TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. nov. 7. 9h:20'
EZ A 314. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
315. játékheted kezdete: nov. 14.
A következő fordulódat legkorábban
a 315. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #1825
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 288

AXILLON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy zangrozi csizmát, egy Rhatt páncélját, egy zafír erőövet, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy nehéz harci kesztyűt, egy roxati üvegszemet, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt és egy Eldaran karkötőjét visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy ősdentor trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Wizax Quicklyhand, amikor összefutottatok, adott Neked egy manifeszt.nyúlványt. Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+85 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 76. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.] Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.] Fürgén varázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]


fog 144 219 elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

ef 14 energia fejlesztése 14
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [+1 sebzés.] A befejezéshez még 1161 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 556.]

a 281 1939 3 átadod a 281. tárgyat az 1939. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 raptor karmot Tom the Archmage részére. [5 pontot használtál fel, van még 551.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 551.]

dd 280 551 268 eldobod a 280. tárgyat az 551. tárgyat a 268. tárgyat
Elhajítasz 2 tyrex csontot. Elhajítasz 1 dentor bőrt. Elhajítasz 1 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

m 8 mozogsz északra
[161,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Ipari Áram irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 541.]

ftv 33 226 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 226. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ftv 33 225 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 225. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ftv 61 243 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 243. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

gyj 0 300 4 felt. gyűjtés 300 4
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 4 arany. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

be 87 bemész a 87. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 536.]

ba 229 nem támadod a 229. szörnyet
BA 229 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

lm 4 8 mozogsz 4 8
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [2. PONT.] Egy apró gnóm ugrik eléd. - Á, egy újabb jelölt! Ugye, szeretnél pásztor lenni? - szólásra nyitnád a szátad, de a parányi alak úgy hadar, hogy megmukkanni sem tudsz. - Jó helyen jársz! Itt lehetőséget kapsz, hogy bebizonyítsd, képes vagy nagyobb csorda állat megrendszabályozásra! És ha mindkét csordánál helyt állsz, van még egy harmadik is, ami nem egészen evilági: Dupla gránitajtó mögé zártuk az őrjöngő Thargodan hordát. Ha őket is megfékezed, méltán érdemled ki a legjobb pásztor címet! Kérdés? - kinyitod a szádat, de a gnóm bólint. - Akkor rendben is vagyunk. Sok szerencsét! - és búcsút intve távozik. Hitetlenkedve állsz, majd magadhoz nézve, körülnézel. Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy norpadolótika van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a norpadolótika testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy norpadolótikát pillantasz meg. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy norpadolótika lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kultúrmasztodonot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kultúrmasztodon. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kultúrmasztodonot veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Őstroll agyalóval megcsapod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy sivatagi doareget veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sivatagi doareg testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a sivatagi doareg bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sivatagi doareg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Pengepajzzsal súrolod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [4. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [6. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Egy áeratikus hasnyák lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 66 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy áeratikus hasnyákot pillantasz meg. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal súrolod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák állkapcsa a levegőben csattan. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ekharion van előtted! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion bal karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Egy ekhariont pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion ragyás testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Egy nandát veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a nanda testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nanda testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy nandát pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nanda testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal súrolod a nanda jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. Egy orbitális mackósajtot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Fúj!!! De gusztustalan! Ezzel a disznóval nincs kedved megküzdeni. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [42 pontot használtál fel, van még 494.]

a 259 1490 1 átadod a 259. tárgyat az 1490. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Dess részére. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

