| Betáplálva: 2000. szept. 29.  14h:32'
 EZ A 304. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD 305. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat legkorábban a 305. játékhéten tudjuk betáplálni.  | KALANDOZÓ: #2208
 SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 188  | 
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A  táborozás  alatt  próbáltál  minél  többet  pihenni.  Ennek  köszönhetően  visszanyerted  erőd  egy  részét.  (+4  életerő.)  
Varázserőd regenerálódik. (+330 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva 
habzsolják   pszi  energiáidat.  (-4  pszi  pont.)  Erőt  merítesz  a  Közös  Tudatból.  (+2  tudatpont.)  A  lottó  365.  hetének  
nyerőszámai:  21,  4, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt 
kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. 
| * 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot | 
| * 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 165. varázslatot a 209. varázslatot | 
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 | 
| vv 211 215 184 | elmormolod a 211. varázslatot a 215. varázslatot a 184. varázslatot | 
| hu 390 114 70 | hulladék: 390 114 70 | 
| dd 92 272 | eldobod a 92. tárgyat a 272. tárgyat | 
| le 397 | leveszed/lerakod a 397. tárgyat | 
| tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat | 
| tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat | 
| kf 397 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat | 
| kno 11 3 | képesség-növelés 11 | 
| fvh 26 | felt. varázslat haszn. 26 | 
| h 305 2 | használod a 305. tárgyat | 
| v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot | 
| dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig | 
| m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra | 
(Továbbmész...) Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A  másik  mormol  valamit:  egy  hhaar  burka varázslat! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. 
Teli  erőből  vas  dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt 
páncélját.    (5  támadással  107  életpontot  sebezve.)  Elszántan  ellenfeledre  rohansz.  Ellenfeled  nem  menekülhet:  a  kí  
döbbenetes    Haláltáncába   kezdesz.  Felkészülsz,  hogy  lesújts  az  Erő  Öklével.  Ököllel  kegyetlenül  megütöd  a  részeg  
kalandozó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod 
a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik 
(11  ép-t  sebezve).  A  részeg  kalandozó  feléd  sújt,  de  csak  horzsolja  a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 
Megpróbálsz  minél  többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Átvizsgálod  a  testet.  Érdemes  volt  keresni:  kincsre  bukkansz!  A  zsákmány  egy  obszidián  karkötő  [obszidián  karkötő 
ládikóba->  30  arany,  -2  ÉP].  Szereztél  1  szöges  bunkót.  [szöges  bunkó  ládikóba->  nem  kaptál  semmit!  -2 ÉP] 1368 
tapasztalati  pontot  kaptál.  Hatodik  érzéked  veszélyt  jelez.  Már  majdnem  megijedtél,  de  aztán felismered, hogy ez egy  
csapat  őrjáratozó  katona. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán 
továbbálltok. [14 pontot használtál fel, van még 583.] 
| h 150 | használod a 150. tárgyat | 
| fv 390 2 74 | felveszed a 390. tárgyat (2 darabot) 74 | 
| m 7 | mozogsz északnyugatra | 
Néhány  mozdulatot  teszel,  mormolsz,  és  a  következő  másodpercben  már  életpajzs  vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a 
levegőben  táncolnak,  ajkai  hangtalanul  mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled 
néhány  elegáns  kézmozdulata  után  már  süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás 
varázslatot  ereszt  meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. 
Elrepül  5  vas  dobónyíl.  Lövedékeiddel  perforálod  az  őrült  varázsló  jobb  lábát.  (5 támadással 111 életpontot sebezve.) 
Elszántan  ellenfeledre  támadsz.  A  kí  zenél  testedben,  ahogy  fókuszálódik  egy  Sziklazuhatag  megindításához.  Ököllel 
többször  kegyetlenül  megütöd  az  őrült  varázsló  testét.  (3  támadással  141  életpontot  sebezve.)  Transzformálsz!  (+14 
varázspont.)  {FM:}  Pengepajzzsal  súrolod  az őrült varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! 
(+1  varázspont.)  Fényaurád  8  sebzést  okoz.  Az  őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 
támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus vámpirizál rajtad. 14 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összeesik, és nem 
mozdul többé. Megölted! 
