be 502 1
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany
belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó
kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga
segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla:
"Kakklimmplakcérr". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba könnyűnek tűnik: egy dehidrátor megölése a feladatod.

A szörny hősugarat lő ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra támadsz.
Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a dehidrátor testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31
életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A
dehidrátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben
levő nedvességet. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor mellédcsap a farkával! A dehidrátor még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp
sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Teljesítetted a feladatot.
Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz,
jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalea néven
mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel.
Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy díszes rézpajzs. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy
milyen egy villám szimbólum. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Mehetsz
tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor,
ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ismerteti a
feladatodat. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy
oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem!
Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt
kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan,
kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és
persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a KM-nek. 1000 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen
teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad:
Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég,
tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. (ld. enc.) 2000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 1
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany
belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva.
Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt elvégzed. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlaltrin. A feladatod a következő. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy arató csattanat feltrancsírozása a feladat.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1
támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz
a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kneopatikus mollusk. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 1
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany
belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Koncentrálod a kít, és egyetlen, jól irányzott csapással eltöröd a kőkupacot. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kősisakos Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy agyagelementál életének!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az
agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre
rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel
eltalálod az agyagelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A seb azonnal
beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk
hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy vashegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 1
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany
belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Traldorplakbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy tüskés harci gromak feltrancsírozása a feladat.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy kneopatikus mollusk. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.