Betáplálva: 2000. nov. 9. 9h:02'
EZ A 310. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 311. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat legkorábban a 311. játékhéten tudjuk betáplálni. | KALANDOZÓ: #2208
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 639 |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 165. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 211 215 147 | elmormolod a 211. varázslatot a 215. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 184 86 164 | elmormolod a 184. varázslatot a 86. varázslatot a 164. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
ftv 92 293 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 293. szörnyet |
ftv 92 309 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 309. szörnyet |
ftv 186 154 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 154. szörnyet |
ftv 134 250 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 250. szörnyet |
ftv 186 239 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 239. szörnyet |
t 252 1 | támadod a 252. szörnyet |
lm 29 31 35 | mozogsz 29 31 35 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [29. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve tűzgolyó. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [28. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [30. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Egy kis szobába érkezel. [31. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve varázsvédelem II. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [30. PONT.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [32. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [34. PONT.] Egy óriás csontváz lakik itt. Itt csata lesz.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz
zörgő csontjait. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását.
Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a
másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Mágusölővel kegyetlenül
összevagdalod az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő).
Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az óriás csontváz karmaival
megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Folytatod a felderítést. Egy tömör
sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a
nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben:
[35. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt
lehetőséged, melynek neve varázskő készítés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának
lehetőségével. [30 pontot használtál fel, van még 362.]
lm 36 40 905 | mozogsz 36 40 905 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas
dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr köpenyét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást
hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz
ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel
borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr nyakát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38
életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lidércúr köpenyét. (1 támadással
21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fényaura 35 ép-t sebez. A lidércúr
karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik!
(-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Minden neszre ügyelve folytatod a
felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [37. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész.
Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra
megállsz fülelni. [39. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően
csak 14 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál. Merészen, fegyveredet
markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi.
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot!
Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt
Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van
zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan
kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden
lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [33
pontot használtál fel, van még 329.]
lm 44 900 47 | mozogsz 44 900 47 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy autentikus vámpír van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szubreális vámpír! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi
eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a
szubreális vámpír bal vállát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd.
Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással,
felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket
osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő).
Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 18
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). A szubreális vámpír csapásokat oszt
a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír,
ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati
pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [46. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó!
Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden
kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél.
[47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy
mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya szimbólum, 1 deus ex machina, 3 tükör, 1 galachmit, 400 arany, 1 moa gyöngy és 2
angyalok gyűrűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [41 pontot használtál fel, van még 288.]
lm 48 19 20 | mozogsz 48 19 20 |
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 405 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 411 életpontot sebeztél. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 408 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [11. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 415 életpontot sebeztél. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [12. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 407 életpontot sebeztél. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 411 életpontot sebeztél. A noth szellem most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1608 tapasztalati pontot kaptál. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Újabb kanyar! [18. PONT.] Minden neszre ügyelve
folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [19. PONT.] Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl
bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [63 pontot használtál
fel, van még 225.]
lm 905 3 900 | mozogsz 905 3 900 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül
5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr köpenyét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával
megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled
nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására.
Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr fejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28
életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lidércúr fejét. (1 támadással 21
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra
csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidércúr
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó,
az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést
hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 209.]
lm 16 23 22 | mozogsz 16 23 22 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 20 ép-t sebez. A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel
perforálod a zombi mester fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz.
Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod
a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz!
(+3 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.)
Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester szemében
félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [33 pontot
használtál fel, van még 176.]
lm 10 905 9 | mozogsz 10 905 9 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül
5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást
hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc,
amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a
Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr köpenyét. (3
támadással 145 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal
épp hogy megvágod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A lidércúr
karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik!
(-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál.
Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus
mélyéről. [11 pontot használtál fel, van még 165.]
lm 900 8 905 | mozogsz 900 8 905 |
vv 188 140 140 | elmormolod a 188. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
lm 6 900 21 | mozogsz 6 900 21 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat
ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 112
életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém?
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját.
Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr jobb oldalát. (4
támadással 182 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal
épp hogy eltalálod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától.
