Betáplálva: 2001. jan. 15. 12h:53'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 324. játékheted kezdete: jan. 18. A következő fordulódat legkorábban a 324. játékhéten tudjuk betáplálni. | KALANDOZÓ: #1038
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 646 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 88 224 59 | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 112 209 210 | elmormolod a 112. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot |
vv 147 177 57 | elmormolod a 147. varázslatot a 177. varázslatot az 57. varázslatot |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
hu 266 297 327 | hulladék: 266 297 327 |
hu 184 40 186 | hulladék: 184 40 186 |
hu 75 348 185 | hulladék: 75 348 185 |
hu 183 389 562 | hulladék: 183 389 562 |
hu 20 454 455 | hulladék: 20 454 455 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
tv 186 108 | támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 108. varázslatot |
t 250 1 | támadod a 250. szörnyet |
lm 19 19 20 | mozogsz 19 19 20 |
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a noth szellem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem nyakát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megvágod a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [11. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb vállát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem bal karját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem bal oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pestisaura 17 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled
felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled
megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra
rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem jobb oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de
szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy
újabb kanyarnál vagy. [18. PONT.] Folytatod az utat. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [19. PONT.] Egyhelyben
toporogsz.
Elértél a lépcsőhőz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1.
PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 377.]
lm 905 3 900 | mozogsz 905 3 900 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A
lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5
vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató
kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz.
Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércúr bal
lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal súrolod a lidércúr köpenyét. (1
támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A lidércúr
többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál
csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó,
az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika
mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a
csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 361.]
lm 16 23 22 | mozogsz 16 23 22 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester bal lábát. (5
támadással 107 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz
arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (4 támadással
180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester bal lábát. (1
támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A zombi mester
karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) A
másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3
norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [33 pontot használtál fel, van még 328.]
v 22 251 | elmormolod a 22. varázslatot |
lm 10 905 9 | mozogsz 10 905 9 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem
is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a
lidércúr testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak
ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az
Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (3 támadással 141 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 24 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A lidércúr karma a fejed mellett suhan
el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Óvatosan megtapogatod a falat, és
nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
[11 pontot használtál fel, van még 312.]
lm 900 8 905 | mozogsz 900 8 905 |
lm 6 900 21 | mozogsz 6 900 21 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas
dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr jobb karját. (5
támadással 104 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel
fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel
többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.)
{GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pestisaurád 9 sebzést okoz.
A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem II! A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára
valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót
látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs
nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21.
PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy
felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a
zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. Figyelmeztetés: megterheltséged
100% fölé emelkedett! [11 pontot használtál fel, van még 295.]
ff 474 422 | felt. fegyverváltás: 474 422 |
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb vállát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (19 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az élőholt ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1 mágusköpenyt, 1 gyémántsisakot, 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót (ld. enc.) és 1 Morgan szilánkját (ld. enc.). Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben: - Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.) Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal. *p1646x1632Y
Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 286.]
lm 25 25 26 | mozogsz 25 25 26 |
ff 28 568 422 | felt. fegyverváltás: 28 568 422 |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. A kapualjban egy sötét tekintetű Maffiózó rejtőzködik! Még 34 hétig lesz
itt. Magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következő épületeket
látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 267.]
kb 427 1 | kiveszel a bankból a 427. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány
elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 478 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont).
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.)
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni!
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan
volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz
lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel
végigvágdosod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.)
Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A lidérced
támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb
taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a
kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel
néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal párszor
súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 38
sebzést okozott.) Pestisaurád 9 sebzést okoz. A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz,
fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő.
Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az
őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az
őrjáratozó katona testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.)
Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A 2 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz,
fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak
téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a 2 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a
porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10
arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy
fegyvermester háza (631. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 259.]
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy
pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 492 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz
támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Távolról
vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy
agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz:
előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel megvagdalod az őrjáratozó katona bal
vállát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az
őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A lidérced támad! (3 támadással
39 sebzést okozott.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6
támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad.
22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona fejét.
(3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrjáratozó katona
fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést
okozott.) Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A 2 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy
megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok
repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit
elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és egy arany karperec [arany karperec
ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A
szilánk működik (+2 életpont). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.).
