Betáplálva: 2000. jún. 15. 8h:36'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #1711
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 1663 Ingyenforduló: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat |
vv 165 26 63 | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 55 105 76 | elmormolod az 55. varázslatot a 105. varázslatot a 76. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ek 37 23 | t. energia kisütése: 37 23 |
kf 535 3 | kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (őrzöd) |
t 295 | támadod a 295. szörnyet |
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant bal oldalát. (3
támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot
vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag
manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (8 támadással 347 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az
ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3
varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A
kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az ongóliant bal
oldalát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {FM:}
Pengepajzzsal kicsit megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2
életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az
ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 38 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs
ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó
nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi
nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-55 varázspont.] [23 pontot használtál fel, van még 520.]
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Lakott területre érkeztél. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt templomot. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik
életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 22
életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott
rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az
őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod
felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször
kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő).
Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 20
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak
horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. A
szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy
rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valamilyen épületet
látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.). [32 pontot használtál fel, van még 488.]
a 193 5685 10 | átadod a 193. tárgyat az 5685. kalandozónak (10 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt templomot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő tyrannoszaurusz rex mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (8 támadással 350 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. (Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled.
Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár testét. (3 támadással 63
életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a
mágusölőt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:}
Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.)
(Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod a bávatag golombár ragyás
testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bávatag golombár lendületes ütése célt
téveszt. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem
mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (30
életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1280 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.).
Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb.
3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó
nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Raia főpapja. Egy zafír erőövet,
egy vasvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy jing-jang fejpántot, egy kvazár kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián
karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét.
Felszerelését egy ősquwarg trófea, egy tüskés gigaféreg trófea és egy Chara-din fattya trófea ékesíti. Hovatartozását apró
jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart.
Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Körbejárhatod,
figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
[24 pontot használtál fel, van még 464.]
fv 390 5 69 | felveszed a 390. tárgyat (5 darabot) 69 |
be 666 | bemész a 666. épületbe |
Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 39, északra 60 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől,
és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 455.]
vv 132 185 156 | elmormolod a 132. varázslatot a 185. varázslatot a 156. varázslatot |
v 198 170 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy natali követ. (ld. enc.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú
íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (3
támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a
másikra rontasz. {KCC:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 47
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal megvágod a
purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést
kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel
borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás
kosarat! (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 436.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
d 347 1 61 | eldobod a 347. tárgyat (1 darabot) 61 |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 3 905 6 | mozogsz 3 905 6 |
Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre rontasz. {HD:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod az opati polip testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy opati polip! Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 51]
Meglengetve a pengepajzsot a másikra támadsz. {HD:} Pengepajzzsal végigmetszed az opati polip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az opati polip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 51]
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kacagó szépia testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kacagó szépia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a kacagó szépia nyálkás csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 423 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. Itt csata lesz. [védettséged: 51]
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a pengepajzsot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus
tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kacagó szépia
testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a
kacagó szépia lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a
kacagó szépia testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kacagó szépia csápjai a jobb
lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az
ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 423 tapasztalati pontot
kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést
hallasz, aztán semmi.
[14 pontot használtál fel, van még 403.]
lm 900 4 905 | mozogsz 900 4 905 |
lm 7 900 14 | mozogsz 7 900 14 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a moszatrája testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a moszatrája száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 51]
Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. Egy hínárevő piranhát pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 51]
Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal végigmetszed a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. A hínárevő piranha összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy hínárevő piranhát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 51]
Marokra fogva a pengepajzsot ellenfeledre rontasz. {FM:} Pengepajzzsal kilukasztod a hínárevő piranha farkát. (1
támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. A
hínárevő piranha most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
[23 pontot használtál fel, van még 374.]
lm 16 18 20 | mozogsz 16 18 20 |
Elszántan ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna állkapcsa a levegőben csattan. Az elektromos angolna mellédcsap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 210 tapasztalati pontot kaptál. Egy elektromos angolnát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 51]
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 210 tapasztalati pontot kaptál. A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Furcs így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Egy étkezési homárt veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 51]
Meglengetve a pengepajzsot a másikra rohansz. {FM:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed az étkezési
homár testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny
ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod az étkezési homár fejét. (2 támadással 20
életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az étkezési
homár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
324 tapasztalati pontot kaptál.
