Betáplálva: 2000. nov. 29. 9h:12'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 244. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #4993
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 192 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 134 85 3 | t. energia kisütése: 134 85 3 |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák bal első lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [134,41] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Megérezve magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [133,40] A síkság után kisebb hegyek következnek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az emberevő bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. (KT képességed segített!) Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 4 óndarabot! Magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer
jobb középső lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.)
Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő).
Transzformálsz! (+2 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny
antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó
szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok
vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre,
kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat,
amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40
pontot használtál fel, van még 497.]
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [131,38] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Varkaudar hegység
szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Felfedeztél egy púdersziklát. Találsz egy
olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ráérősen
sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül
lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ki nyitott
szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oopsz,
e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag
(óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. (KT képességed segített!)
Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi
nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat,
amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A
sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 473.]
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba |
ff 127 329 364 | felt. fegyverváltás: 127 329 364 |
lm 2 905 4 | mozogsz 2 905 4 |
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor középső potrohát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a degradátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy joviális m.szockó van előtted! Itt csata lesz.
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a joviális m.szockó testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a joviális m.szockó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kneopatikus mollusk fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kneopatikus mollusk jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [4. PONT.] Egy vízionárt pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a
vízionár puha bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Próba
szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [17 pontot használtál
fel, van még 451.]
lm 900 8 9 | mozogsz 900 8 9 |
lm 905 18 900 | mozogsz 905 18 900 |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi elementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy pszi elementált pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál egyik csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+4 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Mentális
támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz:
előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi elementál
ködlő zsumókját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást
mérve bezúzod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb
azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11
életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 19 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de
néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldől.
560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy
apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem
foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 428.]
lm 15 12 11 | mozogsz 15 12 11 |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.)
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (3 támadással 117
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az
ongóliant testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a
karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Az ongóliant összeesik, és
nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2
gyöngymangó, 2 rejtőköpeny és 4 arany. Eldobod az értéktelenné vált ekharion trófeát, és kinyersz egy alkalmas ongóliant
trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Árnyakkal körülvéve,
elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe
érkeztél. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után
kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1
életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű, 80 arany, 30 drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a
ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [11. PONT.]
Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod.
Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
felderítés). [18 pontot használtál fel, van még 410.]
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
lm 17 19 20 | mozogsz 17 19 20 |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával néhányszor megcsapod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az acélkolosszus testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor megcsapod az acélkolosszus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az acélkolosszus fémes combját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [14. PONT.] Egy acélkolosszust pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával többször eltalálod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Csontpálcával többször eltalálod az acélkolosszus bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus jobb karját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az acélkolosszus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy acélkolosszus. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül
megütöd az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harci kalapáccsal
párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus mellkasát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az
acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor megcsapod az
acélkolosszus fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp
csak megérinted az acélkolosszus bal karját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az
acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.)
Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan
megindulsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van
még 392.]
lm 2 | mozogsz 2 |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával néhányszor
megcsapod az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal
gyengén megütögeted az acélkolosszus testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az
acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Csontpálcával párszor keményen megütöd
az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal
néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus jobb oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5
életerő). Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.)
Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és
reménykedsz. Sikerült!
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van
még 386.]
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 234. tárgyat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 6 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért |
Nekik írhatsz |
---|
Mentha Arvensis (#4067) : Basics Ákos, Szeged, Lendvai u. 28/A., 6725 E-mail: akoska@mail.tiszanet.hu |
Liro a Kai-bie (#5025) : Takács Zsolt, Budapest, Péterfy S.u.38. III/42, 1076 Tel:321-1993 E-mail: eonil@drotposta.hu |
Sunyi (#1733) : Zsembrovszky Dávid, Martonvásár, Széchenyi u.122., 2462 E-mail: zydd@egon.gyaloglo.hu |
Storm Master (#2257) : Zagyi Sándor, Jászapáti, Simon u. 16., 5130 Tel:57/441-772 E-mail: zasa@mail.externet.hu |
Wotan (#2469) : Sikos Péter, Tapolca, Vajda J. u. 93., 8300 E-mail: brandon@mail.matav.hu |
Jade Rawen (#2203) : Kovács Gábor, Szeged, Örvény u. 2., 6729 E-mail: kgabor@deltav.hu |
Vérszomjas Hokedli (#1447) : Polán Tamás, Budapest, Pitvar u.21., 1141 Tel:290-7620 E-mail: rizzo76@freemail.hu |
Lizard King (#1169) : Huszár László Ifj., Budapest, Rózsa u. 42. I/6., 1042 E-mail: gas007@freemail.c3.hu |
Süsü (#3836) : Török Hunor, Beregdaróc, Szabadság út 11/A, 4934 E-mail: hunor27@freemail.c3.hu |
Belwar Dissengulp (#1335) : neve, címe titkos |
Reménysugár (#4254) : neve, címe titkos |
|
|
|
|
Eddig összesen 1352 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8161 TP-t kaptál. Jelenleg 744875 TP-d van. A következő szinthez még 55125 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, qwarg rohamosztagos, quwarg parafenomén. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 23 harcos, 42 királynő, 58 élőholt, 38 vadász, 31 nagymester, 36 parafenomén, 35 rohamosztagos. A 226. fordulódban 384 arany került a bankszámládra. 458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 160% alatt van.Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 7/26 szúrófegyverek: 7/39 vágófegyverek: 11/99 ütőfegyverek: 28/80 lőfegyverek: 25/39 dobófegyverek: 10/43 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << csontpálca (300%) << vámpírtőr Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-5.); kerek kő (6-13.); bronzhegyű nyíl (14-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: 19/69 nyomkövetés: 67/02 mászás: 12/83 csapdakészítés: 14/96 csapdaészlelés: 3/40 gyógyítás: 83/94 titkosírás: 10/65 felderítés: 11/07 szörnyidomítás: 6/19 teológia: 26/12 taumaturgia: 10/79 harcművészetek: 3/02 zene: 26/11 szörnyismeret: 15/12 vadászat: 7/61 bányászat: 32/50
Feltételes parancsok
udvarolsz a 2370. játékosnak; ásol max. 24 pontért; mászol max. 112 pontért; gyógyítasz 40 % életerő alatt, 36 pontért; maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *154; Barátságosság: 71; 3; 274; 189; 302; semleges jelleműek; jó jelleműek; 9141. KT;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erőpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) tüskepajzs (#30 *4) óriáserő (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) erőpajzs II (#63 *24) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) erőpajzs III (#127 *30) tharr haragja (#145 *16) szopókőirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok
vámpirizáció éber kakukkFeltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 60 60 Kire 217 242
Elfogott szörnyeid: kőtipró (#260) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: éhes; karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
1 mászókarom (#78) 1*vasvért (#164) $1 sárga erőöv (#276) 2*fekete bőrcsizma (#247) $1*vassisak (#160) 3*rejtőköpeny (#277) $1 tankány karom (#237) 1*bíbor erőöv (#291) $1 kígyóbőr öv (#410) 2 bőrsisak (#57) 1*lánckesztyű (#230) Páncélok és pajzsok
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1*parittya (#18) 1 hosszú íj (#111) 1*vasalt bunkó (#181) 1*harci kalapács (#174) 1 vámpírtőr (#364) 2 mandibulakasza (#127) 2 ezüstshuriken (#327) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 mérg. vasnyíl (#187) 2 csontpálca (#329) 4 bumeráng (#249) 3 vas dobónyíl (#189) 1 ezüsttőr (#322) 2 vashegyű nyíl (#176) Fegyverek és lövedékek
1*két kard szimbólum (#144) $1 arany karperec (#194) 1*zafír medallion (#514) 1*smaragd védőgyűrű (#223) $1 aranylánc (#191) 1*obszidián karkötő (#229) 3 igazgy. fülbevaló (#197) 1*ezüst gyűrű (#180) 1*ezüst papi karkötő (#308) 1 aranygyűrű (#193) $1 ezüst karkötő (#158) Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 rézkulcs (#75) 1 lant (#238) 1 ásó (#34) 1+karócsapda (#163) 1 mászókampó (#165) 1 szeksztáns (#32) 1 deus ex machina (#1) 1 vaskulcs (#183) 2 ezüst kulcs (#184) 1 tatu dob (#234) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 kötél (#92) 1 kis vaskulcs (#40) 1 szuper dobóháló (#273) 55 kaja (#2) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240) 2 nagy vaskulcs (#186) 2 fáklya (#36) 2 aranytű (#272) 1 nagy aranykulcs (#246) Eszközök, használati tárgyak, készletek
2+vizestömlő (#3) [ bennük 19 korty víz (#27) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 16 csepp ragasztó (#83) ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 20 csepp tinta (#101) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 4 sullár hólyag (#168) [ bennük 23 csepp spiritusz (#170) ] 1 molluszk ház (#353) [ üres ] 1 fűszertartó (#210) [ benne 1 csepp sáfránypor (#211) ] 15 uzbány csőr (#169) [ bennük $3 csepp ugh méreg (#166) ] Löttyök és porok, tartóstul
1 tükör (#43) 1 evaporőr háj (#105) 9 grifftojás (#179) 1 szárnyas hernyó (#69) 17 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 33 madártoll (#112) 6+főnixtoll (#563) 33 pirkit (#153) 2 vízionár szem (#102) 2 gyöngymangó (#135) 1 moa üveggömb (#383) $2 gromak bőr (#268) 3 ramit kő (#226) 2 púderkő (#119) 30 drótszőr (#37) 1 pular kristály (#239) 1 ormánygőte csont (#21) 18 sallank karom (#128) 7 vasérc (#152) 1 jégszív (#282) 1 aranytoll (#572) 1 kazmár gyökér (#205) 1 ezüstdarab (#326) 7 ilkin érc (#232) 2 smirglilevél (#29) 1 álompor (#396) Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
Összsúly: 96.54 kg megterheltség: 127 %
Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)