A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II!
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál.
Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem
foglalkozol a csapdákkal. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út.
Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót.
Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [21. PONT.] Az egyik sarokban
találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz
hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4
manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. [11 pontot használtál fel, van még 136.]
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyet, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul. - Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rádront. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus jobb vállát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 31 ép-t sebez. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1 mágusköpenyt, 1 Urgod kesztyűjét (ld. enc.), 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót (ld. enc.) és 1 Morgan szilánkját (ld. enc.). Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben: - Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.) Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal. *p1646x1182Y
*p1262x82Y
Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 127.]
lm 25 25 26 | mozogsz 25 25 26 |
kf 477 370 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat a 370. tárggyal |
bb 350 522 473 | beraksz a bankba a 350. tárgyat (522 darabot) |
v 198 184 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A
szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár
lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz.
Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére
koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon jobb első lábát. (6 támadással 201 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a
kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t
sebezve). Belédöklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a
kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet,
esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az
éhségedet. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 108.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal vállát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel bal vállát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Látsz egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan
megsorozod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy
hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz:
előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled
körül. {FM:} Mágusölővel felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot
sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot
vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. [21 pontot használtál fel, van még 87.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy a káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír pörsenéses hátát. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronotapír pörsenéses hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronotapír pörsenéses hátát. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a kronotapír jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Továbbmész...) Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor bal oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod
gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II
varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 43
életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az
őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a
másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló
testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:}
Pengepajzzsal megkarcolod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő).
Fényaurád 9 sebzést okoz. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A mágus elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [21 pontot használtál fel,
van még 42.]
m 8 | mozogsz északra |
pbe 1050 1038 | beraksz a bankba 1050 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra
kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered.
Szerencsére nem hatott rád. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli
erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny
testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra
rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket
osztva több helyen felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31
életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled
ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kacagva szívja el életnedveidet. 19
életpontot vesztettél. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének
fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
A következő kincseket találtad: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 5 gyenge
méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [7 pontot használtál
fel, van még 28.]
ve 539 10 | megveszed az 539. tárgyat 10 |
ve 540 10 | megveszed az 540. tárgyat 10 |
ve 627 10 | megveszed a 627. tárgyat 10 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata
nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz,
majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról tűzvihar
varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod
ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. {FM:} Mágusölővel
hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló bal vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21
életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 20
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít,
félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 14
életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a
közelben egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál,
megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékműt.
(Ahhoz, hogy felépüljön, még 15150 pontot kell rá költeni.) Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. Van itt egy királyi palota
(650. épület.). Összefutsz egy hollófekete, rövid hajú, égszínkék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál.
Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy zafír erőövet, egy umbatari
karkötőt, egy kvazár sisakot, egy zangrozi csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy
Rhatt páncélját visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy ongóliant trófea és egy trikornis herceg trófea díszíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg
cipeli. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Bizalmatlanul végigméred, de nem
tetszik igazán a képe. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: Mágikus Koponya, obszidián tüske,
vaskulcs, szeksztáns, ásó. Odébbállsz.
[7 pontot használtál fel, van még 21.]
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó!
Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. Semmi eredménye!
(életpajzs védett meg.) Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a
másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 109
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. A kí
fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló
törékeny testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.)
{KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+5 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre.
(2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az őrült
varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> 4
arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.). Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [7 pontot
használtál fel, van még 14.]
be 633 | bemész a 633. épületbe |
a 475 1038 1 | átadod a 475. tárgyat az 1038. kalandozónak (1 darabot) |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 627 | használod a 74. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont).
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tharr haragja varázslatot ereszt
meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően tompítás védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az
ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az adószedő testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.)
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal
bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az adószedő testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod az adószedő girbe-gurba
lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Az adószedő fegyverével
több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak
elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 16 aranyat. 2766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Huh, ez kemény volt! Elrejted a holttestet, nehogy észrevegye valaki. [KT
képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették
helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz
egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 30.
Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerő) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Alaposan
elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre
szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a
tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az
esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az
esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben
tehát 453 pontot költhetsz el.
Nekik írhatsz |
---|
Silver Kola (#1260) : Kolarovszki Attila, Békéscsaba, Gellért u. 11., 5600 E-mail: kola@arthur.bmk.hu |
Lüke Szálybaver (#2135) : Dózsa Viktor, Kecskemét, Juhar u.17.III/9., 6000 Tel:76/475-729 E-mail: dotyo@matavnet.hu |
Jose D'Brison Báró (#3107) : Rezneki Ferenc, Göd, József u. 3., 2132 E-mail: rezneki@mail.digitel2002.hu |
|
|
|
|
Eddig összesen 2873 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63458 TP-t kaptál. Jelenleg 3963161 TP-d van. A következő szinthez még 36839 TP szükséges. Trófeáid: mópat gigász, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 ősmágus, 1 anyakirálynő. A 307. fordulódban 5113 arany került a bankszámládra. 5215 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.Harci ismeretek (szint)
víziharc: 7/81 ökölvívás: 38/18 vágófegyverek: 26/50 lőfegyverek: 2/77 dobófegyverek: 34/64 Felt. fegyverváltás: << mágusölő (300%) << ököl Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); vas dobónyíl (1-23.); mérg. vas dobónyíl (24-29.); bogyógránát (30-996.); ezüstshuriken (997.); bűvös shuriken (998.); bumeráng (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 38/41 nyomkövetés: 83/26 mászás: 12/82 csapdakészítés: 19/28 csapdaészlelés: 6/89 gyógyítás: 41/58 titkosírás: 5/80 felderítés: 26/50 szörnyidomítás: 6/33 teológia: 52/24 taumaturgia: 49/94 szerencsejáték: 1/93 harcművészetek: 42/29 zene: 11/23 szörnyismeret: 12/17 pszi: 20/06 zárnyitás: 2/76 vadászat: 8/45 bányászat: 17/84 úszás: 8/42
Feltételes parancsok
ásol max. 16 pontért; gyógyítasz 80 % életerő alatt, 10 pontért max. 1 alkalommal; *készítesz 447. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 582. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *234; *154; *250; *223; *247; *239; *177; *135; *252; Barátságosság: 256; 200; 287; 213; 316; 274; 279;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) erőpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem tűz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) vakító fény (#43 *7) tisztítótűz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital főzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyűjtés (#112 *300) erőpajzs III (#127 *30) varázslatfelejtés (#130 *20) teljes gyógyulás (#133 *50) élőholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) energiafolyam (#136 *24) fiatalítás (#140 *40) életpajzs (#142 *16) mágikus ütés (#147 *18) tűzgolyó (#155 *25) tűzmágia (#157 *24) varázskő készítés (#160 *120) dimenzióugrás (#163 *55) égető tekintet (#164 *25) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) feltámadás (#168 *0) szopógödöreltörlés (#173 *30) tűzvihar (#175 *24) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) varázsszem (#184 *9) vízlélegzés (#185 *15) háló (#186 *24) esszenciavédelem 2 (#188 *15) állatvédelem (#192 *25) méregfelhő II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) kisebb kívánság (#208 *300) vadászat (#209 *40) fényaura (#211 *40) menekülés (#212 *12) aranyeső (#214 *12) lélektisztulás (#215 *30) áldomás III (#217 *15) armageddon (#218 *100) a munka gyümölcse (#224 *10) a mágia megértése (#226 *0)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem méregsemlegesítés vámpirizáció fényaura varázsszem égető tekintet éber vadászkutya Feltételes varázslat-használat: 26. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 175 193 Védekező varázslat lista (var. szám): 142 108 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 186 60 60 50 60 50 60 43 134 186 34 40 142 40 47 Kire 154 227 236 282 160 258 242 248 250 239 282 230 255 234 237 Mit 142 34 38 38 Kire 212 236 238 159Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! 2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 3.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét.
