be 502 3
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Aranykezű Duirgan". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt elvégzed. 500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Egy ekharion legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást
kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz
minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Tralbrakonsók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy joviális m.szockó. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varllimmplakmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dűlöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy kultúrmasztodonot.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. ** (ld. enc.) 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 3
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Üllőnyűvő Balrin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Egy óriásféreg legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az óriásféreg
testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartőrrel
megdöföd az óriásféreg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1
varázspont.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik
egy kicsit majd csendben meghal. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a
következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája.
Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével.Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy vashegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamzorjiusmurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat nehéz. Egy többszintes, első pillanatra tökéletesen lezártnak tűnő piramisszerű építményből kell kihoznod egy eldugott ereklyét. Rajt! Hosszasan kutatsz, és végül megtalálod a bejáratot. Bemászol a szűk piramis belsejébe. Hirtelen ötlettől vezérelve, felrakod a láthatatlanság észlelése varázslatot. Sok titkos panelre bukkansz, de egyik mögött sem találsz semmit. Már majdnem feladod, amikor megtalálod az ereklyét. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dűlöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy hordóagyú mamelukot.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás
varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal
beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöfködöd a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő).
Transzformálsz! (+4 varázspont.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 30 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 manifeszt.nyúlványt. ** 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 3
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is.Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Tralkulonsók". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy bundás csirmáz. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gyémántgyúró Rain. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz, mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden adod elő a kedvenc dalodat, a KM láthatóan élvezi, táncra perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy ezoterikus mardel!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus
mardel farkát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de
aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel fejét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralea. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Szent Pöröly. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy Pusztítás Botja. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralbrakjius néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes életmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Először elejtesz néhány kisebb amőbát, majd egy nyálkás földipolipot, de úgy találod, egyik sem ehető. Végül megpillantasz egy szárnyas démonteknőcöt. Levadászod, lefejted teknőjét, és hátul, a farok tövénél találsz egy nagyon pici ehető részt. Még órákig vadászol, számos esetben el kell rejtőznöd portyázó Thargodanok elől, és végül három démonteknőcöt ejtesz el. Az ízük borzalmas, de a túléléshez elég! 1500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 3
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Aranykezű Bruenor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba könnyűnek tűnik: egy epokitféreg megölése a feladatod.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször
kegyetlenül megütöd az epokitféreg jobb oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy
tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az epokitféreg farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál
megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki
az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Tguarkhan. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Balrognyűvő Throfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat a következő: a terem közepén fekvő norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésű lényt! Hosszan tanulmányozod a pihegő lényt, mielőtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Először is bekened a sérült végtagokat különböző gyógyfüvekkel, majd bepólyázod őket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy kputtyintó csalánt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy krapixlon fürdőruha. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy manakristály. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.

be 502 3
bemész az 502. épületbe

Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Duirgan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat egyszerű: a terem egyik végéből a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtőzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezők által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve quwarg nagymester. A kalandmester int - itt az idő!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlaltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy ködcsillag. Kiváló választ adsz, amit a KM elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakklópmukkmurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Órák munkájával végül sikerül összeállítani a hevenyészett csontvázat. Ez egy vérfürdető magszim! Hosszasan beszélsz a lényről, hiszen egyike a kedvenceidnek. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Üllőnyűvő Turgfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy hordóagyú mamelukot.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk nyakát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbekapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 26 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.