Találkozol egy kopasz, félszemű, körszakállas troll férfival. Bőre babarózsaszín. Chara-din bíborosa. Egy lánckesztyűt, egy
bíbor erőövet, egy káosz szimbólumot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy
woorgard trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres
csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot tart. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni
akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben
elballag, jó hangosan kiröhögöd. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve
Pumuk-Lee. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: szöges
bunkó, madártoll, tyrex csont, xirnox szív, téfea-agy. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [8 pontot
használtál fel, van még 201.]
be 634 | bemész a 634. épületbe |
a 427 2230 1 | átadod a 427. tárgyat a 2230. kalandozónak (1 darabot) |
vv 109 128 128 | elmormolod a 109. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Leah híveié.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz! [164,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a vadász quwarg testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal súrolod a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A pestisaura 7 ép-t sebez. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [164,54] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed
a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön
bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy áeratikus hasnyák volt a rémület okozója. Amikor már
eltűnt szem elől, előbújsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll
nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 166.]
v 198 187 20 | elmormolod a 198. varázslatot |
[187,20] A bozótost ritka erdő váltja fel. Látsz egy kék orchideacserjét. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy totemoszlopot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy álomvirágot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közlegő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pestisaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Itt csata lesz.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (5 támadással
104 életpontot sebezve.) Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Óriásölővel néhányszor súrolod a manaelementál
testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a
manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t
sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz
(+8 vp). {KCC:} Óriásölővel kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 87
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pestisaura 9 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4
támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy
kövesd.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl
friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre,
friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó
férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy zafír erőövet, egy
mithril sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy zafír védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy adamantit
kesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy zafír fülbevalót és egy dalebg.kristályvértet visel. Ruházatát egy
triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Sötétség Hercege trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy
hófehér farkasfej. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Úgy
látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó
arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő
láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sauron Junior. Bizalmas
homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép!
Néhány, a zsákban lapuló tárgy: márványkulcs, Trákin csákánya, sáfránypor, sallank karom, szuper dobóháló, mihlanil.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Igazhitű Elmosusszal. Raia főpapja. Egy zafír erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Rhatt
páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd
védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ősquwarg
trófea, egy taalru trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében
egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak
egy részét egy sivatagi doareg viszi. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött
minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Auráját
érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: madártoll, kristályfolyadék, rézdarab, ezüsttollú nyíl, bűvös
shuriken, szöges bunkó, mászókampó, varázskő. Odébbállsz. Összeakadsz Alor Moával. Tharr püspöke. Egy vasvértet, egy
arany papi karkötőt, egy sárga erőövet, egy két kard szimbólumot, egy vassisakot, egy rejtőköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy
obszidián karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy őrült varázsló trófea, egy zoloboo sámán trófea és egy
qwarg rohamosztagos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében
egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a
hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerű tüsszentés közepette a kalandozó arcába
küldi azt, ami az előbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Tisztán
érzed auráját: semleges a nyomorult. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vizestömlő, ubuk
dobónyíl, kígyóbőr kesztyű, lótuszvirág, szent kehely, kvazár, álompor, lánckesztyű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Dömötör McDögönyöllel. Raia főpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy zangrozi csizmát,
egy obszidián karkötőt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy
bíbor erőövet, egy regeneráló gyűrűt és egy Eldaran karkötőjét visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy ongóliant trófea és
egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy
szellempajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.
Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort:
hatalmas, orkánszerű tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az előbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö!
Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz
mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az
ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban
lapuló tárgy: vizestömlő, umbatari karkötő, virág szimbólum, szeksztáns. Folytatod utadat.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 156.]
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágdosod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A pestisaura 16 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy quwargot látsz odébbiparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [189,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy a kihívás tornyát. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Továbbmész...) [190,18] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy a kihívás tornya van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos
testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt
ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 223 életpontot
sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (4
támadással 49 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9
támadástól 31 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a qwarg rohamosztagos fejét. (4
támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással
16 életpontot sebezve.) Ellenfeled 2 pontot sebződik a pestisaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 11
életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2000 tapasztalati pontot kaptál. [24 pontot használtál fel, van még 132.]
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [192,16] Még mindig bozótos. Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térdenállva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronotapír lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled
varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot
alkalmaz: a káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5
vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak
sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva
a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronotapír
pörsenéses hátát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal néhányszor
meglegyinted a kronotapír jobb vállát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád 13
sebzést okoz. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés
volt (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Mágusölővel
végigvágdosod a kronotapír fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:}
Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronotapír testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő).