Megpróbálsz  minél  többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Érdemes  volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, 
-2  ÉP].  2020  tapasztalati  pontot kaptál. Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [7 
pontot használtál fel, van még 572.] 
| be 630 3 | bemész a 630. épületbe | 
| m 8 | mozogsz északra | 
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a 
csatára.  Távolról  tűzvihar  varázslatot  lő  rád  a  másik.  53  életpontot  vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: 
tűzvihar varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. 
Több    lövedéked  átfúrja  az  őrült  varázsló  jobb  lábát.  (5  támadással  110  életpontot  sebezve.)  Félelmet  nem  ismerve  
ellenfeledre   rohansz.  A  kí  mesterfokát  jelenti  a  Haláltánc,  amelybe  döbbent  ellenfeled  körül  kezdesz.  Gyors,  pergő  
támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny 
testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod 
az  őrült  varázsló  jobb  lábát.  (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot 
sebződik  a  fényaurától.  Az  őrült  varázsló  vadul,  minden  technika  nélkül  támad:  csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 
támadástól  6  életpontot  vesztesz.) A varázsló vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy 
kicsit majd csendben meghal. 
Megpróbálsz  minél  többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál. 
(Feltételes  gyógyítás:)  A  kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó 
helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni 
az  együttműködésre.  (+14  életerő.)  Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.). Összefutsz Genius Mátrával. Fairlight 
főpapja. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Egy villám szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, 
egy  mithril  kesztyűt,  egy  obszidián  karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy törpe bakancsot, egy zafír 
erőövet, egy arany pikkelyvértet és egy optiri agysisakot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy taalru trófea és 
egy  jégelementál  trófea  díszíti.  Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, 
bal   kezében  egy  agyartőrt  tart.  Lőfegyvere  egy  nyu-shuriken.  Mentális  auráját  felismered,  az  ő  jelleme  semleges.  A  
tolvajszem  működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: remák szív, purifikátor háj, moa stuki, bájital, pirkit. Egymásra 
mosolyogtok,  híreket  cseréltek.  A  mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [17 pontot használtál fel, 
van még 505.] 
| vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot | 
| vv 185 58 58 | elmormolod a 185. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot | 
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra | 
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál belőled. 14 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt templomot. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb vállát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel súrolod az ősdentor testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Találsz valamit: 1 ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Elrakod. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Mindenfelé különböző árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehető alak indul meg feléd. Először csak egy fehér lepeles szellemnek tűnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Fealefel Throm! Megszólalni se tudsz a meglepetéstől. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: zárnyitó készlet, lótuszvirág, tünde nyíl, ragasztó. Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronotapír. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A   csata  nem  lesz  könnyű:  célpontod  számodra  ismeretlen  védekező  varázslatot  rak  magára.  Távolról  a  káosz  szava  
varázslatot  lő  rád  a  másik.  A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled 
felé.  Elrepül  5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A 
szörny  sugárzása  sejtjeidet  roncsolja.  (-13  életerő.)  Sajnálatos  módon  tönkrement 12 aranyad is. Félelmet nem ismerve 
ellenfeledre  támadsz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá 
összetöröd  a  kronotapír  testét.  (6  támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Pengepajzzsal 
épp  hogy megvágod a kronotapír testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A 
kronotapír  fogai  végigkarcolják  a  bal  combodat.  (1  támadástól  24  életpontot  vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). 
Válladon  apró  sebet  ejt  a  szörny  nyelvével.  (1  támadástól  9  életpontot  vesztesz.)  Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A 
lényből  áradó  sugarak  sejtjeidet  pusztítják.  (-7  életerő.)  Sajnálatos  módon tönkrement 8 aranyad is. A kí nagymesterek 
precizitásával  hajtasz  végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír testét. 
