be 502 7
bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal,
hogy szeretnéd végigdöngetni 7. szinten. Kifizeted a gnómnak
a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már
ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit
lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön
meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy
mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya:
"Kalapácskezű Draenar". Köszönt téged, majd
elmondja, mi a feladat. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd
fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz
percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző
tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc
rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik.
500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Hurrá!
Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett
liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő
szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz
fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a
kalandmester? A figura Kakkdorplakpók néven mutatkozik be, és
máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is
áll a próba. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot
kell kinyitnod! Nem sokat teketóriázol, egy magadfajta ügyeskezű
kalandozó számára ez gyerekjáték. Perceken belül nyitva a
lakat. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a
feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő
szintre. Egy rozoga, dűlöngélő lépcső vezet a magasba. Egy
új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar
ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány
beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú,
nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak
vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat.
A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni,
amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt
kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért
nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél.
Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon
- elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan
átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped!
És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy
kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned
Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze
élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a KM-nek. 1000
tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A
kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő
feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba,
és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift
nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A
saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével
is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy
fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varllóptúr".
Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: a
termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük
kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul
lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg
guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem
vesznek észre! Nagy kő esik le a szívedről, amikor végre átjutsz,
és megragadod a győzelmet jelentő zászlócskát. 1000
tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A
kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy
páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz
be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas
helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád,
aki Varllimmtrip néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Különlegesen
nehéz feladatot kapsz. A kalandmester elteleportál egy hegymélyi
tárnába, ahol adamantitot kell bányásznod! Ellátnak a szükséges
felszereléssel és két fáklyával. Nesze neked! Hát igen,
mindig ilyen kihívásra vágytál! Bányászat szakértelmed no
meg intuíciód segítségével megtalálod a telért, és hozzálátsz
a különleges ásvány kitermeléséhez, majd feldolgozásához.
Két óra múlva jön érted a tökéletesen elégedett
kalandmester. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a
feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő
szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz
fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy
kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi
lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted
meg. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet
teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont.
Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és
ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási,
étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a
nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Órák munkájával
végül sikerül összeállítani a hevenyészett csontvázat. Ez
egy kardszárnyú pocok! Hosszasan beszélsz a lényről, hiszen
egyike a kedvenceidnek. 1500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ!
Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek
sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a
jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz
bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+5 képességpont).
14000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el
a tornyot.