TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 29. 9h:12'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4993
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 192

VASVERŐ DÁNIEL KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összefutsz Mentha Arvensisszel. Tharr eljövendő papja. Egy szürke bőrkesztyűt, egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy fekete bőrcsizmát, egy ónix masszavadítót és egy arany masszariasztót visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rádkacsintott! Az elf előkapja a lőfegyveret, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked nehány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 5. napon összefutsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Egy vasvértet, egy fekete bőrcsizmát, egy villám szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy arany papi karkötőt, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy éjkornis trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Liro a Kai-bie. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. Az 5. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy obszidián karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy zafír erőövet, egy rejtőköpenyt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy bazaltelementál. Összeismerkedtek. Az ő neve Sunyi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Sunyi kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Aztán elköszöntök egymástól. A 6. napon összeakadsz Storm Masterrel. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy tankány karmot, egy villám szimbólumot, egy arany papi karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet és egy bíbor erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy sivatagi doareg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 6. napon összeakadsz Wotannal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Ruházatát egy árnyékrája trófea és egy sötét motyogó trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 7. napon találkozol Jade Rawennal. Tharr püspöke. Egy vas fejpántot, egy gromak páncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy arany papi karkötőt és egy igazgy. fülbevalót visel. Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 7. napon összeakadsz egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy villám szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy arany papi karkötőt és egy fekete bőrcsizmát visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy tüskés harci gromak trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vérszomjas Hokedli. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. A 8. napon találkozol egy barna, rövid hajú, szürke szemű, rövid bajszú alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy rejtőköpenyt, egy nap szimbólumot, egy vassisakot, egy sárga erőövet, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy fekete bőrcsizmát visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy adószedő trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lizard King. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+1 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 8. napon újból összeakadsz Sunyival. Sunyi kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 11. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését. Amwerion, amikor összefutottatok, adott Neked egy vámpírtőrt (ld. enc.). Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy homokféreg nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 572.]
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]
* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]
* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 562.]
* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 557.]
* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 547.]


v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

ek 134 85 3 t. energia kisütése: 134 85 3
Feláldozol 3 ónt a törpe szellemeknek. A következő kör elejéig +6 támadásod és +6 sebzésed lesz. (-1 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 537.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[133,42] A terep változik, dombok közt vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól. (Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. (KT képességed segített!) Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ilkin ércet! A sziklák mügül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trappoló dinymák lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák bal első lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,41] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Megérezve magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,40] A síkság után kisebb hegyek következnek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az emberevő bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. (KT képességed segített!) Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 4 óndarabot! Magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 497.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[132,39] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr kisebb papja. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy gromak páncélt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy két kard szimbólumot és egy bronzsisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy miksziszi húsgólem trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Süsü. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [131,38] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Felfedeztél egy púdersziklát. Találsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. (KT képességed segített!) Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 473.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. Találkozol Belwar Dissengulppal. Sheran főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy virág szimbólumot, egy gromak páncélt, egy arany papi karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy bíbor erőövet, egy rejtőköpenyt, egy arany masszariasztót, egy kvazár sisakot és egy rájabőr úszógatyát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

ff 127 329 364 felt. fegyverváltás: 127 329 364
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << csontpálca << vámpírtőr. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

lm 2 905 4 mozogsz 2 905 4
Úgy suhansz, mint az árnyék. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-124 varázspont]. Egy degradátort pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor középső potrohát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a degradátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy joviális m.szockó van előtted! Itt csata lesz.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a joviális m.szockó testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a joviális m.szockó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kneopatikus mollusk fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kneopatikus mollusk jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [4. PONT.] Egy vízionárt pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vízionár puha bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [17 pontot használtál fel, van még 451.]

lm 900 8 9 mozogsz 900 8 9
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Összefutsz Reménysugárral. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüst színű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy villám szimbólumot, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy bíbor erőövet és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy ongóliant trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 439.]

lm 905 18 900 mozogsz 905 18 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [18. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi elementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy pszi elementált pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál egyik csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+4 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 428.]