(6  támadással  164  életpontot  sebezve.)  Transzformálsz!  (+16  varázspont.)  {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a 
kronotapír  testét.  (1  támadással  7  életpontot  sebezve.)  A  fényaura  9  ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 
kronotapír,  ahogy  megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Válladon 
apró  sebet  ejt  a  szörny  nyelvével.  (1  támadástól  4  életpontot  vesztesz.)  Egy  mikronnyit  öregedtél  (-7 TVP). A szörny 
sugárzása  sejtjeidet  roncsolja. (-17 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A kronotapír most már meggondolná a harcot, 
de egy kicsit elkésett. Megölted! 
Megpróbálsz  minél  többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Felhasználva    a    fűszertartót,    szereztél    3  csepp  sáfrányport.  2891  tapasztalati  pontot  kaptál.  Szemedet  összehúzva  
előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel 
egy  oltárt.  Leah  hívei  emelték.  Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (666. épület.). Éles szemeddel 
azonnal  kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 
2  hetes  kobudera  nyomokat,  amelyek  délkeletre,  kb.  2  hetes  emberi  nyomokat,  amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll 
nyomokat,  amelyek  délre,  kb.  1  hetes  kobudera  nyomokat,  amelyek  északnyugatra,  kb.  1  hetes  árnymanó  nyomokat, 
amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [21 
pontot használtál fel, van még 417.] 
| be 666 | bemész a 666. épületbe | 
![]()  | 
Ez  a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 39, északra 60 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, 
és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 412.] 
| v 198 170 7 | elmormolod a 198. varázslatot | 
Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy natali követ. (ld. enc.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor került az utadba. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled  támadó  varázslatot  alkalmaz:  energiatüskék  varázslatot  lő  rád.  14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba 
bocsátkoznál,    vas  dobónyilat  ragadva  megsorozod  ellenfeledet.  Elrepül  5  vas  dobónyíl.  Lövedékeiddel  perforálod  a  
purifikátor  ruganyos törzsét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes 
Haláltáncba  kezdesz,  elvágva  ellenfeled  menekülésének  útját.  Ököllel  iszonyatosan  megcsapod  a  purifikátor testét. (1 
támadással    52   életpontot  sebezve.)  Transzformálsz!  (+2  varázspont.)  {HD:}  Pengepajzzsal  megvágod  a  purifikátor  
ruganyos  törzsét.  (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a 
fényaurától.  A  purifikátor  megpróbál  felöklelni  szarvaival,  de  sikertelenül. A purifikátor szemében félelem villan, aztán 
lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 
Megpróbálsz  minél  többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Felhasználva  a  mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit 
régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) 
[-100 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 
pontot használtál fel, van még 402.] 
| m 6 | mozogsz nyugatra | 
| h 150 | használod a 150. tárgyat | 
| be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba | 
| kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat | 
| v 6 30 | elmormolod a 6. varázslatot | 
| lm 3 905 6 | mozogsz 3 905 6 | 
Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az opati polip puha testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod az opati polip testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az opati polip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 24]
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan ellenfeledre támadsz. {FM:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a kacagó szépia testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a pengepajzsot ellenfeledre 
rontasz.  A  kí  fantasztikus  tánclépéseket  ad:  Haláltáncba  kezdesz.  {KCC:} Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a kacagó 
szépia    testét.    (2  támadással  40  életpontot  sebezve.)  Transzformálsz!  (+2  varázspont.)  Fényaurád  11  sebzést  okoz.  
Csápjaival    a    kacagó   szépia  lecsap  a  bal  karodra.  (3  támadástól  29  életpontot  vesztesz.)  A  szörny  még  egy  utolsó  
halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Felhasználva  a  mágusölőt,  szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 
varázspont.]  A  sok  gyakorlás  növelte  tudásodat  (+1  teológia).  Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető 
kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. 
[14 pontot használtál fel, van még 369.] 
| lm 6 900 4 | mozogsz 6 900 4 | 
| lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 | 
Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy moszatrája lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]
Vad  csatakiáltással,  felemelve  a  pengepajzsot  ellenfeledre  rohansz.  {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több 
helyen  felvágod  a  moszatrája  farkát.  (2  támadással  46  életpontot  sebezve.)  Fényaurád  működik  (11  ép-t  sebezve). A 
moszatrája  farkával  melletted  a  levegőbe  suhint.  Véres  nyál  csordul ki a moszatrája száján, majd halk hörgéssel a porba 
hull. 
