be 502 2
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú
falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik
teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű
kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklakezű Dáin
nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba
mibenlétét. A feladat egyszerű: egy csontváz lord
legyőzése.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés
varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
villámcsapás
varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mélyen
koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot,
majd rád küldi. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve
ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával gyilkos csapást mérve
bezúzod a csontváz lord fejét. (1 támadással 60 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a csontváz lord testét.
(1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve
osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3
támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs
védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted! 1342 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen
megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és
megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy
páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz
be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas
helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár
rád, aki Lamdorvan néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A
próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel
rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy
tudod, milyen egy Szent Kulacs. Folyékonyan beszélsz tíz
percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt
tudod-e, hogy hogyan néz ki egy cápaölő tőr. Huh, ezt
szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati
pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és
megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy
körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a
következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy
kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi
lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted
meg. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy
tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell
kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Törpe nótát
dalolva termeled ki a drága ércet. Szórakozva, sportolva telik
az idő, amikoris beszólnak, hogy elég. Megszemlélik a munkád
gyümölcsét, és a kalandmester elégedetten bólint.
Visszaléptek a kapun. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel
jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki
látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a
magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel,
és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen
zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén
névjegykártya: "Vashegyi Draenar". Köszönt téged,
majd elmondja, mi a feladat. El kell pusztítanod egy zoloboo
sámánt. Nem tűnik könnyű feladatnak!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul
mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia...
Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás
varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau]
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg
irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan
volt. A szörny hősugarat lő ki!
Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a csontpozdorját
ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat
szórva összezúzod a zoloboo sámán jobb karját. (4
támadással 188 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
súrolod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 21
életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo
sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 46 életpontot
vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő!
Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán
szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben
lelke kitör testének fogságából. Követed a nyomokat.
Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000
tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az
összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat
veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy
varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha
mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek!
Díjad 5 manakristály. (ld. enc.) 4000 tapasztalati pontot
kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 2
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen
vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe.
Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő
szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik
neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is
elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba könnyűnek tűnik:
egy orgoró megölése a feladatod.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4
vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró bal lábát.
(3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek
lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva,
elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a szívkeresőt
a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az
orgoró testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel
meghorzsolod az orgoró testét. (1 támadással 12 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.)
Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól
9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró
ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az orgoró
szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja,
miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél
többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat
találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést,
szereztél 1 kőszemet. 1070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod
a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikeresen
megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző
csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy
ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz!
Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső
tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlallena néven
mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A
teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára.
Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy
agyagelementál. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti
a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted
a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő
szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz,
világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orraestél. Odabent
egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven
mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Egy mini-labirintus bejárata
előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész
labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél
órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél.
A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod
a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet,
nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester
elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol
jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által
üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem!
A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád.
Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra
érted meg. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd
egy kultúrmasztodonot.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot.
Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az
ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja
a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 116 életpontot
sebezve.)
Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel
néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát.
(4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő).
Transzformálsz! (+19 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod
a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 59 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5
varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon
agyarával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel
eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 51 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5
varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon bal hátsó
lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Belédöklel a
kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól
24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az
ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet
még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13
kaját. Eldobod az értéktelenné vált qwarg rohamosztagos trófeát,
és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 2587
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot!
Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül,
hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek
neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég,
tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4000
tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a
tornyot.