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva
van! Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod.
Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony [szigony ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 120 arany, 1 krapixlon
fürdőruha, 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
[24 pontot használtál fel, van még 350.]
lm 25 34 34 | mozogsz 25 34 34 |
Marokra fogva a pengepajzsot a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a moszatrája testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A moszatrája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy moszatráját pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 56]
Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a moszatrája testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy diuretikus krákent veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 56]
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal
többször mélyen végigmetszed a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8
életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) {FM:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a diuretikus kráken testét. (2
támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 13 életpontot
vesztesz.) A diuretikus kráken megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem
volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 671 tapasztalati pontot
kaptál. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban
levő rézkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján
lenyakazva téged. (-21 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű
ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 3 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő [ramit kő
ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 1 kampós acélszigony és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy
elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön,
ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 332.]
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
v 6 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
Marokra fogva a pengepajzsot a másikra ugrasz. {FM:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy opati polipot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 56]
Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot a másikra rohansz. {KCC:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 56]
Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. A hínárevő piranha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Töretlenül úszol tovább. Egy trosnyogó szakócát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 48]
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. A trosnyogó szakóca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trosnyogó szakóca van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 48]
Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. A trosnyogó szakóca összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 48]
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {FM:} nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy vércápát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 48]
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {FM:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vércápa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 48]
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {HD:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy vércápát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 48]
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. {FM:} nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 48]
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {HD:} tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 48]
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2
támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa
fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} tökéletesen
perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A
nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem! A nagyobb vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
845 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa üveggömböt. A moszat
és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el.
Egyhelyben toporogsz.
[33 pontot használtál fel, van még 294.]
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
fv 347 1 61 | felveszed a 347. tárgyat (1 darabot) 61 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | bemész a 634. épületbe |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
|
|
|
|
Eddig összesen 2837 szörnyet (31 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22286 TP-t kaptál. Jelenleg 3304441 TP-d van. A következő szinthez még 195559 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, jégelementál, magnetikus praglonc. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus.