Felhasználva  a  mágusölőt,  szereztél  1  rájabőrt.  177  tapasztalati  pontot  kaptál.  Megújítod  az  áldomás  varázslatot. [-5 
varázspont.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést 
hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). 
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 355.] 
| lm 14 16 18 | mozogsz 14 16 18 | 
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal kilukasztod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hínárevő piranha még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]
Marokra fogva a pengepajzsot ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Pengepajzzsal kilukasztod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hínárevő piranha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]
Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre rontasz. {FM:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna mellédcsap a farkával! Az elektromos angolna összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elektromos angolna. Itt csata lesz. [védettséged: 24]
Megmarkolva a pengepajzsot a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Furcs így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Egy étkezési homárt veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 24]
Megmarkolva  a pengepajzsot a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. 
{HD:}  Pengepajzzsal  párszor  kilyukasztod  az  étkezési  homár  testét.  (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 
sebzést okoz. Kitines ollójával az étkezési homár bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {FM:} 
Pengepajzzsal  megcsapod az étkezési homár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Itt is, ott 
is  célba  talál  az étkezési homár ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, 
majd eldől. 
324  tapasztalati  pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. 
A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +102 életerő.) 
[33 pontot használtál fel, van még 322.] 
| lm 20 25 34 | mozogsz 20 25 34 | 
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy moszatrája! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 29]
Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot a másikra támadsz. {HD:} Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a moszatrája testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A moszatrája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Továbbúszol. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy diuretikus krákent veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 29]
A  teremtmény  fekete  váladékot  pumpál  a  vízbe.  Gyorsan  kiúszol  a  tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí 
fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a diuretikus 
kráken gigászi testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a 
bal  karodra.  (6  támadástól  25  életpontot  vesztesz.)  A  diuretikus  kráken  belemar  jobb  oldaladba,  de  jó  reflexeidnek  
köszönhetően  csak  gyenge  sebet  ejt.  (1  támadástól  6  életpontot  vesztesz.) {FM:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással 
felmetszed  a  diuretikus  kráken testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápok 
tekergődznek  feléd.  Megpróbálod  elkerülni  őket,  de  néhány  lecsap  a  testedre. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A 
diuretikus  kráken  állkapcsa  a  levegőben  csattan.  A  diuretikus  kráken  összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de 
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 
Felhasználva  a  mágusölőt,  szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 
varázspont.]   Némi  kutatás  után  találsz  egy  nehéz  kőládát.  Sajnos  zárva  van.  A  falból  egy  elforgatható  kerék  áll  ki.  
Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. 
[24 pontot használtál fel, van még 298.] 
| lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 | 
Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Pengepajzzsal kilukasztod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 29]
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az opati polip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 29]
Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre ugrasz. Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hínárevő piranha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Töretlenül úszol tovább. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trosnyogó szakóca van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 29]
Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a trosnyogó szakóca jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trosnyogó szakóca van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 29]
Meglengetve a pengepajzsot a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Pengepajzzsal végigmetszed a trosnyogó szakóca jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A trosnyogó szakóca szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy vércápa lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 29]
Meglengetve a pengepajzsot a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) {HD:} Pengepajzzsal kilukasztod a vércápa uszonyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vércápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 29]
Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre támadsz. {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {HD:} Pengepajzzsal kilukasztod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 29]
Meglengetve a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vércápa uszonyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal végigvágod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vércápa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 29]
Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vércápa uszonyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {FM:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy nagyobb vércápa lakik itt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 29]
Megmarkolva a pengepajzsot ellenfeledre rohansz. {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fényaurád 3 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {FM:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nagyobb vércápa van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 29]
Félelmet  nem ismerve ellenfeledre támadsz. {FM:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nagyobb vércápa 
testét.  (2  támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó 
reflexeidnek  köszönhetően  csak  gyenge  sebet  ejt.  (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! 
