1999.12.07.
LINKOR CSUMOVSZKIJ KALANDJAI ( Serény Múmiák KT, Dornodon hívo )
Elérkezett az ido, hogy gyozelemre vidd istened ügyét. Még egy utolsó ima, majd hangos csatakiáltással csatlakozol te is a többi támadóhoz. Harcolni kíván veled egy szoke, hosszú hajú, kék szemu ember férfi. A bore sötétebb az átlagosnál. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Blondman. Tharr fopapja. Egy fekete borcsizmát, egy obszidián karkötot, egy Tharr Keresztjét, egy smaragd védogyurut, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy vasvértet, egy lánckesztyut, egy bíbor eroövet, egy arany papi karkötot és egy rejtoköpenyt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyu lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Nem árt valamilyen védekezo mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezo varázst. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Darabokra robban az ellenfél birtokában levo deus ex machina. Távolról tharr haragja varázslatot lo rád a másik. Semmi hatás! (tompítás védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre losz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérg. vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod Blondman fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Mielott közelharcba bocsátkozna, mérg.ubuk dobónyílat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 4 mérg.ubuk dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával néhányszor megcsapod Blondman fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életero). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted Blondman testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életero). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vashegyu lándzsával Blondman néhányszor teljesen átdöfi a bal lábadat. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyujteni az ellott lövedékekbol. 1 mérg. vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. Megújítod az áldomás varázslatot.
Úgy tunik, ellenfeled akadt: egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemu, hosszú szakállas kobudera férfi. Bore sárga. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Win &2. Tharr eljövendo papja. Mellkasán a Jáde-sárkány óvó tetoválását viseli. Egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot, egy fekete borcsizmát, egy obszidián függot, egy sárga eroövet, egy aranygyurut, egy tankány karmot, egy borostyán függot, egy ezüst papi karkötot, egy Eldaran karkötojét és egy smaragd védogyurut visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezo Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lofegyvere egy hosszú íj. Nem árt az elovigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyu: célpontod láthatatlan védekezo varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellosz egy puha ütés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ello egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot vesztettél. A közelharc elott még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Mielott összecsapnátok, ellenfeled fúvócsovel Rád lo. Elrepül 1 mérg. vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetoen meglotted Win &2 bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéke átjárja a testedet. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával néhányszor megcsapod Win &2 testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életero). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod Win &2 testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életero). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel Win &2 borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb oldaladat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. Megújítod az áldomás varázslatot. Megszunik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid elott életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [5 pontot használtál fel, van még 469.] Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetoséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltunt oldaladról. Tehát muködött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínérol, még gyógyított is rajtad. (+161 életero.)
1999.12.11.
WIN &2 KALANDJAI ( Acél Öklök KT, Tharr hívo )
Táborozásod 1. napján védelmezned kell az elefántcsont tornyot. Eléd ugrik egy szoke, hosszú hajú, zöld szemu kobudera férfi. Bore bronzként csillog. Büszkén kiáltja, az o neve Erynome Killmaster. Dornodon hittérítoje. Egy tankány karmot, egy fekete borcsizmát, egy mágusköpenyt, egy smaragd védogyurut, egy denevér szimbólumot, egy regeneráló gyurut, egy vassisakot, egy vasvértet, egy umbatari karkötot, egy obszidián karkötot és egy sárga eroövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy adószedo trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lofegyvere egy hosszú íj. Még megfelelo a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlodik. (+6 max. varázspont.) Sajnos ellenfeled sem kezdo: felhelyez egy láthatatlan védekezo varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ello egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsovel ellenfeledre losz. Nem annyira meglepo, hogy ellenfeled is fel van szerelve lofegyverrel - hosszú íjjal tüzel Rád. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod Erynome Killmaster jobb vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd repül 1 bronzhegyu nyíl. Kacagva elütöd a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Erynome Killmaster testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életero). Erynome Killmaster gyenge támadását könnyedén elkerülöd. Gyors, pergo támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Erynome Killmaster jobb lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életero). Ököllel Erynome Killmaster épp hogy eltalálja a testedet. A Kabal-Sújtás módszerét mutatta be. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Táborozásod 1. napján védelmezned
kell az elefántcsont tornyot. Kihívást intéz feléd egy fekete, rövid hajú, szürke
szemu troll férfi. Fekete a bore. Azt mondja: Csak hogy tudd, ki volt a gyilkosod:
A nevem Kytáv. Leah fopap-jelöltje. Egy koponya
szimbólumot, egy regeneráló gyurut, egy obszidián karkötot, egy smaragd védogyurut,
egy kvazár sisakot, egy rejtoköpenyt, egy umbatari karkötot, egy lánckesztyut,
egy fekete borcsizmát, egy vasvértet és egy bíbor eroövet visel. Felszerelését
egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea teszi
egyedivé. O is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében
egy vashegyu lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lofegyvere egy
tolmokov-koktél. Hátasállata egy mutáns pók! Még megfelelo a távolság - felhúzol
egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már
süvít is feléd egy villámcsapás. 42 életpontot vesztettél. Mielott ellenfeled
a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsovel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Ez
mellément. Teli erobol mérg.ubuk dobónyílat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül
4 mérg.ubuk dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a testedet. (2 támadással 14 életpontot
sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A támadás javítása érdekében Sashorgot
alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod Kytáv testét. (4 támadással 57 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életero). Vashegyu lándzsával Kytáv megböki a nyakadat.