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/40 ökölvívás: 36/45 szúrófegyverek: 2/56 vágófegyverek: 25/10 ütőfegyverek: 7/98 lőfegyverek: 31/94 dobófegyverek: 16/30 Felt. fegyverváltás: << mágusölő (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); nyu-shuriken (1-12.); vashegyű nyíl (13-19.); vashegyű nyíl (20-23.); vashegyű nyíl (24-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 47/98 nyomkövetés: 99/66 lopás: 26/28 mászás: 4/29 csapdakészítés: 19/18 csapdaészlelés: 23/71 gyógyítás: 74/50 titkosírás: 10/34 felderítés: 25/52 szörnyidomítás: 8/86 teológia: 47/12 taumaturgia: 32/00 szerencsejáték: 5/64 harcművészetek: 40/11 zene: 1/18 szörnyismeret: 42/68 pszi: 17/97 zárnyitás: 1/22 vadászat: 13/26 bányászat: 19/21 úszás: 7/92
Feltételes parancsok
*készítesz 17. tárgyat (max. 5 db-ot); ásol max. 80 pontért; gyógyítasz 35 % életerő alatt, 30 pontért max. 2 alkalommal; maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *202; 72; *96; *249; *234; *35; *247; *165; *257; *154; *223; *274; 213; 313; 295; Barátságosság: 8; 191; 146; 9131. KT; 256; 261; 200; 286;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erőpajzs I (#12 *6) vak őrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) izomernyesztés (#33 *6) méregfelhő (#37 *12) védelem tűz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) agyroppantás (#91 *16) DEM kreálása (#95 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) energiapajzs (#103 *20) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) szopógödör kreálás (#125 *60) életszívás III. (#128 *15) sötét rítus (#131 *30) mágiadagály (#132 *25) varázspáncél (#156 *15) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) infralátás (#171 *8) tűzvihar (#175 *24) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) vízlélegzés (#185 *15) állatvédelem (#192 *25) méregfelhő II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) a munka gyümölcse (#224 *10)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem vámpirizáció láthatatlanság varázspáncél Feltételes varázslat-használat: 25. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 106 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 60 33 33 33 106 60 60 33 33 108 38 40 38 40 38 Kire 242 227 200 249 274 236 217 258 213 996 4099 217 235 255 238 Mit 108 108 Kire 282 274Elfogott szörnyeid: arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
1 őselemek köpenye (#560) 1 Bufa páncélja (#538) 1*törpe bakancs (#475) 1*nehéz harci kesztyű (#464 1 krapixlon fürdőruha (#454 1 jing-jang fejpánt (#556) 1*mágusköpeny (#453) 1 varkaudar csizma (#317) 1 optiri agysisak (#315) 1*zafír erőöv (#397) Páncélok és pajzsok
8 nyu-shuriken (#157) 3 vashegyű nyíl (#176) 5 gránátlövedék (#526) 1 moa stuki (#413) 1 csontkés (#11) 3 szögletes kő (#17) 1 kampós acélszigony (#455) 1*hosszú íj (#111) 20 mérg. vasnyíl (#187) 1 mágusölő (#422) 1*pengepajzs (#425) Fegyverek és lövedékek
$1*obszidián karkötő (#229) $1*umbatari karkötő (#278) 1*denevér szimbólum (#140) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*roxati üvegszem (#443) 1*szerencsetalizmán (#366) 1 Eldaran karkötője (#373) 1*zafír fülbevaló (#477) Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1+hebrencs csapda (#147) 1 ásó (#34) 2 márványkulcs (#245) 5 kötél (#92) 13 deus ex machina (#1) 7 lótuszfőzet (#448) 2 kis aranykulcs (#240) 2 szent jogar (#150) 3 nagy vaskulcs (#186) 11 kaja (#2) 2 ezüst kulcs (#184) 4 furulya (#233) 1 súlyzó (#347) 1 vaskulcs (#183) 14 gyógykenőcs (#313) 1 rézkulcs (#75) 1 helytartói jogar (#228) 1 szeksztáns (#32) 1 bronzkulcs (#76) 3 varázskő (#305) 1+aranytermő ládikó (#504) $1 aranytű (#272) 4+sötét tekercs (#535) Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 vizestömlő (#3) [ bennük 23 korty víz (#27) ] 3 uzbány csőr (#169) [ üres ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 8 csepp spiritusz (#170) ] 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 15 csepp gyenge méreg (#26) ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 5 csepp tinta (#101) ] 11 zöld üveg (#82) [ bennük 114 csepp ragasztó (#83) ] 10 fűszertartó (#210) [ bennük 19 csepp sáfránypor (#211) ] 2 Fekete Kehely (#283) [ bennük 2 korty sötét ital (#284) ] 2 szent kehely (#257) [ bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] Löttyök és porok, tartóstul
1 óndarab (#85) 9 halcsont (#390) 5 gyöngymangó (#135) 16 tigroszlán fog (#63) 2 csuklyavirág (#133) 5 rókafarok (#124) 20 rézdarab (#70) 7 xirnox szív (#213) 4 mocsári penke (#148) 3 ormánygőte csont (#21) 1 kazmár gyökér (#205) 21 madártoll (#112) 6 kaktusztüske (#114) 1 fémrúd (#104) 1 purifikátor háj (#269) 11 ezüstdarab (#326) 3 vadász tatu bőr (#15) 4 rájabőr (#404) 2 lótuszvirág (#447) 4 varányszem (#30) 1 dorony tüdő (#212) 1 moa üveggömb (#383) 1 galachmit (#310) 39 pirkit (#153) 11 fokhagyma (#403) $1 téfea-agy (#172) 1 lajhár csont (#236) 5 sünmedve tüske (#14) 1 lapkorong (#80) 3 kvazár (#244) 3 karbin plazma (#199) 5 magszim bél (#103) 38 vasérc (#152) 5 quwarg tojás (#360) 4 tükör (#43) 5 smirglilevél (#29) 4 remák szív (#264) Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
Összsúly: 109.25 kg megterheltség: 118 %
Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)