ba 229 nem támadod a 229. szörnyet
BA 229 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy orbitális mackósajt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. Mágusölővel végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy nagy vaskulcs, egy borostyán függő, egy vasérc és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály és 7 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Egy Mnebolathot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy aranygyűrű. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy Mnebolathot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Mnebolath testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Orkhan Thai! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 rejtőköpeny, 14 arany és 2 gyöngymangó. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Egy taalru lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru jobb oldalát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a taalru testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-6 varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő, 2 borostyán függő, egy gyöngysor és egy trófea nyaklánc. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Itt Rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos Rúnapukkasztáshoz 50 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-51 életpont]. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Itt Rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos Rúnapukkasztáshoz 50 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-48 életpont]. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tatu ködmön, 1 pásztorbot (ld. enc.), 1 szuper dobóháló (ld. enc.), 1 szuperkötél, 1 vizestömlő, 3 amniosz és 5 lótuszfőzet. Gyorsan kiüríted a ládát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Az út végetér - egy zsákutca! [11. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve szopókőirtás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [24 pontot használtál fel, van még 465.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 2 2 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 3 2 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 2 3 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 465.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 462.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 462.] Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 422.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 382.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 342.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 302.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 262.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 222.]


tf 3 22 fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [22 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Behörpinted a lótuszfőzetet. Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 9, 28. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÁSZTORBOT (513. TÁRGY)
A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre.
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás Encyclopediáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.
A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT)
Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak!

KARAKTERLAPOD


Axillon, egy kopasz, félszemű troll férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Dornodon felszentelt papja vagy. Papi hited: 133. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

erő : 33(37)
iq : 32
ügyesség : 32
egészség : 30
szerencse: 40(45)
tudatpont: 14/ 0
szint : 31
támadás : 29
védekezés: 70
életpont : 436/248
varázspt : 792/ 0
pszi pont: 42/ 27
merészség: 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (424)
pénz : 744 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 254 cm
testsúly: 482 kg
életkor: 24 év
tul.pont: 20
kép.pont: 23
EFejl: 2 TU

Eddig összesen 3108 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49240 TP-t kaptál. Jelenleg 3995230 TP-d van. A következő szinthez még 4770 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, taalru, Notermanthi. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 élőholt, 9 vadász, 9 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos, 1 ősmágus. A 306. fordulódban 2835 arany került a bankszámládra. 3033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << mágusölő (200%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-16.); vas dobónyíl (17.); vas dobónyíl (18-997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 6/00 (-)  ökölvívás: 3/00 (-)  szúrófegyverek: 11/00 (-)  vágófegyverek: *29/00 (+1/00)
  ütőfegyverek: 36/00 (-)  lőfegyverek: 3/00 (-)  dobófegyverek: 33/00 (-)

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 28/00 (-)  nyomkövetés: (02) 91/00 (-)  lopás: (03) 10/00 (-)  mászás: (04) 4/00 (-)
  csapdakészítés: (05) 19/00 (-)  csapdaészlelés: (06) 8/00 (-)  gyógyítás: (07) 61/00 (-)  titkosírás: (08) 2/00 (-)
  felderítés: (09) 25/00 (-)  szörnyidomítás: (10) 8/00 (-)  teológia: (11) 35/00 (-)  taumaturgia: (12) 67/00 (-)
  harcművészetek: (13) 8/00 (-)  szörnyismeret: (14) 17/00 (-)  pszi: (15) 5/00 (-)  zárnyitás: (16) 1/00 (-)
  vadászat: (17) 7/00 (-)  bányászat: (18) 7/00 (-)  úszás: (19) 8/00 (-)

