TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. jún. 15. 8h:36'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: jún. 18.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1711
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1663
Ingyenforduló: 1

K.I.N.G. KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr főpapja. Egy mágusköpenyt, egy adamantit kesztyűt, egy zangrozi csizmát, egy roxati üvegszemet, egy umbatari karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy smaragd védőgyűrűt, egy Rughar gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ősöreg góliát trófea, egy mópat fatty trófea és egy sötét ölész trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylő tölcsére. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Az 1. napon megintcsak találkozol egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. A 2. napon összefutsz Ramirez Crasheddel. Dornodon nagyhatalmú főpapja. Egy mithril kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy Eldereth kristályt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet, egy denevér szimbólumot, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy viharóriás trófea, egy lidérckirály trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. A 2. napon újból összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. A 7. napon megintcsak összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. A XIII. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: őselemek köpenye. Valamint kaptál 200 aranyat. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 3440 tapasztalati pontot. Varázserőd regenerálódik. (+296 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 573.] Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.] Gyorsvarázsolsz! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 571.]
* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 571.]
* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat
Felhúzod a kezedre a nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 571.]


vv 165 26 63 elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.] Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.] Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]

vv 55 105 76 elmormolod az 55. varázslatot a 105. varázslatot a 76. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A Ceremónia eredménytelen maradt. [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.] Szupersebesen mormolsz. A fájdalom iszonytató (-6 max. pszi). [A következő UL-re (vagy egy későbbire) rávéshetsz egy EXT kódot, aktivizálva ezzel a létrehozott időtágítást.] [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.] Gyorsvarázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]

kpb kezd. parancs berakása:

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 543.] [A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

ek 37 23 t. energia kisütése: 37 23
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 543.] [A parancs tárolásra került.]

kf 535 3 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

t 295 támadod a 295. szörnyet
FT 295 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A teleportálás pillanata előtti térképed

A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. (Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mügül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant bal oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (8 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az ongóliant bal oldalát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 38 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [-55 varázspont.] [23 pontot használtál fel, van még 520.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
Továbbra is dombság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Lakott területre érkeztél. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt templomot. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.). [32 pontot használtál fel, van még 488.]

a 193 5685 10 átadod a 193. tárgyat az 5685. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 aranygyűrűt Genius Mátra részére. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt templomot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő tyrannoszaurusz rex mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (8 támadással 350 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. (Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (30 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Raia főpapja. Egy zafír erőövet, egy vasvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy jing-jang fejpántot, egy kvazár kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ősquwarg trófea, egy tüskés gigaféreg trófea és egy Chara-din fattya trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. [24 pontot használtál fel, van még 464.]

fv 390 5 69 felveszed a 390. tárgyat (5 darabot) 69
Rábukkansz a rejtekhelyre! Csak 3 Van itt a keresett tárgyból. Magadhoz vettél 3 halcsontot. [4 pontot használtál fel, van még 460.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, rosgatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [ 3000 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik. - Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint vízalatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 39, északra 60 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

vv 132 185 156 elmormolod a 132. varázslatot a 185. varázslatot a 156. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Varázslói varázslataid sokkal erősebbek lesznek. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.] Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.] Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 446.]

v 198 170 7 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata előtti térképed

(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), bávatag golombár (#165)
(183,28) kristálypalota (#401), Elenios oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(184,29) őrült varázsló (#255), oltár
(185,30) fekete mágustorony (#641), oltár, őrült varázsló (#255)
(187,31) Sheran rúnaköve, érclelőhely
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)

Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy natali követ. (ld. enc.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. {KCC:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal megvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 436.]

m 6 mozogsz nyugatra
Belegyalogolsz a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben. [8 pontot használtál fel, van még 428.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

d 347 1 61 eldobod a 347. tárgyat (1 darabot) 61
Gondosan elrejtesz 1 súlyzót. [6 pontot használtál fel, van még 422.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Odabent sötét honol. Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 3 905 6 mozogsz 3 905 6
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy opati polip! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 51]

Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre rontasz. {HD:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod az opati polip testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy opati polip! Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 51]

Meglengetve a pengepajzsot a másikra támadsz. {HD:} Pengepajzzsal végigmetszed az opati polip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az opati polip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 51]

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kacagó szépia testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kacagó szépia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a kacagó szépia nyálkás csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 423 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. Itt csata lesz. [védettséged: 51]

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a pengepajzsot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kacagó szépia testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a kacagó szépia testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 423 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [14 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 7 900 14 mozogsz 7 900 14
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy moszatráját pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 51]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a moszatrája testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a moszatrája száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 51]

Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. Egy hínárevő piranhát pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 51]

Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal végigmetszed a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. A hínárevő piranha összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy hínárevő piranhát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 51]

Marokra fogva a pengepajzsot ellenfeledre rontasz. {FM:} Pengepajzzsal kilukasztod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. A hínárevő piranha most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. [23 pontot használtál fel, van még 374.]

