be 502 4
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz
foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg
elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia
már vár. - Helló! A nevem Vlalea. A feladatod a következő.
Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy
kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák
vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát
megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat
végrehajtásához. Kiderül, hogy a csapdák igencsak
gyermekdedek, egy fedett verem, egy karócsapda, az egyik falnál
egy mérgezett nyíl kilövő - mindegyiket könnyedén
hatástalanítod, aztán odasétálsz a ládával a
kalandmesterhez. Kinyitja, és kivesz belőle 50 aranyat, amit
odaad neked. Részjutalom! Fülig ér a szád. 500 tapasztalati
pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz
tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen
vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a
körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a
következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl,
láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még
bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Küzdened
kell egy szörnnyel, melynek neve óriásféreg. A kalandmester
int - itt az idő!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi
tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni.
Ököllel
többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg ízelt
testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+11
varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az
óriásféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
Az
óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33
életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a
Sziklaököl
sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megcsapod az
óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 49 életpontot
sebezve.)
Transzformálsz! (+2 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal
megkarcolod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 16
életpontot
sebezve.) Az óriásféreg a bal karodba mélyeszti hegyes
fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál
csordul ki
az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2006 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot.
Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga,
dűlöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és
ilyen rossz állapotban?
Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel,
elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy
hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás
helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja,
mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz.
Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy
bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a
próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba
végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester
biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat
nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a
feladatul kapott bogyógránátot 600 tapasztalati pontot
kaptál. Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb
nyomulhatsz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned,
hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a
lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf
fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz
a feladatod. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben
megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod
sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre,
hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó
felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen
életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói
tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít
abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú
szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1500 tapasztalati
pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is
tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor
vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az
erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán
kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy
karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A
nevem Quilhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. -
mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A nem túl
egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy
gránitelementált.
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül
1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a
gránitelementál testét. (1 támadással 16 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí
nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag
manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá
összetöröd a gránitelementál testét. (6 támadással 185
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:}
Pengepajzzsal kicsit megvágod a
gránitelementál jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot
sebezve.) Mielőtt észbekapnál, a gránitelementál megsorozza
az
oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46
életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd
eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még
használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz
el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb.
Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad,
ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A
kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Porfin nevű törpe már vár.
Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A teszt
során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára.
Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy
hordóagyú mameluk. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a
választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e,
hogy hogyan néz ki egy élőholt sullár. Aprólékos válaszod
tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 500 tapasztalati
pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes
feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik.
Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy
varázslatot, melynek neve ongóliant tombolás. (ld. enc.) És
ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is
részesítenek! Díjad 1 gyémántsisak. (ld. enc.) 8000
tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a
tornyot.
be 502 4
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy
körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a
következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy
kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi
lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted
meg. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy vark.
nekromanta leöléséből áll a próba.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen
védekező mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád
a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik
védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked
átfúrja a vark. nekromanta testét. (5 támadással 107
életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz.
Fókuszálod
kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve,
megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül
megütöd a vark.
nekromanta testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.)
{FM:} Pengepajzzsal megcsapod a vark. nekromanta jobb oldalát.
(1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fényaurád működik
(24 ép-t sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen
hárítanod.(1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A
varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9
életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél
többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas
dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930
tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester
gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő
feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre.
Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan
működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen
pislogó gnóm vár rád, aki Tralbrakgárlopp néven mutatkozik
be. Ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi
próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell
készítened egy bogyógránátot! [A komponenseknek a
birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják
őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a
kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az
elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded.
Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy bogyógránátot
600 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Már
mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra
vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben
találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű
kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Danin
nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba
mibenlétét. A sok brutális próba között üdítő
változatosságot jelent, ami most következik: el kell
játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha
elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz,
mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden
adod elő a kedvenc dalodat, a KM láthatóan élvezi, táncra
perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1000 tapasztalati
pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb
nyomulhatsz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová
belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem
orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad,
aki Quillena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A
feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy tyrannoszaurusz
rexet!
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg
ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Teli erőből vas
dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl.
Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (5
támadással 101 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre
támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére.
Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex
vastag bőrét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) {KCC:}
Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tyrannoszaurusz rex
testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád
működik (7 ép-t sebezve). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba
mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot
vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz.
Ököllel néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag
bőrét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.)