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
mászol max. 32 pontért
ásol max. 24 pontért
*készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 100 db-ot)
*készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 100 db-ot)
gonoszkodsz max. 15 pontért
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 20 db-ot)
gyógyítasz 35 % életerő alatt, 40 pontért
elfogod a 184. szörnyet a 219. csapdával
elfogod a 144. szörnyet a 219. csapdával
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *adószedô (#234), *kputtyintó csalán (#247), *notermanthi (#257), *quwarg anyakirálynô (#269), *ôsdentor (#282), *Noth szellem (#250), *szubreális vámpír (#223) Barátságosság: kardfogú fülemüle (#146), magnetikus praglonc (#200), ôrjárat (#274), trikornis herceg (#261), tüskés gigaféreg (#256), Acél Öklök (Kobudera) KT (#9123), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), ryuku golem (#394), quwarg ôsmágus (#302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (semleges) KT (#9141)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Tolvajszem (#2 *5) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Gondolatolvasás (#8 *9) Varázsfesték (#9 *4) Életszívás (#10 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Vak őrület (#18 *3) Kitartó ló (#19 *10) Unkreáció (#22 *0) Jellemrejtés (#23 *10) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Harmadik szem (#27 *12) Méregfelhő (#37 *12) Sötét halál (#45 *18) Vérbeli borzongás (#46 *9) Szomjazás (#48 *7) Sötét Ceremónia (#55 *50) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Vadítás (#81 *15) Agyroppantás (#91 *16) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Szopógödör kreálás (#125 *60) Sötét Rítus (#131 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Gyorsvarázslás (#179 *0)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Tompítás (#40 *8) Fehér glóbusz (#47 *13) Villámcsapás (#50 *18) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Láth. észlelése (#78 *7) Varázsitalfőzés (#100 *30) Felszínre ugrás (#109 *25) Varázspáncél (#156 *15) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Városi teleport II. (#181 *60) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Kí koncentráció (#69 *14) Butaság ára beállítás: taumaturgia: +6 vp 12 költség alatt;

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


láthatatlanság
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Izomernyesztés (#33)pszi ôselementál (#258) Izomernyesztés (#33)notermanthi (#257)
Tűzeső (#61)tguarkhan (#212) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Izomernyesztés (#33)taalru (#249) Izomernyesztés (#33)Orkhan Thai (#238)
Villámcsapás (#50)Zinthurg (#180) Villámcsapás (#50)ongóliant (#159)
Izomernyesztés (#33)quwarg parafenomén (#248) Villámcsapás (#50)ôsdentor (#282)
Tűzeső (#61)kronotapír (#286) Villámcsapás (#50)Noth szellem (#250)
Sötét halál (#45)woorgard (#231) Sötét halál (#45)hegyi góliát (#244)
Villámcsapás (#50)aurapollátor (#222) Izomernyesztés (#33)norpadolótika (#226)
Izomernyesztés (#33)átokmurgattyú (#225) Tűzeső (#61)áeratikus hasnyák (#243)
Varázsvédelem (#34)Chara-din fattya (#236) Varázsvédelem (#34)ôsdentor (#282)
Tompítás (#40)Dornodon hívei (#992) Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Fehér glóbusz (#47)Mnebolath (#237)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Ejts el élve egy ezoterikus mardelt, majd áldozd fel illő szertartás keretében egy oltáromnál! 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 3.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: velociraptor!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 2*zafír erőöv (#397) 4 kvazár sisak (#266) 2*zangrozi csizma (#451) 1*Morgan sipkája (#466) 1*Urgod kesztyűje (#462) 1*mágusköpeny (#453) $2 rejtőköpeny ($277) 1 tatu ködmön (#255) 1*arany pikkelyvért (#456)


Fegyverek és lövedékek

1 kőkés (#6) 8 bűvös shuriken (#562) 1 koponyalékelő (#574) 5*tolmokov-koktél (#351) $2 göcsörtös bunkó ($123) 1 szigony (#389) 8 vashegyű nyíl (#176) 1*őstroll agyaló (#427) 3 esszenciakristály (#350) $2 ezüsttőr ($322) 13 ubuk dobónyíl (#138) 2 rövid íj (#107) 12 ubuk tüske (#131) 4 vas dobónyíl (#189) 1 bot (#4) 1 ezüstshuriken (#327) 1 csontkés (#11) 1*pengepajzs (#425) 1 mágusölő (#422) 43 nyílvessző (#108) 1 pásztorbot (#513) 1 ezüsttollú nyíl (#363)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

3*Eldaran karkötője (#373) 1*denevér szimbólum (#140) 1 regeneráló gyűrű (#254) 2*obszidián karkötő (#229) 1*Rughar gyűrűje (#518) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*szerencsetalizmán (#366) $5 borostyán függő ($162) $1 aranygyűrű ($193) $1 ezüst nyaklánc ($117) $1 obszidián függő ($195) $1 gyöngysor ($192) $1 trófea nyaklánc ($196)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

