Betáplálva: 2000. szept. 22. 8h:31'
EZ A 303. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD 304. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #2208
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 356 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több
lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz.
Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de
ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (8
támadással 366 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással
23 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 32
életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {FM:}
Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A fényaura
10 ép-t sebez. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2000 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 595.]
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 165. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 71 211 215 | elmormolod a 71. varázslatot a 211. varázslatot a 215. varázslatot |
a 570 4881 1 | átadod az 570. tárgyat a 4881. kalandozónak (1 darabot) |
ek 7 5 9 | t. energia kisütése: 7 5 9 |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle nyakát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Trallommukkbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy autentikus vámpír feltrancsírozása a feladat.
Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Harcolnod kell, ellenfeled egy szubreális vámpír. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír jobb karját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve borzalmas varkaudar. A kalandmester int - itt az idő!
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy orbitális mackósajtot!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (8 támadással 239 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy éjkornist!
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már
süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl.
Alaposan megsorozod az éjkornis fekete testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat
böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél
testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éjkornis fekete
testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod
az éjkornis fekete testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Vad döféseivel az
éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10
varázspont.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még
megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany,
-2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352
tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi
a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4
tulajdonságpont). 12000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van
még 496.]
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 1179 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor ragyás testét. (8 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Látsz egy teljesen lerombolt templomot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közlegő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el
ellenfeled. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat
hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 99
életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí
méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a
zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:}
Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez.
Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A
varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo
sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy
épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (667. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a
földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre,
friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek
délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat,
amelyek délre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 473.]
be 667 | bemész a 667. épületbe |
*p1646x146Y
Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, délre 45 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és
kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 468.]
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a
levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II
varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról izomernyesztés
varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több
lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí
fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl
bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 143
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló bal lábát. (1
támadással 17 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít
védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál belőled. 17 életpontot vesztettél. Az őrült
varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
Délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy vegyesbolt (616.
épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 458.]
hu 75 245 240 | hulladék: 75 245 240 |
ve 75 1 | megveszed a 75. tárgyat 1 |
ve 245 1 | megveszed a 245. tárgyat 1 |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg,
ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád.
Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (667.
épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még
friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat,
amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat,
amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[14 pontot használtál fel, van még 442.]
v 198 187 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. (Feltételes támadás:) Egy noth szellem! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a noth szellem testét. (5
támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva
ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a
Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (3 támadással
116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem testét. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól
11 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz valamit: 1 kaktusztüske. Elrakod.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 432.]
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
v 88 5 | elmormolod a 88. varázslatot |
fgy 80 10 1 | felt. gyógyítás 80 10 |
lm 3 8 11 | mozogsz 3 8 11 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a velociraptor farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A velociraptor állkapcsa a levegőben csattan. Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 1344 tapasztalati pontot kaptál. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [10. PONT.] Egy óriásférget veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors,
pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg farkát.
(7 támadással 309 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod az óriásféreg
testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg,
ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2006 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +94 életerő.)
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [18 pontot
használtál fel, van még 409.]
lm 13 13 15 | mozogsz 13 13 15 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte
magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg testét. (5 támadással 301
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriásféreg farkát. (1
támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az
óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
2006 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 400.]
lm 16 905 17 | mozogsz 16 905 17 |
lm 900 7 7 | mozogsz 900 7 7 |
lm 4 24 905 | mozogsz 4 24 905 |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik
védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény
elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre
ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nanda testét. (1 támadással 19 életpontot
sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál
csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1920 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál
gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból!
Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem
csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 359.]
lm 27 900 25 | mozogsz 27 900 25 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriásféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 2006 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [25. PONT.] Egy ragyás burástya lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (5
támadással 117 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.)
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz Acél ököl
alkalmazására. Ököllel megcsapod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal
kissé megkarcolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz.
Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás
burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás
burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1142 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van
még 339.]
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
lm 19 905 22 | mozogsz 19 905 22 |
lm 22 900 20 | mozogsz 22 900 20 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz.
Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd
az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal kissé
megkarcolod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent
le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2006 tapasztalati pontot kaptál. [6 pontot használtál fel, van még 308.]
lm 21 21 18 | mozogsz 21 21 18 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel
perforálod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
885 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot [márványkulcs ládikóba-> 16 arany, -2
ÉP], 40 aranyat, 1 zafír medalliont és 1 arany karperecet [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Egyhelyben
toporogsz.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt
pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [18. PONT. --> 4. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még
296.]