{KCC:}  Pengepajzzsal  párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 
sebzést    okoz.    Egy    gyenge    harapást    kapsz    a    bal  válladba.  (1  támadástól  28  életpontot  vesztesz.)  Felfénylik  az  
esszenciavédelem! 
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. 
[36 pontot használtál fel, van még 262.] 
| lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 | 
Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {FM:} Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {FM:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 29]
Félelmet  nem  ismerve  ellenfeledre  rohansz.  Félelmetes  Haláltáncba  kezdesz,  elvágva  ellenfeled  menekülésének útját. 
{GYD:} Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot 
sebezve.)  Fényaurád  működik  (10  ép-t  sebezve).  A  nagyobb  vércápa  fogai  megkarcolják  kézfejedet.  (1  támadástól 32 
életpontot  vesztesz.)  Felfénylik  az  esszenciavédelem! {FM:} Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a nagyobb vércápa 
sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal 
válladba.  (1  támadástól  26  életpontot  vesztesz.)  Felfénylik  az  esszenciavédelem!  {GYD:}  Pengepajzzsal  végigvágod a 
nagyobb  vércápa  testét.  (1  támadással  17  életpontot  sebezve.)  Fényaurád  9  sebzést  okoz.  Egy  kis  bőrt  csippent  le  a 
lábfejedről    a    nagyobb  vércápa,  ahogy  megpróbál  megharapni.  (1  támadástól  26  életpontot  vesztesz.)  Felfénylik  az  
esszenciavédelem!  A  nagyobb  vércápa  szemében  félelem  villan,  aztán  lassan  lehúnyja,  miközben  lelke  kitör  testének 
fogságából. 
845  tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa 
obszidiánt  [moa  obszidián  ládikóba->  12 arany, -2 ÉP]. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. 
Nicsak,  a  varázsbot  negyedik  darabja!  Hurrá!  Mosolyogva teszed el. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn 
belül  érzed  a  hatást.  (  +114  életerő.)  Magadra  kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +97 
életerő.) 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[3 pontot használtál fel, van még 259.] 
| vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot | 
| kf 370 | kézbeveszed/felveszed a 370. tárgyat | 
| m 6 | mozogsz nyugatra | 
Ellenfeled  mormol,  majd  ujjaiból  kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik 
védtelen  testébe.  Elrepül  5  vas  dobónyíl.  Lövedékeiddel  perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 108 
életpontot  sebezve.)  Félelmet  nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába 
kezdesz.  Koncentrálva  kí  energiáidat,  az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a 
purifikátor    testét.    (1   támadással  50  életpontot  sebezve.)  Transzformálsz!  (+1  varázspont.)  {GYD:}  Pengepajzzsal  
végigvágod  a  purifikátor  testét.  (1  támadással 21 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A purifikátor feléd döf 
szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz  minél  többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Felhasználva  a  mágusölőt,  szereztél  1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. 
[-5 varázspont.] Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 púderkő. Elteszed őket. [7 pontot használtál fel, van még 250.] 
| szk 157 | keresed a 157. szörnyet | 
| ef 5 | energia fejlesztése 5 | 
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat | 
| * 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot | 
| tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért | 
Ellenfeled  jégcsóva  varázslatot  lő  rád.  10  életpontot  vesztettél.  Vas  dobónyilat  markolva  becélzod a mozgó célpontot. 
Elrepül  5  vas  dobónyíl.  Több  lövedéked  átfúrja  a  purifikátor  testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan a 
másikra  rontasz.  Mozgásod  felgyorsul,  emberi  szem  számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod 
ellenfeledet.  Ököllel  iszonyatosan  megcsapod  a  purifikátor testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! 
(+1  varázspont.)  {KCC:}  Pengepajzzsal  felnyitod  a  purifikátor  ruganyos  törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) 
Fényaurád  9  sebzést  okoz.  Szarvaival  a  purifikátor  megböki  a  bal  karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Aurád 
tisztul. (+0 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz  minél  többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Felhasználva  a  mágusölőt,  szereztél  1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. 
[-5 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 200.] 