(1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! A másodperc
törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel
párszor keményen megütöd Kytáv testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+10 életero). Vashegyu lándzsával Kytáv épp hogy megszúrja a jobb
karodat. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! A másik
félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Táborozásod 1. napján védelmezned kell az elefántcsont tornyot. Úgy tunik, ellenfeled akadt: egy fekete, tüsi hajú, zöld szemu troll férfi. Fekete a bore. Megmondja a nevét: Tron. Dornodon bíborosa. Egy sárga eroövet, egy gromak páncélt, egy smaragd védogyurut, egy denevér szimbólumot, egy lánckesztyut, egy fekete borcsizmát, egy rejtoköpenyt, egy vassisakot, egy obszidián karkötot és egy umbatari karkötot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. O is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lofegyvere egy hosszú íj. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezo mágiát. A közelharc elott még megeresztesz a fúvócsovel néhány lövedéket. Hosszú íjjal lo Rád ellenfeled. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja Tron jobb karját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 mérg. vasnyíl. Megpróbálod félreütni a lövedéket, sikertelenül. Becsapódva, megdöfi a testedet. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Tron testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Csontpálcával Tron súrolja a bal lábadat. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Tron néhányszor épp csak megérinti a testedet. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltunik a színrol.
1999.12.13.
WIN &2 KALANDJAI ( Acél Öklök KT, Tharr hívo )
Táborozásod 3. napján védelmezned kell az elefántcsont tornyot. Eléd ugrik egy kontyos ezüsthajú, csillogó szemu, kecskeszakállas árnymanó férfi. Fekete a bore. Azt mondja: Csak hogy tudd, ki volt a gyilkosod: A nevem Aranykezu Wispy. Dornodon nagyhatalmú fopapja. Egy vasvértet, egy fekete borcsizmát, egy smaragd védogyurut, egy sárga eroövet, egy obszidián karkötot, egy rejtoköpenyt, egy lánckesztyut, egy denevér szimbólumot, egy vassisakot, egy roxati üvegszemet és egy umbatari karkötot visel. Felszerelését egy elit gárdista trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyu lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tort tart. Lofegyvere egy fúvócso. Egy sullár a hátasa. Rémületet látsz a kalandozó szemében: most jött rá, mennyire hatalmas vagy! Kegyelemért nyöszörög, aztán rohan kifelé. Csak kacagsz rajta!
Táborozásod 3. napján védelmezned kell az elefántcsont tornyot. Kihívást intéz feléd egy tüsi ezüsthajú, kék szemu, rövid bajszú troll férfi. Bore bronzként csillog. Büszkén kiáltja, az o neve Linkor Csumovszkij. Dornodon fopapja. Egy denevér szimbólumot, egy smaragd védogyurut, egy umbatari karkötot, egy mágusköpenyt, egy szerencsetalizmánt, egy obszidián karkötot, egy bíbor eroövet, egy zangrozi csizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyut, egy kvazár sisakot és egy rózsaszín bugyogót visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy adószedo trófea és egy ekharion trófea ékesíti. O is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy mithril pajzsot tart. Egy aurapollátor a hátasa. Egy láthatatlan védekezo rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ello egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre losz a fúvócsovel. Mielott összecsapnátok, ellenfeled hosszú íjjal Rád lo. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja Linkor Csumovszkij nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 ezüsthegyu nyíl. Könnyedén félreütöd! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd Linkor Csumovszkij bal karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Csontpálcával Linkor Csumovszkij néhányszor megcsapja a testedet. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd Linkor Csumovszkij bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontpálcával Linkor Csumovszkij párszor keményen megüti a bal lábadat. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyozodtol.