lm 16 18 20 mozogsz 16 18 20
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 51]

Elszántan ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna állkapcsa a levegőben csattan. Az elektromos angolna mellédcsap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 210 tapasztalati pontot kaptál. Egy elektromos angolnát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 51]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 210 tapasztalati pontot kaptál. A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Furcs így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Egy étkezési homárt veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 51]

Meglengetve a pengepajzsot a másikra rohansz. {FM:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed az étkezési homár testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod az étkezési homár fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az étkezési homár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 324 tapasztalati pontot kaptál. Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony [szigony ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. [24 pontot használtál fel, van még 350.]

lm 25 34 34 mozogsz 25 34 34
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy moszatrája! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 56]

Marokra fogva a pengepajzsot a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a moszatrája testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A moszatrája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy moszatráját pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 56]

Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a moszatrája testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy diuretikus krákent veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 56]

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {FM:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a diuretikus kráken testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 671 tapasztalati pontot kaptál. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-21 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 3 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő [ramit kő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 1 kampós acélszigony és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Egyhelyben toporogsz. [18 pontot használtál fel, van még 332.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 iq) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 iq) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 34 33 33 mozogsz 34 33 33
Egyhelyben toporogsz. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Továbbúszol. A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hínárevő piranha. Itt csata lesz. [védettséged: 56]

Marokra fogva a pengepajzsot a másikra ugrasz. {FM:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy opati polipot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 56]

Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot a másikra rohansz. {KCC:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 56]

Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. A hínárevő piranha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Töretlenül úszol tovább. Egy trosnyogó szakócát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 48]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. A trosnyogó szakóca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trosnyogó szakóca van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 48]

Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. A trosnyogó szakóca összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 48]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {FM:} nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy vércápát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 48]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {FM:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vércápa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 48]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {HD:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy vércápát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 48]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. {FM:} nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 48]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {HD:} tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 48]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 845 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa üveggömböt. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el. Egyhelyben toporogsz. [33 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 292.]

fv 347 1 61 felveszed a 347. tárgyat (1 darabot) 61
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 288.]

m 6 mozogsz nyugatra
Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Észreveszel egy nekrofunt. [8 pontot használtál fel, van még 280.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 1493 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 250.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
KF 464 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
V 75 28 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 247.]
* 2. BP: bemész a 634. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 247.] Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 207.]


tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a mágiadagály hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 680 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY)
Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22.-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás.
NATALI KŐ (388. TÁRGY)
A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb.

KARAKTERLAPOD


K.I.N.G., egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Pikkelyes a bőröd. Dornodon főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

erő : 41
iq : 43
ügyesség : 38
egészség : 39
szerencse: 44
tudatpont: 16/ 1
szint : 30
támadás : 29
védekezés: 64
életpont : 600/473
varázspt : 917/541
pszi pont: 160/ 1
merészség: 4/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (443)
pénz : 1470 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 149 cm
testsúly: 47 kg
életkor: 34/ 39 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 5 TU

Eddig összesen 2837 szörnyet (31 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22286 TP-t kaptál. Jelenleg 3304441 TP-d van. A következő szinthez még 195559 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, jégelementál, magnetikus praglonc. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/40 ökölvívás: 36/45 szúrófegyverek: 2/56 vágófegyverek: 25/10 ütőfegyverek: 7/98 lőfegyverek: 31/94 dobófegyverek: 16/30 Felt. fegyverváltás: << mágusölő (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); nyu-shuriken (1-12.); vashegyű nyíl (13-19.); vashegyű nyíl (20-23.); vashegyű nyíl (24-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); mérg. vasnyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 47/98 nyomkövetés: 99/66 lopás: 26/28 mászás: 4/29 csapdakészítés: 19/18 csapdaészlelés: 23/71 gyógyítás: 74/50 titkosírás: 10/34 felderítés: 25/52 szörnyidomítás: 8/86 teológia: 47/12 taumaturgia: 32/00 szerencsejáték: 5/64 harcművészetek: 40/11 zene: 1/18 szörnyismeret: 42/68 pszi: 17/97 zárnyitás: 1/22 vadászat: 13/26 bányászat: 19/21 úszás: 7/92

Feltételes parancsok


*készítesz 17. tárgyat (max. 5 db-ot); ásol max. 80 pontért; gyógyítasz 35 % életerő alatt, 30 pontért max. 2 alkalommal; maradék tvp-dből 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *202; 72; *96; *249; *234; *35; *247; *165; *257; *154; *223; *274; 213; 313; 295; Barátságosság: 8; 191; 146; 9131. KT; 256; 261; 200; 286;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erőpajzs I (#12 *6) vak őrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) izomernyesztés (#33 *6) méregfelhő (#37 *12) védelem tűz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) agyroppantás (#91 *16) DEM kreálása (#95 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) energiapajzs (#103 *20) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) szopógödör kreálás (#125 *60) életszívás III. (#128 *15) sötét rítus (#131 *30) mágiadagály (#132 *25) varázspáncél (#156 *15) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) infralátás (#171 *8) tűzvihar (#175 *24) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) vízlélegzés (#185 *15) állatvédelem (#192 *25) méregfelhő II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem vámpirizáció láthatatlanság varázspáncél Feltételes varázslat-használat: 25. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 106 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 60 33 33 33 106 60 60 33 33 108 38 40 38 40 38 Kire 242 227 200 249 274 236 217 258 213 996 4099 217 235 255 238 Mit 108 108 Kire 282 274