Uhhh,  de  megszomjaztál!  Mohón  kortyolsz  a  vizestömlőből.  [KT  képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: 
mivel    ebben  a  körben  elfelejtettél  lottót  vásárolni,  megtették  helyetted,  1  szelvénnyel,  általuk  választott  számokkal  
játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 7. 
Kimerített  a  gyorsvágta. (-5 életerő) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Fáradtan a napi 
megpróbáltatásoktól,  táborozásra  alkalmas  helyet  keresel.  Amint  ledőlsz,  szemeid lecsukódnak, és a következő percben 
már  a  lóbőrt  húzod.  A  heti  megpróbáltatások  megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 
TVP-nyi  fejlesztésnek  megfelelő  mértékben.)  Elmúlt  a  tulajdonságpajzs  hatása.  Elmúlt  az  a munka gyümölcse hatása. 
Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása. 
Ebben  a  körben  200  pontod  maradt,  ebből  a  következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő 
körben tehát 645 pontot költhetsz el. 
| Nekik írhatsz | 
|---|
| Bow Syck (#2327) : neve, címe titkos | 
| Pol-'de Formosha (#2499) : Fekete Tibor, Cegléd, Jókai u.15., 2700 E-mail: csornij@freemail.hu | 
| Genius Mátra (#5685) : Mátrabérci Dávid, Szeged, Budapesti Krt. 2/A V.em.17.a., 6723 Tel:62/466-972, E-mail: matra@petra.hos.u-szeged.hu | 
| Fealefel Throm (#2444) : Nagy Barna, Debrecen, Derék út 74. IV/12., 4031 Tel:52/428-810 E-mail: emc@kfrtkf.hu | 
  | 
  | 
  | 
  | 
Eddig összesen 2682 szörnyet (34 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27767 TP-t kaptál. Jelenleg 3549010 TP-d van. A következő szinthez még 450990 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, őrjáratozó katona, halálelementál. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 ősmágus, 1 anyakirálynő. A 298. fordulódban 2513 arany került a bankszámládra. 2663 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.Harci ismeretek (szint)
víziharc: 7/81 ökölvívás: 37/58 vágófegyverek: 25/01 lőfegyverek: 2/77 dobófegyverek: 33/66 Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); vas dobónyíl (1-23.); mérg. vas dobónyíl (24-29.); bogyógránát (30-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bumeráng (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 36/83 nyomkövetés: 81/50 mászás: 12/82 csapdakészítés: 18/93 csapdaészlelés: 5/07 gyógyítás: 41/11 titkosírás: 5/71 felderítés: 26/08 szörnyidomítás: 6/33 teológia: 49/05 taumaturgia: 49/02 szerencsejáték: 1/79 harcművészetek: 41/29 zene: 11/18 szörnyismeret: 11/45 pszi:*19/00 zárnyitás: 2/76 vadászat: 8/37 bányászat: 17/00 úszás: 8/42
Feltételes parancsok
ásol max. 16 pontért; gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal; *készítesz 447. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 582. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *234; *154; *250; *223; *290; *247; *126; *284; *217; Barátságosság: 189; 256; 200; 287; 178; 213; 316; 274; 279;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) áldomás (#6 *5) erőpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem tűz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) vakító fény (#43 *7) tisztítótűz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital főzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) pszi-gyűjtés (#112 *300) erőpajzs III (#127 *30) varázslatfelejtés (#130 *20) teljes gyógyulás (#133 *50) élőholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) energiafolyam (#136 *24) fiatalítás (#140 *40) életpajzs (#142 *16) mágikus ütés (#147 *18) tűzmágia (#157 *24) varázskő készítés (#160 *120) dimenzióugrás (#163 *55) égető tekintet (#164 *25) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) feltámadás (#168 *0) szopógödöreltörlés (#173 *30) tűzvihar (#175 *24) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) varázsszem (#184 *9) vízlélegzés (#185 *15) állatvédelem (#192 *25) méregfelhő II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) vadászat (#209 *40) fényaura (#211 *40) menekülés (#212 *12) aranyeső (#214 *12) lélektisztulás (#215 *30) áldomás III (#217 *15) armageddon (#218 *100) a munka gyümölcse (#224 *10) a mágia megértése (#226 *0)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem méregsemlegesítés fényaura varázsszem áldomás szörnycsábításFeltételes varázslat-használat: 26. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 175 193 Védekező varázslat lista (var. szám): 142 108 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 44 60 60 50 60 50 92 92 34 40 142 40 47 142 34 Kire 154 227 236 282 160 258 309 293 282 230 255 234 237 212 236 Mit 38 38 Kire 238 159
Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 3.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét.