LINKOR CSUMOVSZKIJ KALANDJAI ( Serény Múmiák KT, Dornodon hívo )
Elérkezett az ido, hogy gyozelemre vidd istened ügyét. Még egy utolsó ima, majd hangos csatakiáltással csatlakozol te is a többi támadóhoz. Úgy tunik, ellenfeled akadt: egy tüsi ezüsthajú, zöld szemu alakváltó férfi. Bore teljesen fehér! Megmondja a nevét: Saqziwy Matoref. Raia püspöke. Egy lánckesztyut, egy nap szimbólumot, egy vassisakot, egy smaragd védogyurut, egy fekete borcsizmát, egy obszidián karkötot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tuzgömb. Jobb kezében egy vashegyu lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lofegyvere egy bumeráng. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Távolról sötét rítus varázslatot losz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Darabokra robban az ellenfél birtokában levo deus ex machina. Ellenfeled tüzet lehel! 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van toled. Ezért lohetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyu nyíl. Alaposan megsorozod Saqziwy Matoref testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Mérg.ubuk dobónyílat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 mérg.ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a testedet. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyujteni az ellott lövedékekbol. 4 ezüsthegyu nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot.
Eléd ugrik egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemu, hosszú szakállas kobudera férfi. Bore sárga. Büszkén kiáltja, az o neve Win &2. Tharr eljövendo papja. Mellkasán a Jáde-sárkány óvó tetoválását viseli. Egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot, egy fekete borcsizmát, egy obszidián függot, egy sárga eroövet, egy aranygyurut, egy tankány karmot, egy borostyán függot, egy ezüst papi karkötot, egy Eldaran karkötojét és egy smaragd védogyurut visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezo Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lofegyvere egy hosszú íj. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A közelharc elott még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Ellenfeled megveti a lábát, és fúvócsovel Rád lo. Elrepül 4 ezüsthegyu nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Feléd repül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéke átjárja a nyakadat. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával néhányszor megcsapod Win &2 testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életero). Ököllel Win &2 párszor keményen megüti a bal karodat. A Sashorog trükkjét láthattad tole. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Csontpálcával párszor keményen megütöd Win &2 bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életero). Ököllel Win &2 párszor keményen megüti a bal oldaladat. A Sashorog módszerével támadott, ismered fel. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. Megújítod az áldomás varázslatot. Ez nem lehet, nincs több védo! Szapora léptekkel nyomulsz be a szuk folyosón, szemeddel a központi magot kutatva. Azonban csak egy üres termet találsz! Átok.Még nem érkezett el az ido. Most azonban, hogy ennyire védtelen az épület, tudod, hogy akkor is könnyedén el fogod majd foglalni, ha már itt lesz az isteni láng.
1999.12.23.
LINKOR CSUMOVSZKIJ KALANDJAI ( Serény Múmiák KT, Dornodon hívo )
Diadalordítást hallatva berohansz az egyik kapun, miközben elokészíted fegyvereidet. Ez nem lehet, nincs több védo! Szapora léptekkel nyomulsz be a szuk folyosón, szemeddel a központi magot kutatva. És igen! Nemsokára egy üvegszeru oltár elott találod magad, melynek belsejében különös láng lobog. Koncentrálod istened energiáját. Verítékben fürdesz, ahogy erolködsz. Percek múlva kinyitod a szemed. A láng szemmel láthatóan összehúzódott! Még 4 sikeres ostrom, és a torony összedol. Elégedetten távozol.
1999.12.28.
QUADRILIA KALANDJAI ( Fény Testvérisége KT, Elenios hívo )
Táborozásod 1. napján védelmezned kell az elefántcsont tornyot. Eléd ugrik egy kontyos ezüsthajú, csillogó szemu, kecskeszakállas árnymanó férfi. Fekete a bore. Megmondja a nevét: Aranykezu Wispy. Dornodon nagyhatalmú fopapja. Egy vasvértet, egy fekete borcsizmát, egy smaragd védogyurut, egy sárga eroövet, egy obszidián karkötot, egy rejtoköpenyt, egy lánckesztyut, egy denevér szimbólumot, egy vassisakot, egy roxati üvegszemet és egy umbatari karkötot visel. Fegyverzetét egy elit gárdista trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyu lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tort tart. Lofegyvere egy fúvócso. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezo varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ello egy sötét rítus varázslatot. 78 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
1999.01.04.