110 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32) 1 kötél (#92) 1+hebrencs csapda (#147) 1 vaskulcs (#183) 1 alkímiázó üst (#341) 5 deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 pszi kő (#248) 1 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305) $1 aranytű ($272) $1 nagy vaskulcs ($186) 1 szuper dobóháló (#273) 4 lótuszfőzet (#448) 4 sötét tekercs (#535)


Löttyök és porok, tartóstul

5 uzbány csőr (#169) [ bennük 38 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 60, fér még: 22) 6 vizestömlő (#3) [ bennük 66 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 120, fér még: 54) 26 zöld üveg (#82) [ bennük 211 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 520, fér még: 309) 7 fűszertartó (#210) [ bennük 5 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 35, fér még: 30) 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 10, fér még: 0) 2 kavadu iszák (#25) [ üres ] (Kapacitás: 20, fér még: 20) 2 sullár hólyag (#168) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] (Kapacitás: 10, fér még: 10) 3 Fekete Kehely (#283) [ bennük 8 korty sötét ital (#284) ] (Kapacitás: 15, fér még: 7)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

13 csuklyavirág (#133) 299 drótszőr (#37) 18 álompor (#396) 21 borkonyó bibe (#312) 1 kavadu lebeny (#24) 5 fokhagyma (#403) 7 gyöngymangó (#135) 1 vapár ág (#110) 6+főnixtoll (#563) 6 sallank karom (#128) 2 surranó kígyó bőr (#47) 12 sünmedve tüske (#14) 3 rókafarok (#124) 3 galachmit (#310) 13 amniosz (#203) 2 raptor karom (#281) 5 mocsári penke (#148) 3 trikornis szarv (#198) 5 quwarg tojás (#360) $3 pular kristály ($239) 24 pirkit (#153) 23 madártoll (#112) 1 din formázó minta (#301) 1 rákpáncél (#97) 9 óndarab (#85) 15 smirglilevél (#29) 1 hro formázó minta (#601) 16 kaktusztüske (#114) 14 Thargodan esszencia (#328 1 fémrúd (#104) 16 rézdarab (#70) 71 szárnyas hernyó (#69) 1 bunthar bőr (#733) 11 vasérc (#152) 10 kaktuszbogyó (#429) 2 lótuszvirág (#447) 6 magszim bél (#103) 1 ormánygőte csont (#21) 1 acélpengőke (#231) 4 bakkura bőr (#95) 1 tükör (#43) 1 lajhár csont (#236) 7 ezüstdarab (#326) 1 szuperkötél (#209) 1 lapkorong (#80) 4 remák szív (#264) Összsúly: 179.81 kg megterheltség: 145 %

Nálad levő tárgyfélék száma : 124

Nálad levő tárgyak összértéke : 7047

"HU" jelű tárgyaid összértéke : 342

Ismeretlen értékű tárgyaid száma : 6
*** Nevezetesen: őstroll agyaló (#427), kaktuszbogyó (#429), pásztorbot (#513), koponyalékelő (#574), kulcskarika (#648), bunthar bőr (#733)