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
1 mithril pajzs (#460) 1 törpe bakancs (#475) 1*zafír erőöv (#397) 1 krapixlon fürdőruha (#454 $1*tankány karom (#237) 1*vascarai csizma (#370) 1 mithril sisak (#465) 1*mágusköpeny (#453) Páncélok és pajzsok
14*vas dobónyíl (#189) 7 ezüstshuriken (#327) 5 bűvös shuriken (#562) 4 bogyógránát (#430) 2 kerek kő (#19) 1 mágusölő (#422) 1 bányászcsákány (#434) 11 tolmokov-koktél (#351) 1 kőkés (#6) 1 szívkereső (#423) 8 nyílvessző (#108) 1*pengepajzs (#425) Fegyverek és lövedékek
$1*nap szimbólum (#141) $1*umbatari karkötő (#278) 2 mópat token (#585) 1 a vortex amulettje (#607) 1*roxati üvegszem (#443) 1*smaragd védőgyűrű (#223) $1*obszidián karkötő (#229) 1*Rughar gyűrűje (#518) Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 kristályfolyadék (#449) 1 ásó (#34) 1 áldott kő (#642) 1 acéltű (#334) 39 kaja (#2) 3 furulya (#233) 1+aranytermő ládikó (#504) 3 fáklya (#36) 4+pukkanó tűcsapda (#336) 14 deus ex machina (#1) 1 tudás gyöngye (#522) 1 alkímiázó üst (#341) 1 szeksztáns (#32) 6 szent jogar (#150) 3 bájital (#261) 1 kholden kulcs (#470) 1 távcső (#42) 2+manakristály (#500) 8 gyógykenőcs (#313) Eszközök, használati tárgyak, készletek
7 vizestömlő (#3) [ bennük 95 korty víz (#27) ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 10 csepp tinta (#101) ] 6 kavadu iszák (#25) [ bennük 24 csepp gyenge méreg (#26) ] 11 uzbány csőr (#169) [ bennük 45 csepp ugh méreg (#166) ] 6 fűszertartó (#210) [ bennük 9 csepp sáfránypor (#211) ] 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 60 csepp spiritusz (#170) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 80 csepp ragasztó (#83) ] 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 5 csepp rákfatty váladék (#333) ] 4 szent kehely (#257) [ bennük 16 csepp isteni könnycsepp (#260) ] Löttyök és porok, tartóstul
6 smirglilevél (#29) 5 főnixtoll (#563) 14 fokhagyma (#403) 27 madártoll (#112) 1 eknozol (#540) 5 halcsont (#390) 96 drótszőr (#37) 3 küklopsz szem (#643) 1 kazmár gyökér (#205) 1 rókafarok (#124) 3 amniosz (#203) 16 púderkő (#119) 21 polip szívóka (#391) 4 arkog kő (#632) 14 pirkit (#153) 2 mithril (#352) 4 rájabőr (#404) 3 xirnox szív (#213) 54 gyöngymangó (#135) 5 grifftojás (#179) 11 purifikátor háj (#269) $9 rézdarab (#70) 1 era formázó minta (#418) 29 óndarab (#85) $1 kaktusztüske (#114) 10 sünmedve tüske (#14) 11 ezüstdarab (#326) 7 Thargodan esszencia (#328 1 mihlanil (#539) 20 borkonyó bibe (#312) 5 varányszem (#30) 1 moa gyémánt (#385) 1 lótuszvirág (#447) 1 moa burát (#384) 22 sallank karom (#128) 1 din formázó minta (#301) 1 galachmit (#310) 2 tükör (#43) 6 kvazár (#244) Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
Összsúly: 102.59 kg megterheltség: 73 %
Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)