be 502 2
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve bávatag golombár. A kalandmester int - itt az idő!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár szőrös kezét. (5
támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz.
Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a bávatag golombár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (35 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy degradátor. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinea. A feladatod a következő. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Órák munkájával végül sikerül összeállítani a hevenyészett csontvázat. Ez egy velociraptor! Hosszasan beszélsz a lényről, hiszen egyike a kedvenceidnek. 1500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 2
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklakezű Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat egyszerű: egy csontváz lord legyőzése.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás
varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz lord fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a csontváz lord testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 1342 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamdorvan néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Szent Kulacs. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy cápaölő tőr. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Törpe nótát dalolva termeled ki a drága ércet. Szórakozva, sportolva telik az idő, amikoris beszólnak, hogy elég. Megszemlélik a munkád gyümölcsét, és a kalandmester elégedetten bólint. Visszaléptek a kapun. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vashegyi Draenar". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. El kell pusztítanod egy zoloboo sámánt. Nem tűnik könnyű feladatnak!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki!
Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán jobb karját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. (ld. enc.) 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 2
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba könnyűnek tűnik: egy orgoró megölése a feladatod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az orgoró testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod az orgoró testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja,
miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy agyagelementál. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy kultúrmasztodonot.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az
ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.)
Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Belédöklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. Eldobod az értéktelenné vált qwarg rohamosztagos trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 2587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.