be 502 1
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 5 arany
belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós
csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz,
jócskán kifáradva.
Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú
hajú, szőke elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be.
Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Ez az egyszerű próba a
pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell
előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt
elvégzed. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a
feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban.
Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod,
amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf
dalia már vár. - Helló! A nevem Vlaltrin. A feladatod a
következő. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy
arató csattanat feltrancsírozása a feladat.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül
4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat
testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy pukkanást
hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel
körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz:
előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami
kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami
kvazárlándzsával teljesen átdöföd az arató csattanat
testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4
varázspont.) Agyartőrrel megdöföd az arató csattanat egyik
lábát. (1
támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6
életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge
harapást kapsz
a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az
arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még
használni tudsz. 1036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Kiálltad a
próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő
szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod.
Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol
kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes
építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső
tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quillena néven
mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A
feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el
kell mondanod, hogyan is néz ki egy kneopatikus mollusk.
Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert.
300 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted
az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat
veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy
varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha
mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek!
Díjad 10 gyógykenőcs. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 1
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 5 arany
belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört
látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy
pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten
vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki,
hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt,
ahogy a kalandot ismerteti. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez!
Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod.
Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet.
Koncentrálod a kít, és egyetlen, jól irányzott csapással
eltöröd a kőkupacot. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel
jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már
ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit
lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön
meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy
mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kősisakos
Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Nem
bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy
agyagelementál életének!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá
a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked
átfúrja az
agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot
sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve
ellenfeledre
rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással
használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé
vered az agyagelementál testét. (4 támadással 133 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel
eltalálod az agyagelementál testét. (1 támadással 22 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A seb azonnal
beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen
vagy. Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd
halk
hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni
az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg,
amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a
gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell
felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre
eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú,
szőke elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Elmondja,
hogy mi lesz a feladatod. A feladat eszedet, memóriádat teszi
próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened
egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie
a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével.
Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz
TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] -
Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz
egy vashegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ!
Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek
sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a
jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás.
(ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban
is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2000 tapasztalati
pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 1
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 5 arany
belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift
vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted
lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh,
nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha
egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent
egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla:
"Traldorplakbolk". Hadarva ismerteti a feladatot.
"Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet
teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg
kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat!
Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva.
500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A
kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő
feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned,
hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a
lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf
fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz
a feladatod. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy tüskés
harci gromak feltrancsírozása a feladat.
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai
puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé.
Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci
gromak tüskés testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással,
felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel
nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés
testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+24 életerő). Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak
testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a
bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat
egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik
a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján,
majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet
összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz
meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést,
szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő
szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként
elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre
magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony.
Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf
fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered.
Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet
teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy
kneopatikus mollusk. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz
az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ!
Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek
sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a
jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás.
(ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban
is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2000 tapasztalati
pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.