lm 15 12 11 mozogsz 15 12 11
Az út végetér - egy zsákutca! [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ongóliant. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az ongóliant testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó, 2 rejtőköpeny és 4 arany. Eldobod az értéktelenné vált ekharion trófeát, és kinyersz egy alkalmas ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű, 80 arany, 30 drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [11. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [18 pontot használtál fel, van még 410.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

lm 17 19 20 mozogsz 17 19 20
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy acélkolosszus. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával néhányszor megcsapod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az acélkolosszus testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor megcsapod az acélkolosszus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az acélkolosszus fémes combját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [14. PONT.] Egy acélkolosszust pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával többször eltalálod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Csontpálcával többször eltalálod az acélkolosszus bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus jobb karját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az acélkolosszus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy acélkolosszus. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus mellkasát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor megcsapod az acélkolosszus fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus bal karját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 2 mozogsz 2
Továbbsuhansz a folyosón. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy acélkolosszus. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával néhányszor megcsapod az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az acélkolosszus testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Csontpálcával párszor keményen megütöd az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az acélkolosszus jobb oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+5 életerő.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 386.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 381.]
* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]
* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 366.] Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 326.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 286.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 246.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállóngó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 206.]


tf 3 6 fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. A kőtipró befal egy vasércet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 580 pontot költhetsz el.

Nekik írhatsz
Mentha Arvensis (#4067) : Basics Ákos, Szeged, Lendvai u. 28/A., 6725 E-mail: akoska@mail.tiszanet.hu
Liro a Kai-bie (#5025) : Takács Zsolt, Budapest, Péterfy S.u.38. III/42, 1076 Tel:321-1993 E-mail: eonil@drotposta.hu
Sunyi (#1733) : Zsembrovszky Dávid, Martonvásár, Széchenyi u.122., 2462 E-mail: zydd@egon.gyaloglo.hu
Storm Master (#2257) : Zagyi Sándor, Jászapáti, Simon u. 16., 5130 Tel:57/441-772 E-mail: zasa@mail.externet.hu
Wotan (#2469) : Sikos Péter, Tapolca, Vajda J. u. 93., 8300 E-mail: brandon@mail.matav.hu
Jade Rawen (#2203) : Kovács Gábor, Szeged, Örvény u. 2., 6729 E-mail: kgabor@deltav.hu
Vérszomjas Hokedli (#1447) : Polán Tamás, Budapest, Pitvar u.21., 1141 Tel:290-7620 E-mail: rizzo76@freemail.hu
Lizard King (#1169) : Huszár László Ifj., Budapest, Rózsa u. 42. I/6., 1042 E-mail: gas007@freemail.c3.hu
Süsü (#3836) : Török Hunor, Beregdaróc, Szabadság út 11/A, 4934 E-mail: hunor27@freemail.c3.hu
Belwar Dissengulp (#1335) : neve, címe titkos
Reménysugár (#4254) : neve, címe titkos


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY)
A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel magsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni.
MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatkus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).
VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

KARAKTERLAPOD


Vasverő Dániel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 226. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

erő : 25
iq : 27
ügyesség : 28
egészség : 30
szerencse: 32
tudatpont: 14/ 0
szint : 21
támadás : 20
védekezés: 32
életpont : 308/138
varázspt : 214/ 30
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+2)
pénz : 524 arany
magasság: 120 cm
testsúly: 70 kg
életkor: 60 év
tul.pont: 9
kép.pont: 3
EFejl: 5 TU

Eddig összesen 1352 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8161 TP-t kaptál. Jelenleg 744875 TP-d van. A következő szinthez még 55125 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, qwarg rohamosztagos, quwarg parafenomén. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 23 harcos, 42 királynő, 58 élőholt, 38 vadász, 31 nagymester, 36 parafenomén, 35 rohamosztagos. A 226. fordulódban 384 arany került a bankszámládra. 458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 7/26 szúrófegyverek: 7/39 vágófegyverek: 11/99 ütőfegyverek: 28/80 lőfegyverek: 25/39 dobófegyverek: 10/43 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << csontpálca (300%) << vámpírtőr Felt. lőfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-5.); kerek kő (6-13.); bronzhegyű nyíl (14-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 19/69 nyomkövetés: 67/02 mászás: 12/83 csapdakészítés: 14/96 csapdaészlelés: 3/40 gyógyítás: 83/94 titkosírás: 10/65 felderítés: 11/07 szörnyidomítás: 6/19 teológia: 26/12 taumaturgia: 10/79 harcművészetek: 3/02 zene: 26/11 szörnyismeret: 15/12 vadászat: 7/61 bányászat: 32/50

