be 502 3
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott
már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit
lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön
meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy
mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya:
"Üllőnyűvő Balrin". Köszönt téged, majd
elmondja, mi a feladat. A feladatod egyszerű: egy csatában
megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi
nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre
kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban
lesz, már mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a
gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se
lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat
alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy
vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy
lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt,
ahogy a kalandot ismerteti. Egy óriásféreg legyőzése a
feladatod. Mindent használhatsz!
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan
ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel
felnyársalod az óriásféreg
testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartőrrel
megdöföd az óriásféreg testét. (1 támadással 34
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.)
Transzformálsz! (+1
varázspont.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet.
(1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül,
rángatózik
egy kicsit majd csendben meghal. 2006 tapasztalati pontot
kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz
el a
következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a
magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét
próbája.
Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred
a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe
öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinhyll, én leszek
a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a
következő lesz. A próba során intelligenciádat,
tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és
váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy vashegyű
nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba
teljesítéséhez, de pótolják őket a próba
végeztével.Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester
biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat
nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a
szükséges komponenseket, és elkészítesz egy vashegyű nyilat
600 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A
kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy
vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a
próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de
egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy
ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura
Lamzorjiusmurr néven mutatkozik be, és máris a
kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a
próba. A feladat nehéz. Egy többszintes, első pillanatra
tökéletesen lezártnak tűnő piramisszerű építményből
kell kihoznod egy eldugott ereklyét. Rajt! Hosszasan kutatsz,
és végül megtalálod a bejáratot. Bemászol a szűk piramis
belsejébe. Hirtelen ötlettől vezérelve, felrakod a
láthatatlanság észlelése varázslatot. Sok titkos panelre
bukkansz, de egyik mögött sem találsz semmit. Már majdnem
feladod, amikor megtalálod az ereklyét. 1500 tapasztalati
pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és
megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga,
dűlöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és
ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá.
Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot.
Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe
fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a
tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A nem túl egyszerű
feladat keretében le kell győznöd egy hordóagyú mamelukot.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy
agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy
villámcsapás
varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú
íjjal
beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl.
Lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1
támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással,
felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal
halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk
fejét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz,
majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21
életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöfködöd a hordóagyú
mameluk testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+16 életerő).
Transzformálsz! (+4 varázspont.) A hordóagyú mameluk Neked
esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 16
életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja
a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A
hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az
ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet
még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 30
aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] HURRÁ!
Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek
sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a
jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve
isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég,
tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő
ládikó. ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1
manifeszt.nyúlványt. ** 6000 tapasztalati pontot kaptál.
Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 3
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda
luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni
kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva
megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját
súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével
is.Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy
fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla:
"Tralkulonsók". Hadarva ismerteti a feladatot. A
próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell
bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan
is néz ki egy bundás csirmáz. Huh, ezt szerencsére tudod!
Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz.
Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy
lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni
kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt
viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gyémántgyúró Rain.
Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra
tér, ismerteti a próbát. A sok brutális próba között
üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell
játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha
elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz,
mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden
adod elő a kedvenc dalodat, a KM láthatóan élvezi, táncra
perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1000 tapasztalati
pontot kaptál. Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a
következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell
felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol
kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes
építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső
tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laentrin néven
mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot.
Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe
felé fordulsz, ahol már ott áll egy ezoterikus mardel!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a
fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az
ezoterikus
mardel farkát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A
teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az
elméd, de
aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert
váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással,
felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel
néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel fejét. (5
támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30
életerő). Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel fejét.
(1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent
le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál
megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik
elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298
tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A
kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a
következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon
kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester,
egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralea. A
feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi
próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy
tudod, milyen egy Szent Pöröly. Tökéletes választ adsz. -
Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy Pusztítás Botja.
Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában.
500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Hurrá!
Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a
következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba,
de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy
nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralbrakjius
néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A terem közepén egy
extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét
Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös
egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi
túlélő még ott is képes életmet szerezni, ahol lehetetlen.
- Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a
Sötét Földön. Először elejtesz néhány kisebb amőbát,
majd egy nyálkás földipolipot, de úgy találod, egyik sem
ehető. Végül megpillantasz egy szárnyas démonteknőcöt.
Levadászod, lefejted teknőjét, és hátul, a farok tövénél
találsz egy nagyon pici ehető részt. Még órákig vadászol,
számos esetben el kell rejtőznöd portyázó Thargodanok elől,
és végül három démonteknőcöt ejtesz el. Az ízük
borzalmas, de a túléléshez elég! 1500 tapasztalati pontot
kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot!
Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül,
hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek
neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne
elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő
ládikó. 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva
hagyod el a tornyot.
be 502 3
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már
ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit
lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön
meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy
mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya:
"Aranykezű Bruenor". Köszönt téged, majd elmondja,
mi a feladat. A próba könnyűnek tűnik: egy epokitféreg megölése
a feladatod.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet
nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször
kegyetlenül megütöd az epokitféreg jobb oldalát. (5 támadással
129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy
tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél.
Harci kalapáccsal súrolod az epokitféreg farkát. (1 támadással
9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt
csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál
megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg
farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki
az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-8 varázspont.] Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál,
és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró
ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre.
Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm
már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar,
úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat
teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy
Tguarkhan. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában.
300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot.
Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba
illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten
körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy
hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik,
a neve Balrognyűvő Throfil. Ő lesz ezen a szinten a
kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A
feladat a következő: a terem közepén fekvő norpadolótika
megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd
meg a némiképp idegen testfelépítésű lényt! Hosszan tanulmányozod
a pihegő lényt, mielőtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Először
is bekened a sérült végtagokat különböző gyógyfüvekkel,
majd bepólyázod őket. A norpadolótika vidáman trombitál.
1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Hurrá!
Még feljebb nyomulhatsz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn
kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre
eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú,
szőke elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy
mi lesz a feladatod. A nem túl egyszerű feladat keretében le
kell győznöd egy kputtyintó csalánt.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a
hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja
a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 41 életpontot
sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére
nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a
Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával
gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos
levelét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+25 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot
eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél.
Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a kputtyintó csalán
testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+4 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér
a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjával
megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a
kputtyintó csalán testét. (3 támadással 72 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva,
megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd.
119 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod
a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek
feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a
testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok
tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány
lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres
nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel
a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még
használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp
ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Sikerrel jártál! Mehetsz tovább,
még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész
fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor,
ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött
elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a
feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El
kell mondanod, hogy milyen egy krapixlon fürdőruha. Folyékonyan
beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint.
- És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy manakristály. Huh,
ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500
tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az
összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat
veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy
varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha
mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek!
Díjad 1 aranytermő ládikó. 6000 tapasztalati pontot kaptál.
Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 3
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba
illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten
körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy
hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik,
a neve Kalapácskezű Duirgan. Ő lesz ezen a szinten a
kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A
feladat egyszerű: a terem egyik végéből a másikba kell úgy
átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne
fedezzenek fel. Bevetve rejtőzködési tapasztalatod,
megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezők által
berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát.
500 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A
kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő
feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz,
világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orraestél. Odabent
egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinhyll néven
mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Küzdened kell egy szörnnyel,
melynek neve quwarg nagymester. A kalandmester int - itt az idő!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5
vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester
jobb középső lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.)
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő
bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan
ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz
végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat
osztva péppé vered a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással
210 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.)
{HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát.
(1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója
kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de
mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még
használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1
fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál!
Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek
tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak,
az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán
kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy
karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A
nevem Vlaltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. -
mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során
bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel.
Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy
ködcsillag. Kiváló választ adsz, amit a KM elismerő tapssal
jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid
szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz
ki egy Szent Kulacs. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti
a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted
a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő
szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi
fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de
egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy
ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakklópmukkmurr
néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és
elhadarja, hogy miből is áll a próba. Ez a hármas nehézségű
próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő:
adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny
teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az
adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve
látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz.
Órák munkájával végül sikerül összeállítani a hevenyészett
csontvázat. Ez egy vérfürdető magszim! Hosszasan beszélsz a
lényről, hiszen egyike a kedvenceidnek. 1500 tapasztalati
pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még
feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet
feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod
magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés
belseje. A kalandmester, egy Üllőnyűvő Turgfil nevű törpe már
vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A
nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy hordóagyú
mamelukot.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező
varázslatot rak magára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az
ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a
hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 99 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként
zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé.
Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú
mameluk nyakát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+27 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal párszor
súrolva eltalálod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2
támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.)
Mielőtt észbekapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az
oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot
vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú
mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot
vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot
kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a
Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a hordóagyú
mameluk szőrös testét. (3 támadással 124 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal
kicsit megvágod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (1 támadással
15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A
hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól
28 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a
kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél
többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat
találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a
pengepajzsot, szereztél 26 aranyat. 2275 tapasztalati pontot
kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot!
Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül,
hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek
neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne
elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó.
6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el
a tornyot.