be 502 6
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 6. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk
csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb,
mint a lépcsősor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító
színekbe öltözött elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik
be. Ismerteti a feladatodat. A próba könnyűnek tűnik: egy
autentikus vámpír megölése a feladatod.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül
5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal
oldalát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Az autentikus
vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés
után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél
többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk
dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát.
[szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848
tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A
kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy
hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan
az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy
tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy
Sziklahegyi Pergor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd
ismerteti a próba mibenlétét. Nem bonyolult a próba.
Egyszerűen csak véget kell vetned egy dehidrátor életének!
A szörny hősugarat lő ki! Szerencsére idejében félreugrasz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul,
emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a
Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos
csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor ízelt testét. (4
támadással 162 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal
végigvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 20
életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod
elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól
3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a
testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka
végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd
halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a fűszertartót,
szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot
kaptál. Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz.
Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és
húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva
megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját
súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is.
Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy
fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla:
"Lamvelplaklopp". Hadarva ismerteti a feladatot.
Harcolnod kell, ellenfeled egy Tguarkhan. Öld meg a szörnyet! A
lény már elő is bukkan.
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. A mészárlásra
kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök
magára. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. A
támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik
felrakott életpajzs védelmed.) Teli erőből bűvös shurikent
dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan
megsorozod a Tguarkhan jobb lábát. (5 támadással 94
életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel
egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan
fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {KCC:}
Pengepajzzsal megcsapod a Tguarkhan egyik karját. (1
támadással 17 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai
végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) Mielőtt észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az
oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12
életpontot
vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét
veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A
varázsló
tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15
életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul
a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni
az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg,
amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik,
alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő
és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28
arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1
Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és
megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen
vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a
körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a
következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl,
láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még
bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod
egy vadász quwarg legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk
dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg
potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem
ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem
számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal
bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva
péppé vered a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 203
életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a
vadász quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.)
Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 14
életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró
sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot
vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az
ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg,
amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést,
szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad
a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban.
Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva
lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy
tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm
vár rád, aki Roóklimmonpók néven mutatkozik be. Ismerteti a
próbát. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell
győznöd egy orbitális mackósajtot.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés
varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva
megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl.
Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt bal
vállát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A mackósajt
hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen
állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz
mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr
felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon
érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra
támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy
Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé
vered az orbitális mackósajt testét. (7 támadással 203
életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvagdalod az
orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 38
életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször
lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 6
életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 27
életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt:
szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel
megcsapod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 46
életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az
orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 20
életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször
lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 6
életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 28
életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy
kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet
összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat
találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati
pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester
megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek
tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a
próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz
felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a
"tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe
öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralshela, én
leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A
feladatod a következő lesz. A feladat bár nem komplikált, de
igencsak embert próbáló: Ölj meg egy hordóagyú mamelukot!
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező
varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is
ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak
lesznek. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5
vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk
szőrös testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.)
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos
csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk szőrös
testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:}
Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a hordóagyú mameluk bal
vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A hordóagyú
mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával
meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot
vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki energiáidat
koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek
eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel halálos
csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk szőrös
testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t
gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:}
Pengepajzzsal épp hogy megvágod a hordóagyú mameluk jobb
hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A
hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püffölni kezd.
(2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk
farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot
vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még
használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 23
aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen
teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek
elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad:
Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele
a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4
tulajdonságpont). 12000 tapasztalati pontot kaptál.
Boldogságban úszva hagyod el a tornyot.
be 502 6
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 6. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz
foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel
a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. -
Helló! A nevem Laenshela. A feladatod a következő. Gyermekded,
bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy kardfogú fülemüle
leöléséből áll a próba.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5
vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle
nyakát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél
többet
összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz
meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt,
szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő
feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba,
és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift
nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A
saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével
is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy
fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla:
"Trallommukkbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Könnyű
próba elé állítanak, mindössze egy autentikus vámpír
feltrancsírozása a feladat.
Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot
sebeztél. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát.
[szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848
tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot.
Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz,
se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat
alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy
vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött
a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot
ismerteti. Harcolnod kell, ellenfeled egy szubreális vámpír.
Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is
feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba
bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet.
Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális
vámpír bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A
szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen,
tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra
támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl
sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat
osztva péppé vered a szubreális vámpír jobb karját. (2 támadással
97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {FM:}
Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással
18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád
működik (19 ép-t sebezve). A szubreális vámpír néhányszor
belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 16 életpontot
vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal
combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális
vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még
használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát.
[szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768
tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább,
még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor
vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét
próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz,
mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe
öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinshela, én
leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A
feladatod a következő lesz. Küzdened kell egy szörnnyel,
melynek neve borzalmas varkaudar. A kalandmester int - itt az idő!
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot
rak magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt
csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye
sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat
ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel
perforálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (5 támadással
105 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem
sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba
kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod
egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz
alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a borzalmas
varkaudar jobb karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal felnyitod
a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 32 pontot
sebződik a fényaurától. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és
hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba
döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál
csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel
a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt
lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még
használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk,
mire bukkantál: 6 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba->
6 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted
a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz
fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn
kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre
eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú,
szőke elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Elmondja,
hogy mi lesz a feladatod. A feladat bár nem komplikált, de
igencsak embert próbáló: Ölj meg egy orbitális mackósajtot!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl.
Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5
támadással 62 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási
pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját
tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló
gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád,
felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod
akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így
visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan
ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára
követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod
ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az
orbitális mackósajt egyik lábát. (8 támadással 239 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal
kicsit megvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással
21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád
8 sebzést okoz. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja
a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 28 életpontot
vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot
vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az
ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet
még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted
a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz.
Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő
szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű
gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon
hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat igencsak
nehéz. El kell pusztítanod egy éjkornist!
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat!
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is
feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz
a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan
megsorozod az éjkornis fekete testét. (5 támadással 103 életpontot
sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád.
Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.)
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik
egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször
kegyetlenül megütöd az éjkornis fekete testét. (3 támadással
135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.)
{KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az éjkornis fekete testét.
(1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23
ép-t sebezve). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre
akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád
szökik! (-10 varázspont.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza
a bal lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az éjkornis
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik,
és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni
az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg,
amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő
kincseket találtad: egy fűszertartó és egy rejtőköpeny
[rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a
mágusölőt, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba->
12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ!
Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek
sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a
jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz
bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4 tulajdonságpont).
12000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el
a tornyot.