{KCC:}Pengepajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1
támadással 18 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést
okoz. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól
50 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az
ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet
még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1
tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]
2567 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Mehetsz
tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel
üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a
következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes!
Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm
vár. Ez a kalandmester? A figura Trallópjiusmurr néven
mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és
elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat ezúttal egy
műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen
is egy káoszteknőc. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de
azt tudod-e, hogy milyen egy görgőte. Részletesen ismertetsz
mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot
kaptál. Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb
a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell
felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol
kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes
építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső
tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilea néven
mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A
próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló
szaglású szőrhedt pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne
észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés
önbizalommal ugyan, de megindulsz. Sáfrányport szórsz a
levegőbe, megzavarva az állatok szaglását. A falhoz lapulva
haladsz, centiméterről centiméterre, minden árnyékot
kihasználva. Így is csak a szerencsének köszönheted, hogy
végigjutsz: a kutyák a terem túlsó végében
összeverekednek, és az állatok többségének figyelme oda
fordul. 1500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen
teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek
elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad:
Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve varázskő
készítés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég,
tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 mithril sisak.
Ezenkívül különleges kegyben részesülsz: jogot kaptál
arra, hogy teljesítsd a kihívás tornyának két különleges
szintjét, a csak szörnyekből álló próbasort (BE 502 6),
ill. a csak szakértelempróbákból állót (BE 502 7), persze a
torony eddigi szabályai szerint. A belépő mindkét próbára
20 arany és 60 TVP-t igényel. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 4
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy
körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a
következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy
kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi
lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted
meg. A feladat egyszerű: egy Zinthurg legyőzése.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen
védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot
alkalmaz:
pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála
az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz
ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak
köszönhetően meglőtted a Zinthurg bal oldalát. (1
támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre
ugrasz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered
a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 117 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11
varázspont.) Rövid karddal felnyitod a Zinthurg jobb lábát.
(1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3
életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal
beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg,
ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2
támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb
kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán
lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még
használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő
kincseket találtad: egy vasérc, egy gyöngymangó és egy
ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2
ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan
esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikeresen
megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a
gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem,
ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem
orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad,
aki Vlallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A
próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell
bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan
is néz ki egy drónkeselyű. Hát, ez könnyű! Válaszod
részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus
toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha!
Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája.
Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred
a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe
öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quiltrin, én leszek
a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a
következő lesz. A közepes nehézségű feladat pszionikus
képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről
elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni
kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1000
tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Mehetsz
tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga
vaslétra vezet a magasba. Hmmm... Nincs lépcső? Fejedet
csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy
próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis
törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Turgfil néven
mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Le kell ölnöd egy
nandát. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél!
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is
feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi
eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó
célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja
a nanda testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A
lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz
bűbájnak! Marokra fogva a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz.
Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda
testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid
karddal kicsit megvágod a nanda testét. (1 támadással 7
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nanda
fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7
életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye
sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még
használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikeresen
megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el
a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű
valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve
ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl
rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A
figura Nrimvelplakhhum néven mutatkozik be, és máris a
kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a
próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mesélj
róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy
dizen kulcs. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz!
Azt is meg kell mondanod, milyen egy praglonc hártya. Huh, ezt
szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500 tapasztalati
pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester
megmutatja, hol jutsz el a következő szintre.Többszáz foknyi
márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a
Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. -
Helló! A nevem Laentrin. A feladatod a következő.
Különlegesen nehéz feladatot kapsz. A kalandmester
elteleportál egy hegymélyi tárnába, ahol adamantitot kell
bányásznod! Ellátnak a szükséges felszereléssel és két
fáklyával. Nesze neked! Hát igen, mindig ilyen kihívásra
vágytál! Bányászat szakértelmed no meg intuíciód
segítségével megtalálod a telért, és hozzálátsz a
különleges ásvány kitermeléséhez, majd feldolgozásához.
Két óra múlva jön érted a tökéletesen elégedett
kalandmester. 1500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen
teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek
elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad:
Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve hhaar burka
II. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég,
tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 szellempajzs. (ld.
enc.) 8000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva
hagyod el a tornyot.
be 502 4
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen
vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a
körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a
következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl,
láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még
bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat
nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás
van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínoszkúpok
oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön
vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez
valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e
betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a
teljes titkosírást. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen
megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a
gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell
felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol
kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes
építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső
tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven
mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot.
Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve Tguarkhan. A
kalandmester int - itt az idő!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás
varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen
védekező
varázslat! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva
csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása
szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a
hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül
1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan egyik
karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal
beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan
ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen
átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 140
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő).
Transzformálsz! (+14 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod a
Tguarkhan testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.)
(Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3
varázspont.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó
reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan meglegyint
mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püffölni
kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló
kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20
életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan
száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz
minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1
vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A
zsákmány 24 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs
ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot
kaptál. Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a
következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett
liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő
szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz
fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a
kalandmester? A figura Varllópgár néven mutatkozik be, és
máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is
áll a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz.
Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak
fabrikálásának. Csinálj egy bogyógránátot! [A
komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba
teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével.
Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz
TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] -
Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával
legyártasz egy bogyógránátot 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a
következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem,
ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem
orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad,
aki Grallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat.
Különlegesen nehéz feladatot kapsz. A kalandmester
elteleportál egy hegymélyi tárnába, ahol adamantitot kell
bányásznod! Ellátnak a szükséges felszereléssel és két
fáklyával. Nesze neked! Hát igen, mindig ilyen kihívásra
vágytál! Bányászat szakértelmed no meg intuíciód
segítségével megtalálod a telért, és hozzálátsz a
különleges ásvány kitermeléséhez, majd feldolgozásához.
Két óra múlva jön érted a tökéletesen elégedett
kalandmester. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a
próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő
szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a
fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a
lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes!
A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével
is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy
fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla:
"Kakklommukklopp". Hadarva ismerteti a feladatot. El
kell pusztítanod egy norpadolótikát. Nem tűnik könnyű
feladatnak!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő
másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted.
Ellenfeledre
villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz.
Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a
norpadolótika testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt.
Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel
tökéletesen perforálod a norpadolótika egyik csápját. (4
támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38
életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel jól
megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1
támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1
varázspont.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré
tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 29
életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják
kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél
többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű
nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091
tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Hurrá! Még
feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett
kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni
kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De
végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár
odafent, mellén névjegykártya: "Tölgyfapajzsos
Biran". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A
próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell
bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd,
hogy tudod, milyen egy praglonc hártya. Magabiztosan
válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod,
milyen egy Szent Pöröly. Részletesen ismertetsz mindent, amit
tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot!
Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül,
hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek
neve varázskő készítés. (ld. enc.) És ha mindez még nem
lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1
gyémántsisak. Ezenkívül különleges kegyben részesülsz:
jogot kaptál arra, hogy teljesítsd a kihívás tornyának két
különleges szintjét, a csak szörnyekből álló próbasort
(BE 502 6), ill. a csak szakértelempróbákból állót (BE 502
7), persze a torony eddigi szabályai szerint. A belépő
mindkét próbára 20 arany és 60 TVP-t igényel. 8000
tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a
tornyot.
be 502 4
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy
páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz
be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas
helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár
rád, aki Varlzorvanhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a
próbát. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell
felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet
teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült
sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival.
Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot
kaptál. Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb
nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett
kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni
kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De
végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár
odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácskezű
Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat.
Harcolnod kell, ellenfeled egy halálosztó kain. Öld meg a
szörnyet! A lény már elő is bukkan.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz
ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány
elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy
szárazság. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad!
Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi
hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe.
Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a halálosztó kain
jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az éterbe
látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot
vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz:
előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát
ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen
végigmetszed a halálosztó kain testét. (2 támadással 66
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.)
Koponyalékelővel megcsapod a halálosztó kain jobb karját. (1
támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2
varázspont.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát
a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy
kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy
megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt
szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet
összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot
találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a
kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-34
varázspont.] Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol
jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány
lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A
kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem
Graltrin. A feladatod a következő. A próba során
intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos,
mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bronz
fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba
teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével.
Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz
TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] -
Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával
legyártasz egy bronz fejpántot 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és
megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek
tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a
próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz
felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a
"tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe
öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalea, én leszek a
kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a
következő lesz. Különlegesen nehéz feladatot kapsz. A
kalandmester elteleportál egy hegymélyi tárnába, ahol
adamantitot kell bányásznod! Ellátnak a szükséges
felszereléssel és két fáklyával. Nesze neked! Hát igen,
mindig ilyen kihívásra vágytál! Bányászat szakértelmed no
meg intuíciód segítségével megtalálod a telért, és
hozzálátsz a különleges ásvány kitermeléséhez, majd
feldolgozásához. Két óra múlva jön érted a tökéletesen
elégedett kalandmester. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz
el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell
felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol
kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes
építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső
tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenshela néven
mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot.