LINKOR CSUMOVSZKIJ KALANDJAI ( Serény Múmiák KT, Dornodon hívo )
Diadalordítást hallatva berohansz az egyik kapun, miközben elokészíted fegyvereidet. Kihívást intéz feléd egy tüsi ezüsthajú, zöld szemu alakváltó férfi. Bore teljesen fehér! Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Saqziwy Matoref. Raia püspöke. Egy lánckesztyut, egy nap szimbólumot, egy vassisakot, egy smaragd védogyurut, egy fekete borcsizmát, egy obszidián karkötot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ekharion trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tuzgömb. Jobb kezében egy vashegyu lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lofegyvere egy rövid íj. Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezo mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét rítus varázslatot losz. 102 életpontot sebeztél. Darabokra robban az ellenfél birtokában levo deus ex machina. Egy tisztítótuz varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van toled. Ezért lohetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyu nyíl. Alaposan megsorozod Saqziwy Matoref testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Mérg.ubuk dobónyílat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 1 mérg.ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a testedet. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltunik a színrol. Megpróbálsz minél többet összegyujteni az ellott lövedékekbol. 2 ezüsthegyu nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot.
Harcolni kíván veled egy rövid ezüsthajú, kék szemu kobudera férfi. A bore sötétebb az átlagosnál. Azt mondja: Csak hogy tudd, ki volt a gyilkosod: A nevem Killer Thorn. Tharr bíborosa. Egy tankány karmot, egy Szent Pörölyt, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötot, egy zangrozi csizmát, egy ezüst papi karkötot, egy smaragd védogyurut, egy vassisakot és egy két kard szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy elit gárdista trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy karmos tankány. Nem árt valamilyen védekezo mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét rítus varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Darabokra robban az ellenfél birtokában levo deus ex machina. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Mielott összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre losz néhány lövedéket. Ellenfeled fúvócsovel beléd ereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyu nyíl. Több lövedéked átfúrja Killer Thorn testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 tüske. A lövedék becsapódik! Eltalálta a testedet. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiált rád a másik: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 43 ép-nyi sebzést okozott a hangcsapás! Meglengetve a tyrex bunkót ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Killer Thorn testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életero). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel Killer Thorn gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A következo másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltunik! Valószínuleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tole azt elobb. 2600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyujteni az ellott lövedékekbol. 2 ezüsthegyu nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. Megújítod az áldomás varázslatot.
Harcolni kíván veled egy fekete, copfos hajú, szürke szemu, bajuszos kobudera férfi. A bore kreolszínu. Büszkén kiáltja, az o neve Akhilleusz. Egy fekete borcsizmát, egy vassisakot, egy obszidián karkötot, egy sárga eroövet, egy ametiszt medált, egy aranygyurut, egy rejtoköpenyt, egy vasvértet, egy tankány karmot, egy igazgy. fülbevalót, egy smaragd védogyurut, egy trófea nyakláncot, egy roxati üvegszemet és egy umbatari karkötot visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy bávatag golombár trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ezüsttollú nyilat tart. Lofegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyu: célpontod láthatatlan védekezo varázslatot rak magára. Távolról sötét rítus varázslatot losz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Darabokra robban az ellenfél birtokában levo deus ex machina. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy tisztítótuz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Mielott összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre losz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyu nyíl. Lövedékeiddel perforálod Akhilleusz testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Mielott közelharcba bocsátkozna, nyu-shurikent ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásának köszönhetoen meglotte a testedet. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a tyrex bunkót a másikra rontasz. Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd Akhilleusz jobb lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életero). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Akhilleusz támadását kecsesen hárítod. Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltunik a következo pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelodve állsz tovább. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyujteni az ellott lövedékekbol. 3 ezüsthegyu nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. Megújítod az áldomás varázslatot. Elérkeztél a torony belso magjához, de egy láthatatlan ero nem enged közelebb. Istened jelenlétét érzed! Egy hang szólal meg: "Hívom, egyedül nem boldogulsz. Most egy másik hosnek kell eljutnia idáig, mielott te ismét próbálkozhatnál." Csalódottan távozol. Nem rombolhatod le egyedül a tornyot!