Elfogott szörnyeid: arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1 őselemek köpenye (#560) 1 Bufa páncélja (#538) 1*törpe bakancs (#475) 1*nehéz harci kesztyű (#464 1 krapixlon fürdőruha (#454 1 jing-jang fejpánt (#556) 1*mágusköpeny (#453) 1 varkaudar csizma (#317) 1 optiri agysisak (#315) 1*zafír erőöv (#397)

Fegyverek és lövedékek

8 nyu-shuriken (#157) 3 vashegyű nyíl (#176) 5 gránátlövedék (#526) 1 moa stuki (#413) 1 csontkés (#11) 3 szögletes kő (#17) 1 kampós acélszigony (#455) 1*hosszú íj (#111) 20 mérg. vasnyíl (#187) 1 mágusölő (#422) 1*pengepajzs (#425)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

$1*obszidián karkötő (#229) $1*umbatari karkötő (#278) 1*denevér szimbólum (#140) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*roxati üvegszem (#443) 1*szerencsetalizmán (#366) 1 Eldaran karkötője (#373) 1*zafír fülbevaló (#477)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1+hebrencs csapda (#147) 1 ásó (#34) 2 márványkulcs (#245) 5 kötél (#92) 13 deus ex machina (#1) 7 lótuszfőzet (#448) 2 kis aranykulcs (#240) 2 szent jogar (#150) 3 nagy vaskulcs (#186) 11 kaja (#2) 2 ezüst kulcs (#184) 4 furulya (#233) 1 súlyzó (#347) 1 vaskulcs (#183) 14 gyógykenőcs (#313) 1 rézkulcs (#75) 1 helytartói jogar (#228) 1 szeksztáns (#32) 1 bronzkulcs (#76) 3 varázskő (#305) 1+aranytermő ládikó (#504) $1 aranytű (#272) 4+sötét tekercs (#535)

Löttyök és porok, tartóstul

2 vizestömlő (#3) [ bennük 23 korty víz (#27) ] 3 uzbány csőr (#169) [ üres ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 8 csepp spiritusz (#170) ] 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 15 csepp gyenge méreg (#26) ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 5 csepp tinta (#101) ] 11 zöld üveg (#82) [ bennük 114 csepp ragasztó (#83) ] 10 fűszertartó (#210) [ bennük 19 csepp sáfránypor (#211) ] 2 Fekete Kehely (#283) [ bennük 2 korty sötét ital (#284) ] 2 szent kehely (#257) [ bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 óndarab (#85) 9 halcsont (#390) 5 gyöngymangó (#135) 16 tigroszlán fog (#63) 2 csuklyavirág (#133) 5 rókafarok (#124) 20 rézdarab (#70) 7 xirnox szív (#213) 4 mocsári penke (#148) 3 ormánygőte csont (#21) 1 kazmár gyökér (#205) 21 madártoll (#112) 6 kaktusztüske (#114) 1 fémrúd (#104) 1 purifikátor háj (#269) 11 ezüstdarab (#326) 3 vadász tatu bőr (#15) 4 rájabőr (#404) 2 lótuszvirág (#447) 4 varányszem (#30) 1 dorony tüdő (#212) 1 moa üveggömb (#383) 1 galachmit (#310) 39 pirkit (#153) 11 fokhagyma (#403) $1 téfea-agy (#172) 1 lajhár csont (#236) 5 sünmedve tüske (#14) 1 lapkorong (#80) 3 kvazár (#244) 3 karbin plazma (#199) 5 magszim bél (#103) 38 vasérc (#152) 5 quwarg tojás (#360) 4 tükör (#43) 5 smirglilevél (#29) 4 remák szív (#264)

Összsúly: 109.25 kg megterheltség: 118 %

GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)

E körben tett lépéseid térképe

(168,7) nekrofun (#173)
(169,7) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), hínárevő piranha (#194),
elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197), diuretikus kráken (#207), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193),
nagyobb vércápa (#246)
(170,7) natali kő (#388), purifikátor (#157)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következő címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetőséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tőlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történő visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket előre is köszönjük!
Az utóbbi időben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevű remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan működő szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az első alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az erről szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon időt, hogy az olyan mellékesnek tünő adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélből. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielőtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetőség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-ből lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az előtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a később (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELŐSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetőek a Beholder Kft home page-éről. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elő tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévő összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes előfizetésről van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)