TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. szept. 25. 8h:53'
EZ A 307. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
308. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1872
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 80
Extra forduló: 4

DARK SILEX KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idő esemény nélkül telt el. Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tyrannoszaurusz rex nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 540.]
* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]
* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
-10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 535.]


kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 26 53 224 elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.] Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.] Beizzik a turbómágia. [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 531.] [A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 521.] [A parancs tárolásra került.]

vv 182 192 24 elmormolod a 182. varázslatot a 192. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 519.] Szupersebesen mormolsz. Szétkened a lótuszvirág szirmait az állataid hátán. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.] Fürgén varázsolsz! (+2 szerencse.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]

dd 137 343 96 eldobod a 137. tárgyat a 343. tárgyat a 96. tárgyat
Elhajítasz 3 mérg. ubuk tüskét. Elhajítasz 3 rézgolyót. Elhajítasz 1 bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

dd 49 65 29 eldobod a 49. tárgyat a 65. tárgyat a 29. tárgyat
Elhajítasz 3 kígyóbőr kesztyűt. Elhajítasz 1 szöges páncélt. Elhajítasz 2 smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

dd 282 205 268 eldobod a 282. tárgyat a 205. tárgyat a 268. tárgyat
Elhajítasz 1 jégszívet. Elhajítasz 2 kazmár gyökeret. Elhajítasz 4 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

t 247 1 támadod a 247. szörnyet
FT 247 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 5 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 488.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). (Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)

(Továbbmész...) Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. [27 pontot használtál fel, van még 461.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
Síkság, továbbra is csak síkság. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis herceg. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronokukac nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac farkát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kronokukac fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 428.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-3 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

ffk 140 140 felt.fv.kozkázata: 140 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy húsevő magszim. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel végigmetszed a húsevő magszim testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy húsevő magszim! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kilukasztod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal kilukasztod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [5. PONT.] Egy lebegő gomba lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lebegő gomba húsos törzsét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lebegő gomba húsos törzsét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lebegő gomba! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lebegő gomba húsos törzsét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a lebegő gomba húsos törzsét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 150 arany, 5 quwarg tojás, 2 zöld üveg és 2 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. [29 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 900 11 17 mozogsz 900 11 17
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vérfürdető magszim van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kilukasztod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Egy vérfürdető magszim lakik itt. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel alaposan megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérfürdető magszim meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vérfürdető magszim van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1169 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Mész tovább, előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [13. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvágdosod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvágdosod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágdosod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 arx formázó mintát és 1 cru formázó mintát. Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Összefutsz Multi Filterrel. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Rughar gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy tankány karmot, egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet, egy törpe bakancsot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Kihívod Multi Filtert egy barátságos szkander-partira. Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [72 pontot használtál fel, van még 322.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

m 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

szk 224 keresed a 224. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 322.]
* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 319.]
* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 319.] Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 279.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 239.]


tf 4 39 fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 16, 19. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 637 pontot költhetsz el.

Nekik írhatsz
Multi Filter (#3811) : Balog Tamás, Isaszeg, Madách I. u. 41., 2117 E-mail: falcon@mail.digitel2002.hu

KARAKTERLAPOD


Dark Silex, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 444. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

erő : 38
iq : 30
ügyesség : 26
egészség : 22
szerencse: 48
tudatpont: 14/ 7
szint : 25
támadás : 25
védekezés: 60
életpont : 325/407
varázspt : 548/ 4
pszi pont: 17/-10
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-1)
pénz : 428 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 180 cm
testsúly: 79 kg
életkor: 38 év
tul.pont: 3
kép.pont: 0

Eddig összesen 2449 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28777 TP-t kaptál. Jelenleg 1670883 TP-d van. A következő szinthez még 29117 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, ongóliant, Notermanthi. Bézs-Korona érdemrendet viselsz. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 élőholt, 19 vadász, 23 nagymester, 18 parafenomén, 27 rohamosztagos, 2 ősmágus. A 292. fordulódban 1105 arany került a bankszámládra. 1149 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 7/74 ökölvívás: 7/13 szúrófegyverek: 23/79 vágófegyverek: 25/70 ütőfegyverek: 26/31 lőfegyverek: 21/16 dobófegyverek: 28/75 Felt. fegyverváltás: << mágusölő (140%) << őstroll agyaló (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-13.); ezüstshuriken (14.); bumeráng (15-19.); vas dobónyíl (20-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál Szkander vereségeid: 95 győzelmeid: 213

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 24/12 nyomkövetés: 82/10 lopás: 1/94 mászás: 8/65 csapdakészítés: 19/46 csapdaészlelés: 5/54 gyógyítás: 60/54 titkosírás: 3/41 felderítés: 25/13 szörnyidomítás: 8/17 teológia: 45/72 taumaturgia: 42/34 szerencsejáték: 1/60 harcművészetek: 3/65 szkanderozás: 14/32 zene: 6/24 szörnyismeret: 22/40 pszi: 2/05 zárnyitás: 1/07 vadászat: 13/92 bányászat: 16/90 úszás: 6/51