lm 5 31 903 | mozogsz 5 31 903 |
lm 36 900 32 | mozogsz 36 900 32 |
lm 903 38 900 | mozogsz 903 38 900 |
lm 42 33 903 | mozogsz 42 33 903 |
lm 40 900 42 | mozogsz 40 900 42 |
lm 34 903 44 | mozogsz 34 903 44 |
lm 900 28 6 | mozogsz 900 28 6 |
lm 51 54 905 | mozogsz 51 54 905 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú bal karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 233.] 885 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nanda van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nanda testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled 3 pontot sebződik a fényaurától. A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szubreális vámpír! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba
bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a
szubreális vámpír testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális
támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél
testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a
szubreális vámpír nyakát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal
megcsapod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A szörny több
karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó
reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik,
majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1768
tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot, 1 optiri agysisakot, 8 fokhagymát és 2 tükröt.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.) Minden lépés után igen alaposan
körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [27 pontot használtál fel, van még
206.]
v 88 5 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 55 900 57 | mozogsz 55 900 57 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) Síkság, továbbra is csak síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor fejét. (8 támadással 310 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod az ősdentor jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronotapír. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled a káosz szava varázslatot lő rád. A támadása
szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja
a kronotapír jobb oldalát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.)
A dolgot még 14 aranyad bánja. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent
ellenfeled körül kezdesz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül
megütöd a kronotapír testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot
sebződik a fényaurától. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.)
Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7
életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot
még 8 aranyad bánja. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal
bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 190
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A kronotapír fogai
végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Nyelvével a
kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A lény szörnyű
sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt
szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig
nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszor sikerült hibátlanul megcsinálnod,
de most már nem kételkedsz. (+13 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa
bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de
egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nyakoncsípsz egy
húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek
esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több
lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő
támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4
támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a
norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápjaival a
norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba.
(1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és
nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2091 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 135.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
Nekik írhatsz |
---|
Longnower (#1037) : Kovács Gábor, Szeged, Örvény u. 2., 6729 E-mail: kgabor@deltav.hu |
Arjuna (#1941) : Fábos Zsolt, Pécs, Hattyú u. 5., 7624 E-mail: zsolt@main.pserve.hu |
Kazimir (#4761) : Fábos Zsolt, Pécs, Hattyú u. 5., 7624 E-mail: zsolt@main.pserve.hu |
Alig Johnny (#5414) : Lengyel Zsolt, Papkeszi, Kossuth u. 27., 8183 Tel:88/484-251 E-mail: akarom@freemail.c3.hu |
Lord Night (#1874) : Rezneki Péter, Göd-Felső, József u. 3., 2132 E-mail: rezneki@mail.digitel2002.hu |
Sylvester az Elf (#3396) : Bernáth Péter, Debrecen, Ormós Lajos u.7 III/5, 4032 E-mail: bernie@delfin.klte.hu |
Kith-Kanan (#1194) : Mészáros Ferenc, Százhalombatta, Csokonai u. 12., 2440 E-mail: mferenc@mail.elender.hu |
Cryo Sonar (#1738) : Mészáros Ferenc, Százhalombatta, Csokonai u. 12., 2440 E-mail: mferenc@mail.elender.hu |
|
|
|
|
Eddig összesen 2638 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65571 TP-t kaptál. Jelenleg 3481718 TP-d van. A következő szinthez még 18282 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, őrjáratozó katona, halálelementál. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 ősmágus, 1 anyakirálynő. A 298. fordulódban 2513 arany került a bankszámládra. 2613 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a tárgylistád.Harci ismeretek (szint)
víziharc: 6/31 ökölvívás: 37/48 vágófegyverek:*24/00 lőfegyverek: 2/77 dobófegyverek: 33/57 Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); vas dobónyíl (1-23.); mérg. vas dobónyíl (24-29.); bogyógránát (30-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bumeráng (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 36/21 nyomkövetés: 80/93 mászás: 12/82 csapdakészítés: 18/82 csapdaészlelés: 14/07 gyógyítás: 40/97 titkosírás: 5/71 felderítés: 25/93 szörnyidomítás: 6/33 teológia: 48/38 taumaturgia: 45/64 szerencsejáték: 1/79 harcművészetek: 41/29 zene: 11/18 szörnyismeret: 11/45 pszi:*19/00 zárnyitás: 2/76 vadászat: 8/37 bányászat: 16/85 úszás: 8/42
Feltételes parancsok
ásol max. 16 pontért; gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal; *készítesz 447. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 582. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *234; *154; *250; *223; *290; *247; *126; *279; *284; *217; Barátságosság: 189; 256; 200; 287; 178; 213; 316; 274;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) áldomás (#6 *5) erőpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem tűz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) vakító fény (#43 *7) tisztítótűz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital főzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) pszi-gyűjtés (#112 *300) erőpajzs III (#127 *30) varázslatfelejtés (#130 *20) teljes gyógyulás (#133 *50) élőholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) energiafolyam (#136 *24) fiatalítás (#140 *40) életpajzs (#142 *16) mágikus ütés (#147 *18) tűzmágia (#157 *24) varázskő készítés (#160 *120) dimenzióugrás (#163 *55) égető tekintet (#164 *25) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) feltámadás (#168 *0) szopógödöreltörlés (#173 *30) tűzvihar (#175 *24) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) varázsszem (#184 *9) állatvédelem (#192 *25) méregfelhő II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) vadászat (#209 *40) fényaura (#211 *40) menekülés (#212 *12) aranyeső (#214 *12) lélektisztulás (#215 *30) áldomás III (#217 *15) armageddon (#218 *100) a munka gyümölcse (#224 *10) a mágia megértése (#226 *0)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
fényauraFeltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 44 60 60 50 60 50 92 92 34 40 142 40 47 142 34 Kire 154 227 236 282 160 258 309 293 282 230 255 234 237 212 236 Mit 38 38 Kire 238 159
Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 3.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét.