*** Tárgylistád ABC sorrendben, ömlesztve


1 acélpengőke (#231) 1 alkímiázó üst (#341) 18 álompor (#396)
13 amniosz (#203) 1 aranygyűrű (#193) 1 arany pikkelyvért (#456)
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 4 bakkura bőr (#95)
1 bot (#4) 21 borkonyó bibe (#312) 5 borostyán függő (#162)
1 bunthar bőr (#733) 8 bűvös shuriken (#562) 1 csontkés (#11)
13 csuklyavirág (#133) 1 denevér szimbólum (#140) 5 deus ex machina (#1)
1 din formázó minta (#301) 299 drótszőr (#37) 3 Eldaran karkötője (#373)
3 esszenciakristály (#350) 1 ezüst nyaklánc (#117) 7 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 ezüsttőr (#322)
3 fáklya (#36) 3 Fekete Kehely (#283) 1 fémrúd (#104)
5 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 7 fűszertartó (#210)
3 galachmit (#310) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 ormánygőte csont (#21)
7 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192) 1 hebrencs csapda (#147)
1 hro formázó minta (#601) 10 isteni könnycsepp (#260) 110 kaja (#2)
10 kaktuszbogyó (#429) 16 kaktusztüske (#114) 2 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 1 koponyalékelő (#574) 1 kőkés (#6)
1 kötél (#92) 1 kulcskarika (#648) 4 kvazár sisak (#266)
1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 4 lótuszfőzet (#448)
2 lótuszvirág (#447) 23 madártoll (#112) 6 magszim bél (#103)
1 mágusköpeny (#453) 1 mágusölő (#422) 1 mászókarom (#78)
5 mocsári penke (#148) 1 Morgan sipkája (#466) 1 nagy vaskulcs (#186)
43 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195) 2 obszidián karkötő (#229)
9 óndarab (#85) 1 őstroll agyaló (#427) 1 pásztorbot (#513)
1 pengepajzs (#425) 24 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
3 pular kristály (#239) 5 quwarg tojás (#360) 211 ragasztó (#83)
1 rákpáncél (#97) 2 raptor karom (#281) 1 regeneráló gyűrű (#254)
2 rejtőköpeny (#277) 4 remák szív (#264) 16 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 2 rövid íj (#107) 1 Rughar gyűrűje (#518)
5 sáfránypor (#211) 6 sallank karom (#128) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
15 smirglilevél (#29) 8 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
2 sullár hólyag (#168) 2 surranó kígyó bőr (#47) 12 sünmedve tüske (#14)
71 szárnyas hernyó (#69) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szent kehely (#257) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 szigony (#389)
1 szuper dobóháló (#273) 1 szuperkötél (#209) 1 tatu ködmön (#255)
14 Thargodan esszencia (#328) 5 tolmokov-koktél (#351) 3 trikornis szarv (#198)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 tükör (#43) 13 ubuk dobónyíl (#138)
12 ubuk tüske (#131) 1 aranyló ugarhéj (#100) 38 ugh méreg (#166)
1 Urgod kesztyűje (#462) 5 uzbány csőr (#169) 1 vapár ág (#110)
2 varázskő (#305) 4 vas dobónyíl (#189) 11 vasérc (#152)
8 vashegyű nyíl (#176) 1 vaskulcs (#183) 66 víz (#27)
6 vizestömlő (#3) 2 zafír erőöv (#397) 2 zangrozi csizma (#451)
26 zöld üveg (#82)

GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


34 ezüstshuriken (#327) 38 vas dobónyíl (#189) 11 mutáns csont (#331) 2 din formázó minta (#301) 1 era formázó minta (#418) 2 praglonc hártya (#215) 10 manakristály (#500) 1 gór formázó minta (#444) 2 arx formázó minta (#298) 3 bev formázó minta (#299)

E körben tett lépéseid térképe

(161,57) Raia szent lovagja (#239), a 87. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető:
#396), Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), norpadolótika (#226), kultúrmasztodon (#227),
sivatagi doareg (#240), áeratikus hasnyák (#243), ekharion (#232), nanda (#224), átokmurgattyú (#225), orbitális
mackósajt (#229), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk! 2001.12.01-én a hagyományok szerint ismét a Láng Művelődési Központban kerül megrendezésre a TF és ŐV játékostalálkozó. (Bp, XIII. Rozsnyai u. 3. megközelítés: kék metró Forgách utcai megállójánál.) Kezdés: de. 9 óra. Programok: Olimpiai fordulók szétosztása, tombola, vetélkedők, kedvezményes forduló befizetési lehetőség, kedvezményes könyv- és kártyavásárlás. Az egész rendezvény teljes időtartama alatt bombázhatod kérdéseiddel a Beholder Kft. munkatársait. Sok szeretettel várunk mindenkit!
© Beholder Kft. 1992-1999.
Reformat v2.0.4 by Timna (c) 2000-2001 *** Töltsd le te is! (330K)