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
1 kvazár páncél (#251) 3*zafír erőöv (#397) 1 kvazár sisak (#266) $1*tankány karom (#237) 1*vascarai csizma (#370) 1 Urgod kesztyűje (#462) 1 királyi korona (#338) 2*mágusköpeny (#453) Páncélok és pajzsok
27*vas dobónyíl (#189) 9 ezüstshuriken (#327) 4 bot (#4) 2 kvazár kard (#297) 1 mágusölő (#422) 1 bányászcsákány (#434) 8 tolmokov-koktél (#351) 1 Tilnetor kardja (#474) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 Fairlight botja (#476) 2 kőkés (#6) 26 nyílvessző (#108) 1*pengepajzs (#425) Fegyverek és lövedékek
$1*nap szimbólum (#141) $1*umbatari karkötő (#278) 1*roxati üvegszem (#443) 1 koponya szimbólum (#139) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 1*zafír fülbevaló (#477) $1*obszidián karkötő (#229) 1*Rughar gyűrűje (#518) Ékszerek és egyéb csecsebecsék
8 kristályfolyadék (#449) 28 kaja (#2) 1 ásó (#34) 1 áldott kő (#642) 3 norgat kulcs (#471) 1 acéltű (#334) 2 márványkulcs (#245) 1 dizen kulcs (#472) 21 varázskő (#305) 1+aranytermő ládikó (#504) 1 fáklya (#36) 3+pukkanó tűcsapda (#336) 14 deus ex machina (#1) 1 roxati zárfaló (#314) 1 pszi kő (#248) 1 kulcskarika (#648) 1 szeksztáns (#32) 8 szent jogar (#150) 4 manakristály (#500) 3 kholden kulcs (#470) 1 távcső (#42) 1 Morgan szilánkja (#508) 20 gyógykenőcs (#313) Eszközök, használati tárgyak, készletek
5 vizestömlő (#3) [ bennük 97 korty víz (#27) ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 10 csepp tinta (#101) ] 6 kavadu iszák (#25) [ bennük 29 csepp gyenge méreg (#26) ] 11 uzbány csőr (#169) [ bennük 126 csepp ugh méreg (#166) ] 9 fűszertartó (#210) [ bennük 22 csepp sáfránypor (#211) ] 8 sullár hólyag (#168) [ bennük 29 csepp spiritusz (#170) ] 7 zöld üveg (#82) [ bennük 91 csepp ragasztó (#83) ] 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 5 csepp rákfatty váladék (#333) ] 5 szent kehely (#257) [ bennük 3 csepp isteni könnycsepp (#260) ] Löttyök és porok, tartóstul
6 smirglilevél (#29) 6 főnixtoll (#563) 10 fokhagyma (#403) 30 madártoll (#112) 1 eknozol (#540) 24 amniosz (#203) 121 drótszőr (#37) 1 mithril (#352) 3 küklopsz szem (#643) 1 kazmár gyökér (#205) 7 rókafarok (#124) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 púderkő (#119) 4 arkog kő (#632) 64 pirkit (#153) 9 szárnyas hernyó (#69) 89 gyöngymangó (#135) 9 grifftojás (#179) 7 purifikátor háj (#269) 31 óndarab (#85) $1 kaktusztüske (#114) 1 galachmit (#310) 10 sünmedve tüske (#14) 4 ezüstdarab (#326) 18 Thargodan esszencia (#328 1 mihlanil (#539) 20 borkonyó bibe (#312) 5 kaktuszbogyó (#429) 1 moa gyöngy (#378) 4 varányszem (#30) 4 lótuszvirág (#447) 4 sallank karom (#128) 1 hro formázó minta (#601) 5 tükör (#43) 4 kvazár (#244) Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
Összsúly: 138.91 kg megterheltség: 96 %
1 mithril pajzs (#460) 1 krapixlon fürdőruha (#454 1 mithril sisak (#465) 1 kampós acélszigony (#455) 1 szívkereső (#423) 1 moa gyémánt (#385) 1 agyartőr (#420) 1 őstroll agyaló (#427) 1 gyémántsisak (#467) 1 esszenciakristály (#350) 8 tudás gyöngye (#522) 5 a fiatalság itala (#473)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)