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
1 mithril pajzs (#460) 1*törpe bakancs (#475) 1 mászókarom (#78) 1*zafír erőöv (#397) $1*tankány karom (#237) 1 vascarai csizma (#370) 1 mithril sisak (#465) 1 optiri agysisak (#315) 1*mágusköpeny (#453) Páncélok és pajzsok
16*vas dobónyíl (#189) 7 ezüstshuriken (#327) 5 bűvös shuriken (#562) 10 bogyógránát (#430) 7 ubuk tüske (#131) 6 ubuk dobónyíl (#138) 3 kerek kő (#19) 1 mágusölő (#422) 1 bányászcsákány (#434) 11 tolmokov-koktél (#351) 1 kőkés (#6) 1 szívkereső (#423) 10 nyílvessző (#108) 1*pengepajzs (#425) Fegyverek és lövedékek
$1*nap szimbólum (#141) $1*umbatari karkötő (#278) 1*roxati üvegszem (#443) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1*smaragd védőgyűrű (#223) $1*obszidián karkötő (#229) 1 zafír medallion (#514) 1*Rughar gyűrűje (#518) Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 kristályfolyadék (#449) 1 ásó (#34) 1 acéltű (#334) 44 kaja (#2) 3 furulya (#233) 1+aranytermő ládikó (#504) 3 fáklya (#36) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 14 deus ex machina (#1) 5 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75) 3 aranytű (#272) 4 varázskő (#305) 1 kis aranykulcs (#240) 1 alkímiázó üst (#341) 1 szeksztáns (#32) 11 szent jogar (#150) 3 bájital (#261) 2 ezüst kulcs (#184) 1 kholden kulcs (#470) 1 távcső (#42) 2+manakristály (#500) 1 tudás gyöngye (#522) 2 nagy vaskulcs (#186) 15 gyógykenőcs (#313) Eszközök, használati tárgyak, készletek
7 vizestömlő (#3) [ bennük 103 korty víz (#27) ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 10 csepp tinta (#101) ] 6 kavadu iszák (#25) [ bennük 24 csepp gyenge méreg (#26) ] 11 uzbány csőr (#169) [ bennük 45 csepp ugh méreg (#166) ] 6 fűszertartó (#210) [ bennük 4 csepp sáfránypor (#211) ] 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 72 csepp spiritusz (#170) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 80 csepp ragasztó (#83) ] 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 5 csepp rákfatty váladék (#333) ] 4 szent kehely (#257) [ bennük 29 csepp isteni könnycsepp (#260) ] Löttyök és porok, tartóstul
6 smirglilevél (#29) 6 főnixtoll (#563) 14 fokhagyma (#403) 2 fülemüle agyar (#267) 27 madártoll (#112) 19 fekete gyöngy (#99) 97 drótszőr (#37) 2 küklopsz szem (#643) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kaktuszbogyó (#429) 9 amniosz (#203) 14 púderkő (#119) 1 kék orchidea (#68) 4 arkog kő (#632) 16 pirkit (#153) 2 mithril (#352) 3 xirnox szív (#213) 56 gyöngymangó (#135) 5 grifftojás (#179) 8 purifikátor háj (#269) 9 rézdarab (#70) 1 era formázó minta (#418) 32 óndarab (#85) 1 kaktusztüske (#114) 10 sünmedve tüske (#14) 13 ezüstdarab (#326) 4 Thargodan esszencia (#328 1 mihlanil (#539) 20 borkonyó bibe (#312) 7 varányszem (#30) 1 moa gyémánt (#385) 2 lótuszvirág (#447) 1 moa burát (#384) 18 sallank karom (#128) 1 din formázó minta (#301) 1 galachmit (#310) 2 csuklyavirág (#133) 20 vasérc (#152) 2 rókafarok (#124) 2 csalánvirág (#582) 2 tükör (#43) 6 kvazár (#244) Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
Összsúly: 118.37 kg megterheltség: 87 %
Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)