Le kell ölnöd egy kputtyintó csalánt. Hát, nem a
legkönnyebb ellenfél!
Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 74
életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Vas dobónyilat
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas
dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán
testét. (3 támadással 38 életpontot
sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda
mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a tyrex bunkót a másikra
ugrasz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod
a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 238 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Koponyalékelővel
épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1
támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó
csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot
vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a
hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kputtyintó
csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja,
miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz
minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas
dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II
varázslatot. [-34 varázspont.] Sikerrel jártál! A
kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a
következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba.
Hmmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz
felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a
létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki
Gyémántgyúró Draenar néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi
a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz.
Nos,mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy
kdolét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba
teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével.
Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz
TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] -
Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy
legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép kdolét 1000
tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az
összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat
veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy
varázslatot, melynek neve varázskő készítés. (ld. enc.) És
ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is
részesítenek! Díjad 1 Urgod kesztyűje. 8000 tapasztalati
pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 4
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter
visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba,
de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy
nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkkulplak néven
mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Gyermekded, bemelegítő
jellegű feladatot kapsz. Egy orgoró leöléséből áll a próba.
{egyik sebzési módja: 2x 2d10+9.}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel.
Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgoró testét.
(5
támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul.
Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a
tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket
mérve rá összetöröd az orgoró ollóját. (2 támadással 98
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz!
(+9 varázspont.) Koponyalékelővel megcsapod az orgoró
sziklatestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pestisaura 5 ép-t sebez. A
szörny
néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve
előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kemény
ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat.
(2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az
ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még
használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet.
[kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 962 tapasztalati pontot
kaptál. Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő
feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami
viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz
bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád.
Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura
Varlkulgársók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre
kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során
az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd
el a kalandmesternek, hogy milyen is egy agyagelementál. Huh,
ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300
tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot.
Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen
vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe.
Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő
szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik
neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is
elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A közepes nehézségű
feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy
labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat,
stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél.
1000 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A
kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő
feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol
egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni
kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt
viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú
Bergin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra
tér, ismerteti a próbát. Le kell ölnöd egy ongóliantot. Hát,
nem a legkönnyebb ellenfél! {védettsége: 40 szúró, 40 vágó,
40 ütő ellen.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem
tűz ellen. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy
tűzgolyó varázslatot. 60 életpontot sebeztél. A közelharc
előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket.
Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az ongóliant
hatalmas bokáját. (5 támadással 81 életpontot sebezve.)
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a
nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz.
Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ongóliant
jobb lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Koponyalékelővel
többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 91
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz!
(+4 varázspont.) A pestisaura 15 ép-t sebez. Az ongóliant
pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet.
(2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megpöccinted
az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 54 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2
varázspont.) Koponyalékelővel csak érinted az ongóliant testét.
(1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő).
Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pestisaura 7 ép-t sebez. Az
ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a
mellkasodra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ongóliant
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik,
és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni
az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod
a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány
egy fűszertartó, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba->
12 arany, -2 ÉP], 16 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba->
8 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 2924 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus
toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned,
hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a
lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf
fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz
a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú
ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El
kell készítened egy távcsövet! [A komponenseknek a
birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják
őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a
kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített
tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed
a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy távcsövet
1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A
kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő
feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba,
és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift
nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A
saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével
is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy
fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamzorgárbolk".
Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére
nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod
sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre,
hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó
felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma
tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod,
rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj,
melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket
gyógyítani. 1500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen
teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő,
a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak
neked egy varázslatot, melynek neve ongóliant tombolás. (ld.
enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek!
Díjad 1 szellempajzs. (ld. enc.) Ezenkívül különleges
kegyben részesülsz: jogot kaptál arra, hogy teljesítsd a kihívás
tornyának két különleges szintjét, a csak szörnyekből álló
próbasort (BE 502 6), ill. a csak szakértelempróbákból állót
(BE 502 7), persze a torony eddigi szabályai szerint. A belépő
mindkét próbára 20 arany és 60 TVP-t igényel. 8000
tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a
tornyot.