Pestisaurád 9 sebzést okoz. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy
mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A dolgot még 14 aranyad
bánja. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar
visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes)
gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll
nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 99.]
* 1. BP: | használod a 369. tárgyat |
* 2. BP: | támadó/véd. varázslat |
Nekik írhatsz |
---|
Pumuk-Lee (#4299) : neve, címe titkos |
Sauron Junior (#2226) : Szabó Péter, Budapest, Attila u. 110., 1047 E-mail: nagycapa@freemail.hu |
Igazhitű Elmosus (#2592) : Jarolin József, Budapest, Veresegyház u. 98., 1151 E-mail: elmosus@freemail.c3.hu |
Alor Moa (#4345) : Bagi László, Debrecen, Horgász u. 12., 4030 Tel:52/404-416 E-mail: mcsiv@freemail.hu |
Dömötör McDögönyöl (#5176) : Koczka Attila, Bogács, Jókai út 34., 3412 E-mail: kocek@westel900.net |
|
|
|
|
Eddig összesen 3260 szörnyet (22 ebben a körben) és 4 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 62858 TP-t kaptál. Jelenleg 4601618 TP-d van. A következő szinthez még 398382 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, Thargodan légiós, kisebb quwarg isten. A 322. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)Harci ismeretek (szint)
víziharc: 8 ökölvívás: 26 szúrófegyverek: 28 vágófegyverek: 38 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 22 dobófegyverek:*34 Felt. fegyverváltás: << ököl (180%) << biami kvazárlándzsa (180%) << mágusölő (180%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); vas dobónyíl (1-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 41 nyomkövetés: 88 lopás: 23 mászás: 8 csapdakészítés: 17 csapdaészlelés: 20 gyógyítás: 23 titkosírás: 8 felderítés: 26 szörnyidomítás: 10 teológia: 64 taumaturgia: 92 szerencsejáték: 4 harcművészetek: 21 szörnyismeret: 21 pszi: 20 zárnyitás: 5 vadászat: 6 bányászat: 20 úszás: 7
Feltételes parancsok
*készítesz 562. tárgyat (max. 10 db-ot); mászol max. 100 pontért; gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal; maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *154; *234; *247; *9097; *9098; *217; *274; *177; *135; *250; Barátságosság: 146; 243; 200; 318;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) auralátás (#4 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erőpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) beszéd a holtakkal (#17 *10) vak őrület (#18 *3) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) méregfelhő (#37 *12) éhínség (#39 *7) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) fehér glóbusz (#47 *13) elektromos pajzs (#51 *14) kristálygömb (#54 *20) Sötét Ceremónia (#55 *50) a lélek védelme (#57 *32) hadiszerencse III (#59 *15) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) életszívás II. (#80 *12) szörnyészlelés I. (#82 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) halotthívás (#93 *34) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital főzése (#100 *30) sorvasztás (#102 *20) energiapajzs (#103 *20) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyűjtés (#112 *300) halálvarázslat (#124 *50) szopógödör kreálás (#125 *60) halálkapu (#126 *0) erőpajzs III (#127 *30) életszívás III. (#128 *15) mágikus ütés (#147 *18) var.tárgy készítés (#153 *300) tűzgolyó (#155 *25) familiáris idézése (#159 *40) varázskő készítés (#160 *120) varázsenergia (#161 *35) hhaar burka II (#162 *14) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) infralátás (#171 *8) túlvilág lehelete (#177 *22) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) varázsszem (#184 *9) vízlélegzés (#185 *15) háló (#186 *24) esszenciavédelem 2 (#188 *15) állatvédelem (#192 *25) tiltott teleport (#198 *100) kisebb kívánság (#208 *300) vadászat (#209 *40) pestisaura (#210 *40) menekülés (#212 *12) áldomás III (#217 *15) armageddon (#218 *100) lidércidézés (#219 *30) csapdaészlelés (#222 *12) a munka gyümölcse (#224 *10) a mágia megértése (#226 *0)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