Feltételes parancsok


totem: 70% 58; ásol max. 40 pontért; *készítesz 138. tárgyat (max. 6 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 119. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 43. tárgyat (max. 5 db-ot); gyógyítasz 50 % életerő alatt, 40 pontért; elfogod a 101. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 78. szörnyet a 220. csapdával; mászol max. 80 pontért; *készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); elfogod a 78. szörnyet a 217. csapdával; *készítesz 447. tárgyat (max. 20 db-ot); kutatsz max. 120 pontért; *készítesz 449. tárgyat (max. 5 db-ot); maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *202; *157; *165; *104; 85; *239; *247; Barátságosság: 9103. KT; 9130. KT; 150; 274; 269; 282; 291; semleges jelleműek; jó jelleműek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erőpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) óriáserő (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25) oltár eltörlése (#79 *60) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) varázsital főzése (#100 *30) energiapajzs (#103 *20) felszínre ugrás (#109 *25) kisebb tűzlehelet (#110 *2) erőpajzs III (#127 *30) tharr haragja (#145 *16) nagyobb tűzlehelet (#150 *5) pszi kő kreálása (#151 *30) szopókőirtás (#174 *10) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) állatvédelem (#192 *25) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés óriáserő állatvédelem

Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 60 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 41 33 33 41 41 40 51 40 40 47 47 Kire 148 163 158 180 248 255 302 176 165 164 145

Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*lánckesztyű (#230) $2*vassisak (#160) 1 mászókarom (#78) 1*Bufa páncélja (#538) 1*mágusköpeny (#453) 1*zafír erőöv (#397) 1*zangrozi csizma (#451)

Fegyverek és lövedékek

2 bumeráng (#249) >2 kőkés (#6) 1 kőkalapács (#13) 10 szögletes kő (#17) 1 tyrex bunkó (#421) 20 tüske (#22) $1 ezüsttőr (#322) 5 ezüstshuriken (#327) 1 harci kalapács (#174) 1*mágusölő (#422) 1 moa stuki (#413) 2 őstroll agyaló (#427) 14 vas dobónyíl (#189) $5 ubuk tüske (#131) 2*pengepajzs (#425)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

3*obszidián karkötő (#229) 1*két kard szimbólum (#144) 1 szem szimbólum (#142) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 2*Tharr Keresztje (#287) $1 ezüst karkötő (#158) $6 obszidián függő (#195) 1*Rughar gyűrűje (#518) $1 aranygyűrű (#193) 1*arany papi karkötő (#309) $4 ezüst gyűrű (#180) 1 aranylánc (#191)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 smaragd kulcs (#241) 1 bronzkulcs (#76) 3 deus ex machina (#1) 1+hebrencs csapda (#147) 1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34) 2 kis vaskulcs (#40) 3 kaja (#2) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 kis aranykulcs (#240) 4 nagy vaskulcs (#186) 4 rézkulcs (#75) 1 csontkulcs (#74) 1 kötél (#92) 1 vaskulcs (#183) 1 ketrec (#216) 2 ezüst kulcs (#184) 1 márványkulcs (#245) 6 nagy bronzkulcs (#185) 1 furulya (#233) 7 aranytű (#272) 1 tatu dob (#234) 20 gyógykenőcs (#313)

Löttyök és porok, tartóstul

5 vizestömlő (#3) [ bennük 74 korty víz (#27) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 74 csepp ragasztó (#83) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 30 csepp gyenge méreg (#26) ] 1 sullár hólyag (#168) [ benne 3 csepp spiritusz (#170) ] 3 uzbány csőr (#169) [ bennük $18 csepp ugh méreg (#166) ] 8 fűszertartó (#210) [ bennük 12 csepp sáfránypor (#211) ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

25 kaktusztüske (#114) 1 xirnox szív (#213) 14 szárnyas hernyó (#69) $4 mocsári penke (#148) 251 drótszőr (#37) 5 galachmit (#310) 3 remák szív (#264) 15 fekete gyöngy (#99) 5 magszim bél (#103) 1 arx formázó minta (#298) 1 moa obszidián (#380) 53 vasérc (#152) 3 lótuszvirág (#447) 6+főnixtoll (#563) 44 pirkit (#153) 6 kvazár (#244) 8 sallank karom (#128) 9 púderkő (#119) 1 cru formázó minta (#300) 1 era formázó minta (#418) 1 purifikátor háj (#269) 35 borkonyó bibe (#312) 15 rézdarab (#70) $4 Thargodan esszencia (#328 3 mithril (#352) 8 gyöngymangó (#135) 7 mutáns csont (#331) $1 tyrex csont (#280) 46 madártoll (#112) 1 bev formázó minta (#299) 1 din formázó minta (#301) 14 óndarab (#85) 6 rókafarok (#124) 8 quwarg tojás (#360) 1 gór formázó minta (#444) 5 pular kristály (#239) 4 ezüstdarab (#326) 5 tükör (#43) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)

Összsúly: 175.17 kg megterheltség: 128 %

GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)

Tárgyaid a bank széfjében


1 szigony (#389)

E körben tett lépéseid térképe

(149,50) trikornis herceg (#261), a 74. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), kronokukac (#285), húsevő
magszim (#67), lebegő gomba (#39), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247), Multi Filter (3811. kalandozó)
(150,51) 47. jellempróba, Tharr oltár
(150,52) ezoterikus mardel (#184), Dornodon oltár
(151,53) ezoterikus mardel (#184)
(152,54) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 26. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(152,55) qwarg rohamosztagos (#242)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következő címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetőséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tőlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történő visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket előre is köszönjük!
Az utóbbi időben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevű remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan működő szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az első alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az erről szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon időt, hogy az olyan mellékesnek tünő adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélből. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielőtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetőség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-ből lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az előtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a később (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELŐSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetőek a Beholder Kft home page-éről. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elő tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévő összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes előfizetésről van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)