Feltételes parancsok


udvarolsz a 2370. játékosnak; ásol max. 24 pontért; mászol max. 112 pontért; gyógyítasz 40 % életerő alatt, 36 pontért; maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *154; Barátságosság: 71; 3; 274; 189; 302; semleges jelleműek; jó jelleműek; 9141. KT;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erőpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) tüskepajzs (#30 *4) óriáserő (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) erőpajzs II (#63 *24) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) erőpajzs III (#127 *30) tharr haragja (#145 *16) szopókőirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


vámpirizáció éber kakukk

Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 60 60 Kire 217 242

Elfogott szörnyeid: kőtipró (#260) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: éhes; karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*vasvért (#164) $1 sárga erőöv (#276) 2*fekete bőrcsizma (#247) $1*vassisak (#160) 3*rejtőköpeny (#277) $1 tankány karom (#237) 1*bíbor erőöv (#291) $1 kígyóbőr öv (#410) 2 bőrsisak (#57) 1*lánckesztyű (#230)

Fegyverek és lövedékek

1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1*parittya (#18) 1 hosszú íj (#111) 1*vasalt bunkó (#181) 1*harci kalapács (#174) 1 vámpírtőr (#364) 2 mandibulakasza (#127) 2 ezüstshuriken (#327) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 mérg. vasnyíl (#187) 2 csontpálca (#329) 4 bumeráng (#249) 3 vas dobónyíl (#189) 1 ezüsttőr (#322) 2 vashegyű nyíl (#176)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*két kard szimbólum (#144) $1 arany karperec (#194) 1*zafír medallion (#514) 1*smaragd védőgyűrű (#223) $1 aranylánc (#191) 1*obszidián karkötő (#229) 3 igazgy. fülbevaló (#197) 1*ezüst gyűrű (#180) 1*ezüst papi karkötő (#308) 1 aranygyűrű (#193) $1 ezüst karkötő (#158)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

3 rézkulcs (#75) 1 lant (#238) 1 ásó (#34) 1+karócsapda (#163) 1 mászókampó (#165) 1 szeksztáns (#32) 1 deus ex machina (#1) 1 vaskulcs (#183) 2 ezüst kulcs (#184) 1 tatu dob (#234) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 kötél (#92) 1 kis vaskulcs (#40) 1 szuper dobóháló (#273) 55 kaja (#2) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240) 2 nagy vaskulcs (#186) 2 fáklya (#36) 2 aranytű (#272) 1 nagy aranykulcs (#246)

Löttyök és porok, tartóstul

2+vizestömlő (#3) [ bennük 19 korty víz (#27) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 16 csepp ragasztó (#83) ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 20 csepp tinta (#101) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 4 sullár hólyag (#168) [ bennük 23 csepp spiritusz (#170) ] 1 molluszk ház (#353) [ üres ] 1 fűszertartó (#210) [ benne 1 csepp sáfránypor (#211) ] 15 uzbány csőr (#169) [ bennük $3 csepp ugh méreg (#166) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 tükör (#43) 1 evaporőr háj (#105) 9 grifftojás (#179) 1 szárnyas hernyó (#69) 17 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 33 madártoll (#112) 6+főnixtoll (#563) 33 pirkit (#153) 2 vízionár szem (#102) 2 gyöngymangó (#135) 1 moa üveggömb (#383) $2 gromak bőr (#268) 3 ramit kő (#226) 2 púderkő (#119) 30 drótszőr (#37) 1 pular kristály (#239) 1 ormánygőte csont (#21) 18 sallank karom (#128) 7 vasérc (#152) 1 jégszív (#282) 1 aranytoll (#572) 1 kazmár gyökér (#205) 1 ezüstdarab (#326) 7 ilkin érc (#232) 2 smirglilevél (#29) 1 álompor (#396)

Összsúly: 96.54 kg megterheltség: 127 %

GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 160% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155),
41. jellempróba, Elenios rúnaköve, oltár, érclelőhely, Belwar Dissengulp (1335. kalandozó), degradátor (#210), joviális
m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66), Reménysugár (4254. kalandozó), pszi elementál (#221),
ongóliant (#159), acélkolosszus (#35)
(132,39) Süsü (3836. kalandozó)
(133,40) emberevők (#119), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely,
fémbontó szójer (#150)
(133,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), oltár, Fairlight oltár, Chara-din monolitja
(#534), Raia rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), pattanóböde (#145)
(134,41) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, karmos tankányok (#137)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következő címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetőséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tőlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történő visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket előre is köszönjük!
Az utóbbi időben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevű remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan működő szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az első alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az erről szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon időt, hogy az olyan mellékesnek tünő adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélből. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielőtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetőség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-ből lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor működik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettől eltérő időpont is előfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécéből rendszeresen hiányzik a dátum mező. Emiatt előfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélődik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az előtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a később (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELŐSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetőek a Beholder Kft home page-éről. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elő tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévő összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes előfizetésről van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)