pestisaura túlvilág lehelete vámpirizációFeltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 33 186 186 186 33 186 186 186 106 186 103 219 108 40 108 Kire 249 248 191 234 286 239 238 258 274 250 333 274 236 255 282 Mit 47 40 40 108 Kire 237 234 212 159
Elfogott szörnyeid: aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK; Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK; smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz az életen túli tudásra! 2.) Pusztíts mindent, ami élő: használj halálvarázslatot 15 alkalommal! [Nem kell mindnek sikeresnek lennie.] 3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
1*Morgan sipkája (#466) 1 zangrozi csizma (#451) 1*törpe bakancs (#475) 1*Bufa páncélja (#538) 1 optiri agysisak (#315) 1 gyémántsisak (#467) 1*mithril kesztyű (#463) 1 királyi korona (#338) 2*mágusköpeny (#453) 4*zafír erőöv (#397) 1 Urgod kesztyűje (#462) Páncélok és pajzsok
1 agyartőr (#420) 3 vashegyű nyíl (#176) 1 hosszú íj (#111) 1 biami kvazárlándzsa (#568 1 kőkés (#6) 1 kőkalapács (#13) 1 Pusztítás Botja (#316) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 1*óriásölő (#528) 32 mérg. vasnyíl (#187) 1*pengepajzs (#425) 25*vas dobónyíl (#189) 15 nyílvessző (#108) 1 Fairlight botja (#476) 1 esszenciakristály (#350) 1 vámpírtőr (#364) 1 mágusölő (#422) 1 Tilnetor kardja (#474) Fegyverek és lövedékek
1*roxati üvegszem (#443) $1*obszidián karkötő (#229) 1 arany masszariasztó (#437 2*smaragd védőgyűrű (#223) 2*koponya szimbólum (#139) 7 aranygyűrű (#193) 1*zafír fülbevaló (#477) 3 angyalok gyűrűje (#529) 5*Rughar gyűrűje (#518) 1 ónix masszavadító (#438) Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34) 2 kholden kulcs (#470) 5 norgat kulcs (#471) 3 kristályfolyadék (#449) 4 manakristály (#500) 6 kisebb zan (#544) 76 kaja (#2) 1 Morgan szilánkja (#508) 1+gránit őrszobor (#369) 8 aranytű (#272) 2 távcső (#42) 5 roxati zárfaló (#314) 1 aranytermő ládikó (#504) 5 deus ex machina (#1) 27 varázskő (#305) 2 márványkulcs (#245) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 kulcskarika (#648) 1 dizen kulcs (#472) 8 gyógykenőcs (#313) 5 a fiatalság itala (#473) 8 tudás gyöngye (#522) Eszközök, használati tárgyak, készletek
7 fűszertartó (#210) [ bennük 23 csepp sáfránypor (#211) ] 5 uzbány csőr (#169) [ bennük 32 csepp ugh méreg (#166) ] 6 vizestömlő (#3) [ bennük 95 korty víz (#27) ] 5 szent kehely (#257) [ bennük 21 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 2 Fekete Kehely (#283) [ üres ] 6 kavadu iszák (#25) [ bennük 20 csepp gyenge méreg (#26) ] 11 sullár hólyag (#168) [ bennük 35 csepp spiritusz (#170) ] 10 zöld üveg (#82) [ bennük 128 csepp ragasztó (#83) ] Löttyök és porok, tartóstul
5 purifikátor háj (#269) 2 sárkányfog (#617) 1 kazmár gyökér (#205) 2 mithril (#352) 14 trikornis szarv (#198) 20 pirkit (#153) 15 grifftojás (#179) 1 arx formázó minta (#298) 16 karbin plazma (#199) 18 fokhagyma (#403) 3 rókafarok (#124) 13 púderkő (#119) 15 szvó-ektoplazma (#151) 6 csuklyavirág (#133) 3 Thargodan esszencia (#328 7 dentor bőr (#551) 90 drótszőr (#37) 72 gyöngymangó (#135) 4 ramit kő (#226) 1 lótuszvirág (#447) 99 madártoll (#112) 14 mocsári penke (#148) 25 kvazár (#244) 39 fekete gyöngy (#99) 6 vasérc (#152) 1 moa rubin (#379) 5 galachmit (#310) 3 moa smaragd (#377) 1 gór formázó minta (#444) 14 sallank karom (#128) 2 xirnox szív (#213) 6 borkonyó bibe (#312) 3 tükör (#43) Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
Összsúly: 145.84 kg megterheltség: 106 %
1 din formázó minta (#301) 2 era formázó minta (#418) 2 hro formázó minta (#601) 1 arx formázó minta (#298) 4 bev formázó minta (#299) 1 gór formázó minta (#444) 1 gyémántsisak (#467) 1 tyrex bunkó (#421) 1 cru formázó minta (#300) 31 Eldereth szilánk (#512) 1 moa stuki (#413)