B. u. 43/A., 2532 E-mail: jozsef.janosi@hu.origin-it.com
Weelean (#5558) : Soós Ákos, Sopron, Ravazd u. 26., 9400 E-mail: mvamos@sopron-ph.hu
Genestealer (#4615) : Berecz Attila, Demjén, Petőfi út 5/A., 3395 E-mail: trokater@freemail.c3.hu
Há-Pszi (#1556) : neve, címe titkos


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY)
A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni.
KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.
MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatkus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).
NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY)
Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani.

KARAKTERLAPOD


Rhiannon Daddy, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas törpe férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon püspöke vagy. Az Éjharcosok (#9131) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

erő : 26
iq : 26
ügyesség : 26
egészség : 25
szerencse: 39
tudatpont: 14/ 1
szint : 22
támadás : 31
védekezés: 24
életpont : 319/ 72
varázspt : 337/ 0
merészség: 6/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (308)
pénz : 175 arany
magasság: 123 cm
testsúly: 65 kg
életkor: 56 év
tul.pont: 4
kép.pont: 17
EFejl: 18 TU

Eddig összesen 1418 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13692 TP-t kaptál. Jelenleg 859811 TP-d van. A következő szinthez még 140189 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, ongóliant, trikornis herceg. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 21 királynő, 31 élőholt, 26 vadász, 21 nagymester, 26 parafenomén, 27 rohamosztagos, 1 ősmágus. A 222. fordulódban 4556 arany került a bankszámládra. 4601 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 3/39 szúrófegyverek: 1/91 vágófegyverek: 19/44 ütőfegyverek: 28/86 lőfegyverek: 27/24 dobófegyverek: 13/35 Felt. fegyverváltás: << csatabárd (150%) << vasalt bunkó (100%) << csontpálca (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-11.); tüske (12-24.); mérg. vasnyíl (25-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 11/99 nyomkövetés: 58/25 lopás: 14/08 mászás: 3/44 csapdakészítés: 15/33 csapdaészlelés: 15/13 gyógyítás: 45/66 titkosírás: 6/90 felderítés: 16/25 szörnyidomítás: 3/09 teológia: 26/58 taumaturgia: 22/57 harcművészetek: 7/00 zene: 1/03 szörnyismeret: 5/32 zárnyitás: 1/51 vadászat: 7/38 bányászat: 32/22 úszás: 1/00

Feltételes parancsok


*készítesz 22. tárgyat (max. 40 db-ot); ásol max. 64 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 17. tárgyat (max. 5 db-ot); lopsz a 3432. játékostól 50. tárgyat; lopsz a 3432. játékostól 153. tárgyat; gonoszkodsz max. 30 pontért; gyógyítasz 40 % életerő alatt, 30 pontért max. 2 alkalommal; készítesz 43. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; 187; *165; *269; *35; Barátságosság: 71; 3; 9131. KT; 9127. KT; 274; 243; 189; 150; 157; 9141. KT;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erőpajzs I (#12 *6) vak őrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) méregfelhő (#37 *12) tompítás (#40 *8) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) erőpajzs II (#63 *24) láthatatlanság (#76 *15) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) agyroppantás (#91 *16) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) sötét rítus (#131 *30) szopókőirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


áldomás becsületjel láthatatlanság

Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 61 Védekező varázslat lista (var. szám): 32 40 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 60 60 33 50 61 45 51 51 40 40 40 Kire 217 242 158 180 35 990 998 999 234 217 176

Elfogott szörnyeid: sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt! 2.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 300-as gonoszságot]. 3.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: velociraptor!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*lánckesztyű (#230) 1*bíbor erőöv (#291) $1*fekete bőrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78) 1*vasvért (#164)

Fegyverek és lövedékek

1 kőkalapács (#13) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 parittya (#18) 1 fúvócső (#20) 5 szögletes kő (#17) 1 vasalt bunkó (#181) 1 csatabárd (#555) 19 bronzhegyű nyíl (#94) 1 hosszú íj (#111) 9 tüske (#22) 1*harci kalapács (#174) 1 szigony (#389) 11 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüstshuriken (#327) 16 kerek kő (#19) 5 mérg. vasnyíl (#187) 6*csontpálca (#329) 1 cápaölő tőr (#480) 2 ubuk dobónyíl (#138) 2 tolmokov-koktél (#351)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*denevér szimbólum (#140) 2*obszidián karkötő (#229) 1*umbatari karkötő (#278)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

2 vaskulcs (#183) 2 rézkulcs (#75) 10 kaja (#2) 1 ásó (#34) 2 kis aranykulcs (#240) 1+hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92) 4+sötét tekercs (#535) 1 távcső (#42) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 csontkulcs (#74) 5 deus ex machina (#1) 1 márványkulcs (#245) 1 furulya (#233) 2 kis vaskulcs (#40) 1 szeksztáns (#32) 5 nagy vaskulcs (#186) 2 ezüst kulcs (#184) 1 zárnyitó készlet (#39) 3 fáklya (#36) 1 nagy aranykulcs (#246)

Löttyök és porok, tartóstul

4 vizestömlő (#3) [ bennük 47 korty víz (#27) ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 12 csepp gyenge méreg (#26) ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 38 csepp spiritusz (#170) ] 3 fűszertartó (#210) [ bennük 6 csepp sáfránypor (#211) ] 1 molluszk ház (#353) [ üres ] 4 uzbány csőr (#169) [ üres ] 1 huhogó bibe (#332) [ benne 4 csepp rákfatty váladék (#333) ] 1 zöld üveg (#82) [ benne 10 csepp ragasztó (#83) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 1 Fekete Kehely (#283) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

2 ovimon-bogyó (#207) 1 kazmár gyökér (#205) 10 ilkin érc (#232) 2 smirglilevél (#29) 5 sallank karom (#128) 23 csuklyavirág (#133) 8 mutáns csont (#331) 3 mocsári penke (#148) 1 pular kristály (#239) 1 moa burát (#384) 6 rókafarok (#124) 104 drótszőr (#37) 3 szárnyas hernyó (#69) 14 fekete gyöngy (#99) 1 purifikátor háj (#269) 1 gyöngymangó (#135) 7 álompor (#396) 4 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328 $1 jégszív (#282) 40 kaktusztüske (#114) 3 ezüstdarab (#326) 8 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 tükör (#43) 6 főnixtoll (#563) 7 trikornis szarv (#198) 1 karbin plazma (#199) 28 pirkit (#153) 1 varányszem (#30) 126 madártoll (#112) 10 rézdarab (#70)

Összsúly: 77.89 kg megterheltség: 125 %

GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155),
Elenios rúnaköve, oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus
mollusk (#209), vízionár (#66), pszi elementál (#221), ongóliant (#159), acélkolosszus (#35), Tguarkhan (#212), jégtroll
(#164)
(132,37) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely,
pattanóbödék (#145)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következő címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetőséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tőlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történő visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket előre is köszönjük!
Az utóbbi időben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevű remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan működő szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az első alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az erről szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon időt, hogy az olyan mellékesnek tünő adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélből. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielőtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetőség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-ből lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécéből rendszeresen hiányzik a dátum mező. Emiatt előfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélődik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az előtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a később (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELŐSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetőek a Beholder Kft home page-éről. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elő tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévő összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes előfizetésről van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)